Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
    Is dit een anonieme flikken bak?

Staat trouwens al paar dagen op mijn vaste parkeerplaats geparkeerd

Oei ben de nummerplaat vergeten weg te doen !
    Interessant. Het dashlight is van een ander merk dan de Federal Signal/VAMA lampjes op de hoedenplank .

Kan een dienstwagen van de polies zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      Interessant. Het dashlight is van een ander merk dan de Federal Signal/VAMA lampjes op de hoedenplank .

Kan een dienstwagen van de polies zijn.

Haha percies al goed verdiept in de materie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
        Haha percies al goed verdiept in de materie
        Ik verkoop die nest .

Comment

• Enkele weken terug, donderdagnacht geflitst op de ring rond Turnhout. 78 km/h gemeten; 50 euri. Alles voor de verkeersveiligheid! Zeker om 2u 's nachts op een donderdag...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTI Bekijk Berichten
            Dat zal daar idd zijn, net even gekeken via Google maps en Aldi ligt aan dat kruispunt. Ik zou toch echt eens willen zien dat daar staat dat je er maar 50 mag. Binnenkort eens gaan kijken denk ik (en dan hopelijk niet tegen 70 passeren )
            Daar is het zeker 50 hoor, zelfs al van voor het licht daarvoor als je van Herselt komt. Er ligt daar ook een school.
            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
              Daar is het zeker 50 hoor, zelfs al van voor het licht daarvoor als je van Herselt komt. Er ligt daar ook een school.
              Inderdaad, ben er eergisteren nog gepasseerd en 't is inderdaad 50. Wist ik echt niet, misschien niet altijd zo geweest. Nu ja, wie zijn gat verbrandt moet op de blaren zitten hé. 't Zal me geen tweede keer gebeuren!

Comment

• In 't weekend heb ik een nieuwe flitspaal ontdekt in de middenberm van de Grote Ring rond Hasselt, ter hoogte van de Grenslandhallen, richting de BMW/Mini-dealer iets verderop. U weze dus gewaarschuwd, al vind ik 90 al een mooie snelheid voor 't bochtje waar 'ie staat te meten.
                In bijlage zie je een foto van de situatie: het groene is waar de flitspaal ongeveer geplaatst is, het rode is het punt waar 'ie op gericht staat. Degenen die 't daar kennen weten dat dat een bochtje is dat ineens sterk doch kort toeneemt qua kromming. I.c.m. de mottig uitstekende buffers tussen de betonplaten voelt de toegelaten 90 per uur dan ook niet bepaald te traag aan.

-edit-
                De paal zie je overigens véél beter vanuit de tegenovergestelde richting. In de aangeduide richting rij je 'm wss voorbij zonder 'm gezien te hebben: er staat een boompje achter.
                Bijgevoegde Bestanden
                Last edited by sibi; 12/10/2010, 00:01.
                Life's too short. Not to. Live it.
                1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• daarstraks aan de kennedy tegen 110 voorbij (de borden stonden op 70) en geflitst. kunnen die palen van snelheid wisselen? die stonden toch gewoon altijd op 100 per uur?

aan wat kan ik me verwachten van boete?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichten
                    daarstraks aan de kennedy tegen 110 voorbij (de borden stonden op 70) en geflitst. kunnen die palen van snelheid wisselen? die stonden toch gewoon altijd op 100 per uur?

aan wat kan ik me verwachten van boete?

Die flitsen altijd aan 70, en worden volgens mij uitgeschakeld eens de snelheidsbeperking teruggaat naar 100.
                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Als je een beetje pech hebt ben je je rijbewijs kwijt voor even.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                        Als je een beetje pech hebt ben je je rijbewijs kwijt voor even.
                        Nee, dat zal wel niet. Hij zal na correctie nog wel onder de 100 uitkomen...
                        1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                          Nee, dat zal wel niet. Hij zal na correctie nog wel onder de 100 uitkomen...
                          en starten te flitsen dan vanaf 77? of is dat de correctie al? dan verwacht ik mij aan een 100 a 150€? alle staatskas weer gespijzigd

Comment

en starten te flitsen dan vanaf 77? of is dat de correctie al? dan verwacht ik mij aan een 100 a 150€? alle staatskas weer gespijzigd
                            Nee, van die 110 zal nog wel een marge afgedaan worden...

