Bij mij was dat 5 dagen na de eerste brief.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten181 km/uur waar ik 120 mocht ( 21 Juli 2012 Roeselare-Kortrijk )
Zal fietsen wordenBMW F10 535d
Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten181 km/uur waar ik 120 mocht ( 21 Juli 2012 Roeselare-Kortrijk )
Zal fietsen worden
en fietsen is gezond
voor een prijsje kan ik ook privé-chauffeur worden voor een paar weken, met de M3 natuurlijk ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk BerichtenNiet strikt noodzakelijk, wettelijk gezien, maar 99,99% kans van wel . De andere kant van de medaille van een M3 . Zal wellicht moeten voorkomen?
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenik hoop dat je er plezier aan gehad hebt
en fietsen is gezond
voor een prijsje kan ik ook privé-chauffeur worden voor een paar weken, met de M3 natuurlijk ;-)
Comment
-
14 GTI's, dat kan wel tellen.
Dat maakt gestopt worden natuurlijk wel wat leuker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten14 GTI's, dat kan wel tellen.
Dat maakt gestopt worden natuurlijk wel wat leuker.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten14 GTI's, dat kan wel tellen.
Dat maakt gestopt worden natuurlijk wel wat leuker.
een GTI is toch zo'n straf spul niet meer, gaat moeite hebben met sommige diesels
je moet rekening houden dat die wagens ruim 100 kg extra "ballast" meezeulen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenje moet rekening houden dat die wagens ruim 100 kg extra "ballast" meezeulenHier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
hmm een gti met DSG niet onderschatten hoor, zelfs nu in het dagelijks verkeer is het een snelle wagen, zet die eens naast een 200pk diesel... ik heb beide (bmw 2.0d gechipt, en standaard V gti) de gti gaat echt een stuk sneller hoor. + die 6.9 naar 100 is met 200Kg gewicht getest, check de reviews eens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenIs dat dan diene tweede flik dat je bedoeld? Want gewicht/kwaliteit verhouding gezien is het ook maar 100 kg ballast ...
Comment
-
Zal fietsen worden
Ik passeer daar soms ook, en soms ook te rap.
En had je toen een Coyote op staan?
Comment
-
Een vraagje over frontaal flitsen en 1 instelling van de Coyote: wel of niet rekening houden met beide rijrichtingen.
Heb dat gepost op http://www.autoforum.be/showthread.p...=1#post4956345
Comment
-
Chance gehad hier!
Vorige zondag reed ik op de N31 Brugge-Zeebrugge, een traject dat ik niet zo goed ken.
Gezien ik ietwat gehaast was, reed ik gevoelig sneller dan het meeste verkeer op de weg.
Op een bepaald moment zie ik vanuit m'n ooghoek een wagen naast de brug staan, ik kijk nog in de achteruitkijkspiegel maar zie geen 'object' staan.
Niettemin blijf ik nattigheid voelen en bereid me al voor op een briefje van onze blauwe vrienden en zo mogelijk erger...
Vrijdag was het dan inderdaad van dat, briefje in de bus. Daar was alvast de bevestiging, nu nog weten hoe goed of slecht we ervanaf komen
Blijkt dat de flitser stond opgesteld in een zone 90 (op dezelfde baan mag je voordien 120 en later nog 70!), waarbij ze mij hadden 'geradard' aan 133 wat na correctie uitkwam op 125km/h geverbaliseerde snelheid.
Met het lood in de schoenen lees ik verder tot onderaan de brief alwaar mij een minnelijke schikking wordt voorgesteld van € 175
Ge moet soms toch chance hebben hé
Comment
-
Nederlanders die in België worden geflitst, mogen niet langer een boete krijgen. Er is weliswaar een nieuw computersysteem dat de gegevens makkelijk uitwisselt, maar België heeft geen verdrag met Nederland dat dat juridisch mogelijk maakt.
http://www.autoweek.nl/autonieuws/20704/geflitst-in-belgie-geen-bon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk BerichtenNederlanders die in België worden geflitst, mogen niet langer een boete krijgen. Er is weliswaar een nieuw computersysteem dat de gegevens makkelijk uitwisselt, maar België heeft geen verdrag met Nederland dat dat juridisch mogelijk maakt.
http://www.autoweek.nl/autonieuws/20...elgie-geen-bon
Da's toch niet te geloven hé,incompetente lullen,
Comment
Comment