Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
    Ik heb het ook eens nagevraagd bij iemand die bij de politie werkt. Na 14 dagen vervalt de bijzondere bewijslast van een pv, maar als ze een foto genomen hebben heeft die een blijvende bewijslast en kan je op grond daarvan nog tot lang daarna veroordeeld worden.
    ok thx

heb ondertussen nog steeds niets ontvangen dus ben er vrij gerust in dat het die naast me is geworden. ik reed kantje boord. met correctie eraf zal ik net 120 gereden hebben denk ik

Comment

• paar weken terug nog een foto gekregen E40 Oostkamp richting Gent; km 79.4 maw net onder/aan de brug voorbij de oprit.

Comment

• De lokale staat momenteel te flitsen met de blauwe Peugeot in de Menenstraat te Wevelgem, een stukje voorbij het Total-tankstation, komende van Menen. Beide richtingen, telkens met onderschepping (combi + motards, in beide richtingen).

Toere... als je op baan moet, pak de vélo.
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Ik hang er nog eens aan, het is wel een stomme, onbemande in Rotselaar op de E314 waar ik dagelijks langskom 2de 50 euro van dit jaar.
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Uit de Gazet van Antwerpen van 8/11/2012:

TURNHOUT (2300)

De politiezone Turnhout heeft (bijna) groen licht om de trajectcontrole weer te activeren. Meteen het signaal om het aantal trajecten dat gecontroleerd wordt te verdubbelen. Daarnaast wil de politie ook trajectcontrole op de bruggen boven de E34. Dat zouden nog eens vier extra trajecten zijn.
            Bij trajectcontrole wordt de gemiddelde snelheid tussen twee camera's gemeten. Ligt die hoger dan de wettelijk toegelaten snelheid, dan volgt er een boete. Hoofddoel is het terugdringen van het aantal ongevallen. Het systeem werkte tot oktober 2011, maar werd toen door enkele vrijspraken door de politierechtbank op non-actief gezet. Nu is er bijna groen licht (december) en denkt de politie meteen aan een forse uitbreiding. Naast de bestaande vijf (Twee in Oud-Turnhout, twee in Wechelderzande en eentje in Lichtaart), zouden er nog eens vijf extra trajecten komen: Turnhout-Tielen, Turnhout-Weelde-Statie, Oud-Turnhout-Ravels en twee op de Antwerpsesteenweg in Beerse. Daarnaast wil de politie het systeem ook invoeren op alle bruggen over de E34 (nog eens vier extra trajecten).
            De politiezone Turnhout telt momenteel een netwerk van 38 sites met nummerplaatlezers/bewakingscamera's waarvan er dus een aantal ook gebruikt worden voor trajectcontrole. Daar komen er nu nog eens 24 sites bij. De sites zijn samen goed voor 136 camera's.

De nieuwe camera's komen op de volgende plaatsen:
            Lille: 6: Turnhoutsebaan, Lichtaartsesteenweg (Zielestraat), Vennestraat (Aa), Wechelsebaan (Oevelenberg), Gierlebaan (Beek), Vlimmersebaan (Kaulildijk).
            Vosselaar: 5: Antwerpsesteenweg, Beersebaan (2), Hofeinde (Kriksenstraat en Antwerpsesteenweg).
            Turnhout: 3: Gasthuisstraat, Steenweg op Tielen (Parklaan en Everdongenlaan).
            Baarle-Hertog: 2: Zondereigen (grens Merksplas en Kerkhof).
            Kasterlee: 4: Lichtaartsebaan, nieuwe Noord-Zuidverbinding, Tielendorp (Kaliebeek), Turnhoutsebaan (Hof ter Rielen).
            Beerse: 4: Bisshopslaan (kruispunt Bax), Heilaarstraat (kanaal brug 5), Sint-Corneliusstraat (Antwerpsesteenweg), Schansdriesstraat (kanaal brug 6).

http://assets.rug.be/img_art/site/im...5D85FDDCC3.pdf

Die kaart
            Last edited by ; 10/11/2012, 12:08.

Comment

• Lang geleden, maar ik heb ook nog eens het groot lot gewonnen

151 gecorrigeerd naar 141 waar 120 mocht
              In het Waalse Berloz richting Aken

You win some, you lose some

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                De lokale staat momenteel te flitsen met de blauwe Peugeot in de Menenstraat te Wevelgem, een stukje voorbij het Total-tankstation, komende van Menen. Beide richtingen, telkens met onderschepping (combi + motards, in beide richtingen).

