Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
    Als jij een voet buiten zet, zit je toch al in Nederland?

Jou vrees is gegrond.......eh.......vrees ik.....
    Naar links wel, rechts niet

En ik ben niet naar links geweest, en mijn auto al helemaal niet...

De week voordien heb ik wel een andere wagen gekocht, dus mischien dat ze met mijn vorige auto (met de voorste nummerplaat) geflitst zijn ofzo

In België zette ze de nummerplaat en wagen op het PV, hier staat enkel de nummerplaat dus ik weet niet met welke wagen de fout is gemaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
      Naar links wel, rechts niet

En ik ben niet naar links geweest, en mijn auto al helemaal niet...

De week voordien heb ik wel een andere wagen gekocht, dus mischien dat ze met mijn vorige auto (met de voorste nummerplaat) geflitst zijn ofzo

In België zette ze de nummerplaat en wagen op het PV, hier staat enkel de nummerplaat dus ik weet niet met welke wagen de fout is gemaakt
      Als je zeker weet dat jou nummerplaat helemaal niet in Nederland is geweest, zou ik toch maar bezwaar indienen. Je nummerplaat gaat hier in België toch altijd mee met de eigenaar als je van auto wisselt (niet zo in Nederland, maar dat zal je wel weten).
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Als je zeker weet dat jou nummerplaat helemaal niet in Nederland is geweest, zou ik toch maar bezwaar indienen. Je nummerplaat gaat hier in België toch altijd mee met de eigenaar als je van auto wisselt (niet zo in Nederland, maar dat zal je wel weten).
        Ja ok maar mijn voorste plaat hong er nog op toen ik hem verkocht, niet bij stil gestaan...

dus mischien heeft hij die vanachter gehangen ofzo

Ik ga wel bezwaar tekenen maar dan moet je zelf een brief maken en opsturen... weer veel moeite voor niks waarschijnlijk

Comment

Net een brief aangekregen uit nederland, geflitst op 29 juli tege 62 (in zone 50).

Hoewel ik totaal niet in Nederland ben geweest de laatste maanden
          Echt bizar tenzij ik dement begin te worden...

Er onderuit komen zal allicht toch geen succes hebben, en niet betalen zal ook niet werken vrees ik...
          Zijn die boetes in Nederland nog steeds zo laag?

Waar was je geflitst?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
            Zijn die boetes in Nederland nog steeds zo laag?

Waar was je geflitst?
            48€, dus valt in principe wel mee, maar vind het belachelijk aangezien ik er niet ben geweest.

In Tilburg, ringbaan west

Comment

48€, dus valt in principe wel mee, maar vind het belachelijk aangezien ik er niet ben geweest.

In Tilburg, ringbaan west
              Regelmatig te snel gepasseerd, nog nooit geflitst

Ik zou toch eens de moeite doen om hen een brief te sturen.

Comment

Soms staan ze ook op de Leuvensesteenweg thv het St-Jozefziekenhuis in Kortenberg.
                (In de richting van Kortenberg als je van Leuven komt.) Ze staan daar net achter het muurtje, je ziet ze echt niet staan! 50 ipv 70...

Comment

Ja ok maar mijn voorste plaat hong er nog op toen ik hem verkocht, niet bij stil gestaan...

dus mischien heeft hij die vanachter gehangen ofzo

Ik ga wel bezwaar tekenen maar dan moet je zelf een brief maken en opsturen... weer veel moeite voor niks waarschijnlijk
                  Bezwaar aantekenen (beroep instellen bij de officier van justitie, toch?) zal wel helpen, als je écht niet in Nederland bent geweest.

Alleszins zou ik vragen me welk voertuig de overtreding werd begaan. Als het met een auto was die op dat ogenblik niet meer ingeschreven was op jouw naam moet je de boete niet betalen, ook al zou de huidige eingenaar jouw voorste nummerplaat hebben laten hangen (of die vanachter hebben gehangen).

Doen!
                  Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                    Bezwaar aantekenen (beroep instellen bij de officier van justitie, toch?) zal wel helpen, als je écht niet in Nederland bent geweest.

Alleszins zou ik vragen me welk voertuig de overtreding werd begaan. Als het met een auto was die op dat ogenblik niet meer ingeschreven was op jouw naam moet je de boete niet betalen, ook al zou de huidige eingenaar jouw voorste nummerplaat hebben laten hangen (of die vanachter hebben gehangen).

Doen!
                    Van het weekend me wel eens mee bezighouden.

In België steken ze er tenminste een formulier bij, nu moet ik zelf een brief make

Comment

huh, deze ochtend, om ong 8u00 tussen Brugge en Jabbeke (aan plakkaat Polders, aan de brug van de Doornstraat) ga ik van 't tweede naar 't derde, wel nogal kort op m'n voorganger (reed onregelmatig dus ga ik niet een eind op 't derde hangen om die accordeon niet voorbij te kunnen). Ik reed 121 op cc, en er reed een vrachtwagen op 't eerste. *FLITS*
                      Ik weet nu niet of er camera's aan de brug hangen (controle gewicht) en dat die vraxhtwagen te zwaar was. Maar ik reed niet te snel volgens de marges-en-afwijkingen-blablabla, en in de tegengestelde richting weet ik niet wat er te zien was.

We zullen wel zien....

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Bompa...

Gij toch nie...
                        1991 BMW E30 318is

Comment

nee, normaal niet.
                          Maar vond het raar.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Als je effectief 121 op CC deed, dan heb je niks te vrezen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                              Zijn tjoeningvelgen als eens bekeken?
                              1991 BMW E30 318is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                Bij mij is 120 kilometriek 119 gps-snelheid....
                                Maar dan nog, ik zou niks moeten vrezen.

Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                Zijn tjoeningvelgen als eens bekeken?
                                OEM, oooo-eeeee-emmmmm!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Of de polies dacht dat het de collega's waren en deed een ijkingsflitske.
                                  Last edited by DenDuvel; 30/09/2010, 21:59.
                                  1991 BMW E30 318is

Comment

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anneke77 Bekijk Berichten
                                      Soms staan ze ook op de Leuvensesteenweg thv het St-Jozefziekenhuis in Kortenberg.
                                      (In de richting van Kortenberg als je van Leuven komt.) Ze staan daar net achter het muurtje, je ziet ze echt niet staan! 50 ipv 70...
                                      Daar staan ze idd heel vaak,, maar iedereen weet het daar ook Dat stukje houd iedereen in maar daarna is het weer doorrijden.

Ik denk dat ik het ook weer zitten heb op de E411 richting Brussel net voor de 4-armen rond 16u30 stonden ze ook te flitsen, denk da ik zo'n 100 reed dus met wat geluk na aftrekking van de correctie rond de 90 kom.
                                      Last edited by IbifaHo; 30/09/2010, 22:29.
                                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                        Daar staan ze idd heel vaak,, maar iedereen weet het daar ook Dat stukje houd iedereen in maar daarna is het weer doorrijden.

Ik denk dat ik het ook weer zitten heb op de E411 richting Brussel net voor de 4-armen rond 16u30 stonden ze ook te flitsen, denk da ik zo'n 100 reed dus met wat geluk na aftrekking van de correctie rond de 90 kom.
                                        Idd ik weet maar heel goed dat ze daar staan in Kortenberg, ik werk daar.. en toch geflitst...
                                        Week later lag er dus een mooie boete in men bus, iets te snel de parking opgereden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anneke77 Bekijk Berichten
                                          Week later lag er dus een mooie boete in men bus, iets te snel de parking opgereden

hoe snel dan?

Comment

Working...
                                          X