Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
    Chance gehad hier!

Vorige zondag reed ik op de N31 Brugge-Zeebrugge, een traject dat ik niet zo goed ken.
    Gezien ik ietwat gehaast was, reed ik gevoelig sneller dan het meeste verkeer op de weg.
    Op een bepaald moment zie ik vanuit m'n ooghoek een wagen naast de brug staan, ik kijk nog in de achteruitkijkspiegel maar zie geen 'object' staan.
    Niettemin blijf ik nattigheid voelen en bereid me al voor op een briefje van onze blauwe vrienden en zo mogelijk erger...

Vrijdag was het dan inderdaad van dat, briefje in de bus. Daar was alvast de bevestiging, nu nog weten hoe goed of slecht we ervanaf komen

Blijkt dat de flitser stond opgesteld in een zone 90 (op dezelfde baan mag je voordien 120 en later nog 70!), waarbij ze mij hadden 'geradard' aan 133 wat na correctie uitkwam op 125km/h geverbaliseerde snelheid.

Met het lood in de schoenen lees ik verder tot onderaan de brief alwaar mij een minnelijke schikking wordt voorgesteld van € 175

Ge moet soms toch chance hebben hé
    En ik maar afvragen waarom die mannen daar nog staan te flitsen, blijkt toch nog goed op te brengen ..

Comment

• Een binnengekregen van vorige week op de E17 in Kortrijk, richting Frankrijk. 153km/h gecorrigeerd naar 143km/h. Niet dat ik ga klagen, maar moet die correctie niet op 144 komen?

Comment

• 6% van 153 is 9,18 dus waarschijnlijk hebben ze het veilige voor het onveilige genomen en er dan maar direct 10 van gemaakt. Niet dat het enig verschil zal maken...
        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
          6% van 153 is 9,18 dus waarschijnlijk hebben ze het veilige voor het onveilige genomen en er dan maar direct 10 van gemaakt. Niet dat het enig verschil zal maken...
          Toch €5 dat ik niet moet afgeven!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
            Chance gehad hier!

Vorige zondag reed ik op de N31 Brugge-Zeebrugge, een traject dat ik niet zo goed ken.
            Gezien ik ietwat gehaast was, reed ik gevoelig sneller dan het meeste verkeer op de weg.
            Op een bepaald moment zie ik vanuit m'n ooghoek een wagen naast de brug staan, ik kijk nog in de achteruitkijkspiegel maar zie geen 'object' staan.
            Niettemin blijf ik nattigheid voelen en bereid me al voor op een briefje van onze blauwe vrienden en zo mogelijk erger...

Vrijdag was het dan inderdaad van dat, briefje in de bus. Daar was alvast de bevestiging, nu nog weten hoe goed of slecht we ervanaf komen

Blijkt dat de flitser stond opgesteld in een zone 90 (op dezelfde baan mag je voordien 120 en later nog 70!), waarbij ze mij hadden 'geradard' aan 133 wat na correctie uitkwam op 125km/h geverbaliseerde snelheid.

Met het lood in de schoenen lees ik verder tot onderaan de brief alwaar mij een minnelijke schikking wordt voorgesteld van € 175

Ge moet soms toch chance hebben hé
            In de andere richting is het daar toch een dubieuze situatie, eerst kom je daar een heel stuk ervoor bord C43 (90) tegen, vervolgens F5 (begin autosnelweg) om honderd meter verder bord C45 (einde 90) te zien...
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• En ik hang er ook opnieuw aan

21 Juli 192 km uur waar ik 120 mocht
              15 Augustus 144 waar ik 120 mocht
              9 September 141 waar ik 120 mocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                En ik hang er ook opnieuw aan

21 Juli 192 km uur waar ik 120 mocht
                15 Augustus 144 waar ik 120 mocht
                9 September 141 waar ik 120 mocht

onverbeterlijk
                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                  onverbeterlijk
                  Het betert toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                    Het betert toch?
                    .....