Resultaat van de berekening:

De toegelaten snelheid voor uw voertuig op de door u opgegeven weg is 70
                            Uw gereden snelheid na toepassing van de marge is 103.4

Mogelijke gevolgen (enkel voor deze overtreding):
                            • Onmiddellijke inning
                              165€
                            • Minnelijke schikking
                              175€
                            • Rechtbank
                              55-2750€
                              Verval van het recht tot sturen : facultatief
                            1991 BMW E30 318is

Comment

gespijzigd
                              of zoiets.

Comment

• hoe hebde gij daar zo hard kunnen rijden? lol

ik on er daarnet met moeite aan 50 door.

:-)
                                Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                  Ik verkoop die nest .
                                  Een vraag over die nest. Een klant kwam hier maandag toe en had een mobiel astridsysteem bij. Een soort walkie talkie. Zijn bedrijf zou dergelijke systemen in ambulances en politievoertuigen inbouwen. Volgens hem kun je dan constant horen wat ze aan het doen zijn en wat ze allemaal doorseinen? Zijn woorden : met een coyote bespaarde ik drie tot vier boetes per maand maar nu heb ik de laatste drie maanden geen enkele boete meer gehad. Hij rijdt met een snelle sportwagen en heeft een enorm zware voet. Zijn laatste boete had hem bijna 700 euro gekost en 3 maanden rijverbod (maar daar veegt hij zijn kloten aan en rijdt gewoon verder rond). Maar kan dit? Zo een astridsysteem?

Comment

• Ik kijk even links en rechts om te kijken wat ik ga zeggen legaal is

ASTRID is een systeem dat voor gesproken radiocommunicatie de TETRA-standaard gebruikt.

In principe is het mogelijk om de TETRA-transmissies te horen. Deze transmissies gebeuren op vaste frequenties tussen hand- of mobiele zender en ASTRID-zendmast.

Het probleem wordt om gesprekken te luisteren. Op je toestel heb je geen idee van gespreksgroepen, en je bent ook niet aangemeld als gekend toestel op het netwerk. Je gaat dus bv geen gesprekken kunnen volgen als er op dezelfde zendmast rondom je geen ander voertuig met een werkende ASTRID-zender op een bepaalde gespreksgroep is ingesteld.

Vroeger zou ik het nog kunnen geloven dat je op basis van wat je hoorde op een zender kon horen wat er gebeurde, omdat die analoge transmissies over één mast gingen per provincie, en zeker niet stopten aan provinciegrenzen. Ook kon je met de scanfunctie makkelijk tegelijk meerdere frequenties luisteren. Maar met ASTRID gaat dit allemaal niet, en ervan uitgaande dat je een ASTRID scanner hebt, zou je dus enkel gesprekken kunnen volgen die een ASTRID-zender zou ontvangen op de mast waar jij aan het luistervinken bent.

In Nederland is er bovenop die TETRA-standaard ook nog een extra encryptie toegepast, dus daar iets horen is nog moeilijker.

Maar dat ie daarmee meerdere boetes kan ontlopen lijkt me sterk... Ja, een nieuwe 325d die probeert te volgen om je snelheid te meten, die zal je met een TETRA-scanner wel je nummerplaat horen opvragen, maar als die een dataterminal gebruiken hoor je dat niet en is het te laat . Overigens zijn er geen TETRA-scanners mij bekend dus hoor je toch niks .

Comment

• Hier een TETRA-scanner:

Je moet wel eerst alles opnemen, om dan af te spelen

Comment

• Nonsens dus Ik heb al veel gehoord en zelf ook al gezien wat die klant allemaal kan en mag bij de politie maar dit dus niet Het was weer te mooi om waar te zijn.

Comment

• Wat wél kan is dat ie van een bevriend agent een ASTRID radio heeft gekregen

Comment

Working...
                                          X