Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
    Net terug! In tegenstelling tot Veurne is de rechtbank in Ieper heel wat gemoedelijker/ vriendelijker. Ook minder franse "randgevallen" in de zaal
    Uitspraak: rijverbod van 14 dagen ( enkel in het weekend -7weekends dus- ) en een boete van €65,-
    De boete is wel nog te vermenigvuldigen met 5.5 ongeveer ( €360,- in totaal ongeveer)
    Ikzelf had 2 maand rijverbod en een heel wat hogere boete verwacht. Al bij al nog redelijk content dus

Oh ja voor ik het vergeet: ikzalhetnooitmeerdoen!
    Over welke feiten gaat dit hier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
      Over welke feiten gaat dit hier?
      155 ipv 90.
      Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
      Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
      Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
      Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

Net terug! In tegenstelling tot Veurne is de rechtbank in Ieper heel wat gemoedelijker/ vriendelijker. Ook minder franse "randgevallen" in de zaal
        Uitspraak: rijverbod van 14 dagen ( enkel in het weekend -7weekends dus- ) en een boete van €65,-
        De boete is wel nog te vermenigvuldigen met 5.5 ongeveer ( €360,- in totaal ongeveer)
        Ikzelf had 2 maand rijverbod en een heel wat hogere boete verwacht. Al bij al nog redelijk content dus

Oh ja voor ik het vergeet: ikzalhetnooitmeerdoen!
        Een heel gemoedelijke straf me dunkt!
        Blij dat je er zo uitgekomen bent
        2009 BMW E91 320d
        2002 BMW E46 M3
        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Gisteren wel veel bere chanse gehad ....
          kom van Brugge richting Kortrijk en er zijn werken ter hoogte van Roeselare/Izegem en je mag er 70 km/uur
          Ik dus op het gemak aan 70 maar aan het einde van de werken begon ik al serieus rapper te rijden tot mijn vriend zag dat er een camera aan 1 dat laatste hekken hing van de werken dus ik op de rem en aan 70 daar voorbij ... fieuwwwwwwwwww

Comment

• Dienen M3 gaat u nog veel geld kosten, gisteren met eentje mee gereden, snap wel hoe het komt. Voor je het weet steekt die de 150 voorbij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Dienen M3 gaat u nog veel geld kosten, gisteren met eentje mee gereden, snap wel hoe het komt. Voor je het weet steekt die de 150 voorbij.
              Was met de Mini

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                Is het niet zo dat, als je voor de rechtbank moet verschijnen, je sowieso 8 dagen rijverbod aan je broek hebt?
                De rechter moet minstens 8 dagen rijverbod (effectief) geven als de snelheidsbeperking met meer dan 40km/u is overschreden. In bebouwde kom is het 30km/u (ongeacht geldende snelheidsbeperking in de bebouwde kom).
                Overlaatst iemand die 104 gecorrigeerd had waar 70 toegelaten in de bebouwde kom en deze heeft 8 dagen effectief gehad.

Comment

Gisteren wel veel bere chanse gehad ....
                  kom van Brugge richting Kortrijk en er zijn werken ter hoogte van Roeselare/Izegem en je mag er 70 km/uur
                  Ik dus op het gemak aan 70 maar aan het einde van de werken begon ik al serieus rapper te rijden tot mijn vriend zag dat er een camera aan 1 dat laatste hekken hing van de werken dus ik op de rem en aan 70 daar voorbij ... fieuwwwwwwwwww
                  Ik vertrouw het daar ook niet passeer er zelf ook vaak Maar op zich daar zou de Coyote toch wel z'n dienst moeten bewijzen, er zitten op de E403 meestal genoeg gebruikers en vaak met 3 sterren.

Comment

• Maar 2 weken voor 60 te rap zal niet lukken zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                      Ik vertrouw het daar ook niet passeer er zelf ook vaak Maar op zich daar zou de Coyote toch wel z'n dienst moeten bewijzen, er zitten op de E403 meestal genoeg gebruikers en vaak met 3 sterren.
                      Had de Coyote niet mee

Comment

Maar 2 weken voor 60 te rap zal niet lukken zeker?
                        Te zien waar je moet gaan volgens mijn advocaat. In Brugge: Vergeet het maar, het gaat goed de ronde dat ze daar voorbeelden aan het stellen zijn (zie zaak miss véronique de Kock...) Naar het schijnt zijn Kortrijk en Ieper de beste op dit moment.
                        Duimen dus maar!
                        Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                        Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                        Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                        Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

Te zien waar je moet gaan volgens mijn advocaat. In Brugge: Vergeet het maar, het gaat goed de ronde dat ze daar voorbeelden aan het stellen zijn (zie zaak miss véronique de Kock...) Naar het schijnt zijn Kortrijk en Ieper de beste op dit moment.
                          Duimen dus maar!
                          Onder wat valt Roeselare? Als je daar nu in die werken geflitst wordt aan, ik zeg zomaar iets, 161km/h, is dat dan rechtbank Kortrijk of Brugge?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                            Onder wat valt Roeselare? Als je daar nu in die werken geflitst wordt aan, ik zeg zomaar iets, 161km/h, is dat dan rechtbank Kortrijk of Brugge?
                            Dan vliegde rechstreeks in den bak

Comment

afrit rumbeke staat een zogezegde vuilbak constant te flitsen, gisteren hem 3x zien afgaan in mijn spiegel, niet te vroeg optrekken,

Comment

Dan vliegde rechstreeks in den bak
                                Bij 187km/h ook nog?

Comment

Gisteren net hetzelfde voor gehad... Je denkt dat de werken voorbij zijn (nadat je terug op de eigen rijbaan komt), maar blijkt dat ze het wegdek nog aan het vernieuwen zijn tot halverwege de volgende afrit, en dat snelheidsbeperking nog blijft gelden. Ik dacht zelfs dat je op die plaats nog maar 50 mocht... (ter hoogte van de rijbaanwisseling is de snelheid tot 50 beperkt).
                                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                    Voor de territoriale bevoegdheid in verkeerszaken, geldt de plaats van het misdrijf of ongeval. Dus Roeselare is Kortrijk.
                                    Voor de geïnteresseerden: op de volgende link de gemeente (of postcode) ingeven en je weet welke Politierechtbank: http://www.juridat.be/kantons/kantons.htm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                                      Voor de territoriale bevoegdheid in verkeerszaken, geldt de plaats van het misdrijf of ongeval. Dus Roeselare is Kortrijk.
                                      Voor de geïnteresseerden: op de volgende link de gemeente (of postcode) ingeven en je weet welke Politierechtbank: http://www.juridat.be/kantons/kantons.htm
                                      Kortrijk dus ...

thx voor de link

Comment

Kortrijk dus ...

thx voor de link
                                        Ik denk dat de grens tussen territorium Kortrijk en Brugge ongeveer lichtervelde moet zijn..
                                        (heb daar al boetes gereden voor beide )

Comment

Ow, is dat voorbij die blokken? Gisteren gepasseerd aan redelijk tempo LOL (gehaast). Vaste camera trouwens?
                                          Last edited by ; 03/10/2012, 00:11.

Comment

Working...
                                          X