Comment

• dus binnenkort nog eens uw rijbewijs kwijt? en nu op de moment dat ze recidivisten zwaar gaan aanpakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                        dus binnenkort nog eens uw rijbewijs kwijt? en nu op de moment dat ze recidivisten zwaar gaan aanpakken
                        Klopt ....

Veronique De Cock voor 60 te rap : 45 dagen rijbewijs kwijt en 500€ boete

Comment

Klopt ....

Veronique De Cock voor 60 te rap : 45 dagen rijbewijs kwijt en 500€ boete
                          Dit hangt natuurlijk ook een beetje samen met de voorgeschiedenis en de rechter, bij Veronique nooit een veroordeling voordien, maar de rechter in Brugge schijnt er tegenwoordig ook niet meer mee te lachen...

Comment

Dit hangt natuurlijk ook een beetje samen met de voorgeschiedenis en de rechter, bij Veronique nooit een veroordeling voordien, maar de rechter in Brugge schijnt er tegenwoordig ook niet meer mee te lachen...
                            We zien wel ... hopelijk geen maand mijn rijbewijs kwijt

Net eens gecheckt : is van de Federale wegpolitie van Brugge dat ik gepakt ben ... ook rechtbank Brugge dan ???

Comment

• Waarschijnlijk niet, de federale wegpolitie West-Vlaanderen heeft zijn commandopost in Brugge, waarschijnlijk daarmee dat er een adres in Brugge opstaat. (Ik dacht dat het adres Zandstraat 148 8200 Brugge Sint Andries was).

Comment

We zien wel ... hopelijk geen maand mijn rijbewijs kwijt

Net eens gecheckt : is van de Federale wegpolitie van Brugge dat ik gepakt ben ... ook rechtbank Brugge dan ???

als ze effectief uw geschiedenis gaan opvragen en ze idd gaan doen van wat ze hebben gezegd met name strenger straffen, dan gade op 3 maand mogen rekenen

Comment

Waarschijnlijk niet, de federale wegpolitie West-Vlaanderen heeft zijn commandopost in Brugge, waarschijnlijk daarmee dat er een adres in Brugge opstaat. (Ik dacht dat het adres Zandstraat 148 8200 Brugge Sint Andries was).
                                  Klopt ja ..; dus toch rechtbank Kortrijk?

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  als ze effectief uw geschiedenis gaan opvragen en ze idd gaan doen van wat ze hebben gezegd met name strenger straffen, dan gade op 3 maand mogen rekenen
                                  Mijn geschiedenis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                    en nu op de moment dat ze recidivisten zwaar gaan aanpakken
                                    Is dat zo en heb je daar een soort van bron van? Ben in de laatste 3-4 maand ook al 3x geflitst geweest, wel geen zware, telkens maar een paar km/h te snel. De laatste zal wel zo'n 20km/h te snel zijn (deze moet nog toekomen..).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichten
                                      vandaag -ondanks de coyote- toch een boete binnen op de E313 145 gecorrigeerd 136 of 80€ boete. Totaal geen melding wat dan ook.... altijd leuk als mensen niet alleen profiteren maar ook moeite doen om iets te melden.
                                      Coyote is een hulpmiddel maar verre van waterdicht.. Heeft me al vaak gered maar je mag er gewoon niet volledig op vertrouwen, getuige m'n bovenste post :/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                        Is dat zo en heb je daar een soort van bron van? Ben in de laatste 3-4 maand ook al 3x geflitst geweest, wel geen zware, telkens maar een paar km/h te snel. De laatste zal wel zo'n 20km/h te snel zijn (deze moet nog toekomen..).
                                        De tekst en zo U wenst de wettekst en recidive (zoals bedoeld in deze wet) zal enkel zijn na veroordeling niet na een minnelijke schikking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                                          En ik maar afvragen waarom die mannen daar nog staan te flitsen, blijkt toch nog goed op te brengen ..

Waarom ze daar flitsen? Je rijdt daar snel 150 km/u. 't is precies een autosnelweg! En dan mag je plots maar 70 of 90

Comment

Working...
                                          X