Toere... als je op baan moet, pak de vélo.
                Is hij intussen al niet veroordeeld tot het gebruik van de vélo ?
                Maar zijn zaak(en) moet wellicht nog voorkomen voor de PR vermoed ik ...
                'k Zou hier beter niet te veel 'lachen' want ik ben zelf te vaak (te) slecht bezig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk Berichten
                  Is hij intussen al niet veroordeeld tot het gebruik van de vélo ?
                  Maar zijn zaak(en) moet wellicht nog voorkomen voor de PR vermoed ik ...
                  'k Zou hier beter niet te veel 'lachen' want ik ben zelf te vaak (te) slecht bezig.
                  Nope , moet nog voorkomen .
                  Vriendin van ons : 30 km te rap = 2 weken rijverbod + 560€ boete
                  Ziet er niet goed uit voor mij ( +60km te rap)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                    Nope , moet nog voorkomen .
                    Vriendin van ons : 30 km te rap = 2 weken rijverbod + 560€ boete
                    Ziet er niet goed uit voor mij ( +60km te rap)
                    als je iets doet, moet je het goed doen

Ik ben ooit geflitst geweest aan 168 km/u waar ik 120 mocht (Oekene, aan het tankstation): 10 dagen rijverbod, 340 euro boete, niks voorwaardelijk... Ben toen met een advocaat van mijn rechtsbijstandsverzekering naar de rechtbank geweest. Zo heel veel heeft hij niet gezegd, maar ik heb de indruk dat mijn straf een pak voordeliger uitkwam dan die van de andere aanwezigen... Hij had vooral gewezen op mijn braaf verleden (yeah right, 'k had gewoon nog nooit gepakt geweest )
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                      als je iets doet, moet je het goed doen

Ik ben ooit geflitst geweest aan 168 km/u waar ik 120 mocht (Oekene, aan het tankstation): 10 dagen rijverbod, 340 euro boete, niks voorwaardelijk... Ben toen met een advocaat van mijn rechtsbijstandsverzekering naar de rechtbank geweest. Zo heel veel heeft hij niet gezegd, maar ik heb de indruk dat mijn straf een pak voordeliger uitkwam dan die van de andere aanwezigen... Hij had vooral gewezen op mijn braaf verleden (yeah right, 'k had gewoon nog nooit gepakt geweest )
                      Aangezien mijn verleden niet zo vlekkeloos is ga ik daar geen beroep op kunnen doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
                        Uit de Gazet van Antwerpen van 8/11/2012:

TURNHOUT (2300)

De politiezone Turnhout heeft (bijna) groen licht om de trajectcontrole weer te activeren. Meteen het signaal om het aantal trajecten dat gecontroleerd wordt te verdubbelen. Daarnaast wil de politie ook trajectcontrole op de bruggen boven de E34. Dat zouden nog eens vier extra trajecten zijn.
                        Bij trajectcontrole wordt de gemiddelde snelheid tussen twee camera's gemeten. Ligt die hoger dan de wettelijk toegelaten snelheid, dan volgt er een boete. Hoofddoel is het terugdringen van het aantal ongevallen. Het systeem werkte tot oktober 2011, maar werd toen door enkele vrijspraken door de politierechtbank op non-actief gezet. Nu is er bijna groen licht (december) en denkt de politie meteen aan een forse uitbreiding. Naast de bestaande vijf (Twee in Oud-Turnhout, twee in Wechelderzande en eentje in Lichtaart), zouden er nog eens vijf extra trajecten komen: Turnhout-Tielen, Turnhout-Weelde-Statie, Oud-Turnhout-Ravels en twee op de Antwerpsesteenweg in Beerse. Daarnaast wil de politie het systeem ook invoeren op alle bruggen over de E34 (nog eens vier extra trajecten).
                        De politiezone Turnhout telt momenteel een netwerk van 38 sites met nummerplaatlezers/bewakingscamera's waarvan er dus een aantal ook gebruikt worden voor trajectcontrole. Daar komen er nu nog eens 24 sites bij. De sites zijn samen goed voor 136 camera's.

