Oorspronkelijk geplaatst door Alex60
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenOver welke feiten gaat dit hier?Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk BerichtenNet terug! In tegenstelling tot Veurne is de rechtbank in Ieper heel wat gemoedelijker/ vriendelijker. Ook minder franse "randgevallen" in de zaal
Uitspraak: rijverbod van 14 dagen ( enkel in het weekend -7weekends dus- ) en een boete van €65,-
De boete is wel nog te vermenigvuldigen met 5.5 ongeveer ( €360,- in totaal ongeveer)
Ikzelf had 2 maand rijverbod en een heel wat hogere boete verwacht. Al bij al nog redelijk content dus
Oh ja voor ik het vergeet: ikzalhetnooitmeerdoen!
Blij dat je er zo uitgekomen bent
Comment
-
Gisteren wel veel bere chanse gehad ....
kom van Brugge richting Kortrijk en er zijn werken ter hoogte van Roeselare/Izegem en je mag er 70 km/uur
Ik dus op het gemak aan 70 maar aan het einde van de werken begon ik al serieus rapper te rijden tot mijn vriend zag dat er een camera aan 1 dat laatste hekken hing van de werken dus ik op de rem en aan 70 daar voorbij ... fieuwwwwwwwwww
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDienen M3 gaat u nog veel geld kosten, gisteren met eentje mee gereden, snap wel hoe het komt. Voor je het weet steekt die de 150 voorbij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk BerichtenIs het niet zo dat, als je voor de rechtbank moet verschijnen, je sowieso 8 dagen rijverbod aan je broek hebt?
Overlaatst iemand die 104 gecorrigeerd had waar 70 toegelaten in de bebouwde kom en deze heeft 8 dagen effectief gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenGisteren wel veel bere chanse gehad ....
kom van Brugge richting Kortrijk en er zijn werken ter hoogte van Roeselare/Izegem en je mag er 70 km/uur
Ik dus op het gemak aan 70 maar aan het einde van de werken begon ik al serieus rapper te rijden tot mijn vriend zag dat er een camera aan 1 dat laatste hekken hing van de werken dus ik op de rem en aan 70 daar voorbij ... fieuwwwwwwwwww
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenIk vertrouw het daar ook niet passeer er zelf ook vaak Maar op zich daar zou de Coyote toch wel z'n dienst moeten bewijzen, er zitten op de E403 meestal genoeg gebruikers en vaak met 3 sterren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenMaar 2 weken voor 60 te rap zal niet lukken zeker?
Duimen dus maar!Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk BerichtenTe zien waar je moet gaan volgens mijn advocaat. In Brugge: Vergeet het maar, het gaat goed de ronde dat ze daar voorbeelden aan het stellen zijn (zie zaak miss véronique de Kock...) Naar het schijnt zijn Kortrijk en Ieper de beste op dit moment.
Duimen dus maar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenOnder wat valt Roeselare? Als je daar nu in die werken geflitst wordt aan, ik zeg zomaar iets, 161km/h, is dat dan rechtbank Kortrijk of Brugge?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenIk vertrouw het daar ook niet passeer er zelf ook vaak Maar op zich daar zou de Coyote toch wel z'n dienst moeten bewijzen, er zitten op de E403 meestal genoeg gebruikers en vaak met 3 sterren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenDan vliegde rechstreeks in den bak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenGisteren wel veel bere chanse gehad ....
Ik dus op het gemak aan 70 maar aan het einde van de werken begon ik al serieus rapper te rijden tot mijn vriend zag dat er een camera aan 1 dat laatste hekken hing van de werken dus ik op de rem en aan 70 daar voorbij ... fieuwwwwwwwwww2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenOnder wat valt Roeselare? Als je daar nu in die werken geflitst wordt aan, ik zeg zomaar iets, 161km/h, is dat dan rechtbank Kortrijk of Brugge?
Voor de geïnteresseerden: op de volgende link de gemeente (of postcode) ingeven en je weet welke Politierechtbank: http://www.juridat.be/kantons/kantons.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk BerichtenVoor de territoriale bevoegdheid in verkeerszaken, geldt de plaats van het misdrijf of ongeval. Dus Roeselare is Kortrijk.
Voor de geïnteresseerden: op de volgende link de gemeente (of postcode) ingeven en je weet welke Politierechtbank: http://www.juridat.be/kantons/kantons.htm
thx voor de link
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenKortrijk dus ...
thx voor de link
(heb daar al boetes gereden voor beide )
Comment
-
Comment
Comment