De nieuwe camera's komen op de volgende plaatsen:
                        Lille: 6: Turnhoutsebaan, Lichtaartsesteenweg (Zielestraat), Vennestraat (Aa), Wechelsebaan (Oevelenberg), Gierlebaan (Beek), Vlimmersebaan (Kaulildijk).
                        Vosselaar: 5: Antwerpsesteenweg, Beersebaan (2), Hofeinde (Kriksenstraat en Antwerpsesteenweg).
                        Turnhout: 3: Gasthuisstraat, Steenweg op Tielen (Parklaan en Everdongenlaan).
                        Baarle-Hertog: 2: Zondereigen (grens Merksplas en Kerkhof).
                        Kasterlee: 4: Lichtaartsebaan, nieuwe Noord-Zuidverbinding, Tielendorp (Kaliebeek), Turnhoutsebaan (Hof ter Rielen).
                        Beerse: 4: Bisshopslaan (kruispunt Bax), Heilaarstraat (kanaal brug 5), Sint-Corneliusstraat (Antwerpsesteenweg), Schansdriesstraat (kanaal brug 6).

http://assets.rug.be/img_art/site/im...5D85FDDCC3.pdf

Die kaart
                        Op lange termijn is gans de openbare weg voor de automobilist 1 onafgebroken stuk trajectcontrole, cfr Volvo die al een tijdje aan het testen is dat hun wagens automatische in 1 rijtje rijden aan identiek dezelfde snelheid want op kop rijdt er een soortement vrachtwagen die nooit boven de maximaal geldende snelheid zal rijden. In dat geval koop ik geen auto meer maar zoiets is verre toekomstmuziek en zal wellicht veel te duur zijn en technisch toch risivol blijven en hoewel de meeste mensen dat interessant zouden vinden (ze hoeven zelfs niets meer te sturen in het ultieme nachtmerriescenario) want dan kunnen ze letterlijk slapen in hun auto wat sommigen nu al (figuurlijk) doen als ik zie hoe ze rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                          Lang geleden, maar ik heb ook nog eens het groot lot gewonnen

151 gecorrigeerd naar 141 waar 120 mocht
                          In het Waalse Berloz richting Aken

You win some, you lose some
                          Ik bekijk dat net op dezelfde manier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                            Aangezien mijn verleden niet zo vlekkeloos is ga ik daar geen beroep op kunnen doen

Comment

• net gezien op het nieuws
                              die agent heeft destijds meegedaan met het programma "zware voet" op vtm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                net gezien op het nieuws
                                die agent heeft destijds meegedaan met het programma "zware voet" op vtm
                                Ik zeg dat al lang, zolang ze hier hun OPSTELLING niet ijken zoals in NL wel, is dat hier natte vinger werk.
                                We rijden zo ver mogelijk in een struik, kwakken onzen driepikkel neer en gaan de gazet lezen mentaliteit.

Comment

• verdorie!!! Ik denk dat ik gisteren geflitst ben in Aken...
                                  Langs voor en met een rode flits .... ik vermoed dat ze ne rode flits gebruiken om niet te verblinden, maar ik zag toch effe sterrekes...

Baan waar ik al 2 jaar passeer, en ik zweerde dat er 70 mocht gereden worden. Deze morgen eens goed gekeken, en door het bos van verkeersborden (echt een ramp op sommige plaatsen) ontwaarde ik een bord van 50 net op dat stuk...
                                  Reed ongeveer 65, benieuwd wat me dat gaat kosten.

Aan de overkant van't straat is wel ne grote winkel met een grote vitrine. Dat weerkaatst de radarstralen zeker, en dan is de meting fout, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                                    paar weken terug nog een foto gekregen E40 Oostkamp richting Gent; km 79.4 maw net onder/aan de brug voorbij de oprit.
                                    Daar staan ze heel dikwijls! Ik ga er altijd van het gas af want je kunt hem onmogelijk zien staan...
                                    My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Woensdag stonden ze flitsen met een mobiele flitspaal op de expressweg Knokke - Antwerpen ter hoogte van de werken.
                                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                      BMW F10 520da 2012
                                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
                                        verdorie!!! Ik denk dat ik gisteren geflitst ben in Aken...
                                        Langs voor en met een rode flits .... ik vermoed dat ze ne rode flits gebruiken om niet te verblinden, maar ik zag toch effe sterrekes...

Baan waar ik al 2 jaar passeer, en ik zweerde dat er 70 mocht gereden worden. Deze morgen eens goed gekeken, en door het bos van verkeersborden (echt een ramp op sommige plaatsen) ontwaarde ik een bord van 50 net op dat stuk...
                                        Reed ongeveer 65, benieuwd wat me dat gaat kosten.

Aan de overkant van't straat is wel ne grote winkel met een grote vitrine. Dat weerkaatst de radarstralen zeker, en dan is de meting fout, niet?
                                        heel grote kans dat je die niet gaat aankrijgen als buitenlander.
                                        Is mijn ervaring toch

Comment

Working...
                                        X