Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
    ik heb me laten vertellen dat als je als buitenlander (wij dus) in duitsland geflitst wordt je de boete niet thuis krijgt.
    Dit wanneer je max 20 boven de toegelaten snelheid rijd.
    Ze zouden zich er niet mee bezig houden voor zo een lage overtreding.

Kan dit kloppen?
    Nee.
    Mijn vader, een heel rustige bestuurder hebben ze geflitst en boet opgestuurd.
    Was wel zone 30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
      Volgens mij werkt die niet. Ik heb die nooit zien afgaan en continu rijden er auto's te snel voorbij.
      Die flitspaal langs de E19 net voor parking Waarloos werkt.

Onlangs een oude 520i die dacht dat hij sneller was dan me ...
      Ik was aan het vertragen voor die flitspaal
      Hij stond er op tegen 140+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
        ik heb me laten vertellen dat als je als buitenlander (wij dus) in duitsland geflitst wordt je de boete niet thuis krijgt.
        Dit wanneer je max 20 boven de toegelaten snelheid rijd.
        Ze zouden zich er niet mee bezig houden voor zo een lage overtreding.

Kan dit kloppen?
        Mijn vader heeft onlangs in Aachen iets te snel gereden, ik dacht 66 in zone 50. Hij heeft een mooie foto van zen gezicht bij en een betaalstrookje van de volledige som van 20 euro

Comment

• Deze ochtend zag ik dit staan in het centrum van Drongen. Het staat in een zone 30 en aan beide kanten zit een camera.

Is dit iets nieuw of loop ik achter met de laatste soorten flitstoestellen?
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
            Deze ochtend zag ik dit staan in het centrum van Drongen. Het staat in een zone 30 en aan beide kanten zit een camera.

Is dit iets nieuw of loop ik achter met de laatste soorten flitstoestellen?
            Ik zie ze liever in deze vorm: http://img687.imageshack.us/i/traffic1.jpg/

Het is dus een mobiele flitspaal, het exemplaar van hierboven dat afgebrand is stond op die moment in Antwerpen
            2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
              Die flitspaal langs de E19 net voor parking Waarloos werkt.

Onlangs een oude 520i die dacht dat hij sneller was dan me ...
              Ik was aan het vertragen voor die flitspaal
              Hij stond er op tegen 140+
              Ah dan toch?

Deze ochtend stond de beruchte zwarte golf te flitsen op de snelweg. Hij had het statief op de vangrail gemonteerd. Ruim 20meter voor zijn auto. Diegenen die op het laatste nippertje remden, waren eraan voor de moeite.
              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door humus Bekijk Berichten
                Deze middag gehoord dat ze stonden te flitsen tussen Aalst en Affligem, weet iemand waar exact ze dan staan?
                Doe elke dag Aalst-Ternat en dacht dat ze op dat stuk nooit staan te flitsen...
                Ik heb ze ooit weten staan daar, wel een jaar of 2 geleden...
                richting bxl, is er plots een weggetje langs de autostrade dat een paar meter dieper ligt
                daar staat de auto en het statief langs de vangrail op de pechstrook...

edith zegt hier dus:

Bijgevoegde Bestanden
                Last edited by Individualizer; 04/11/2010, 22:35.
                My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Gisterenochtend stonden ze rond 08u45 op de E19 Brussel - Antwerpen op hun bekende plaatsje in de middenberm vlak voor Mechelen-Noord.
                  Door het weghalen van het groene bord met de werken vorig jaar, kan je hun VW gemakkelijk zien staan in de struiken. Alleen hadden ze dit keer hun flitser niet voor hun auto gezet maar een 25 meter naar achter, net achter de laatste verlichtingspaal.
                  Als je dus pas remde ter hoogte van de auto, was je allang te laat Een Ford S-max heeft dit even bewezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door humus Bekijk Berichten
                    Deze middag gehoord dat ze stonden te flitsen tussen Aalst en Affligem, weet iemand waar exact ze dan staan?
                    Doe elke dag Aalst-Ternat en dacht dat ze op dat stuk nooit staan te flitsen...
                    Hebben ze ook geen inham gemaakt in de middenberm in het stuk bergop komende van Aalst voor de afrit Affligem?

Comment

• Ik heb uitnodiging gehad voor de rechtbank begin volgend jaar. Ik ben geflitst geweest eind vorig jaar aan 138 km/h in zone 90. Dat zal niet mals zijn zeker? Het is ook de 4de keer dat ik moet voorkomen . En na mijn M cursus ben ik op de autostrade geflitst geweest aan 199 (gecorrigeerd naar 187). Zouden ze daar al rekening mee houden??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                        Ik heb uitnodiging gehad voor de rechtbank begin volgend jaar. Ik ben geflitst geweest eind vorig jaar aan 138 km/h in zone 90. Dat zal niet mals zijn zeker? Het is ook de 4de keer dat ik moet voorkomen . En na mijn M cursus ben ik op de autostrade geflitst geweest aan 199 (gecorrigeerd naar 187). Zouden ze daar al rekening mee houden??
                        Oeps

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                          Ik heb uitnodiging gehad voor de rechtbank begin volgend jaar. Ik ben geflitst geweest eind vorig jaar aan 138 km/h in zone 90. Dat zal niet mals zijn zeker? Het is ook de 4de keer dat ik moet voorkomen . En na mijn M cursus ben ik op de autostrade geflitst geweest aan 199 (gecorrigeerd naar 187). Zouden ze daar al rekening mee houden??
                          Daar houden ze zeker rekening mee. Verkeersovertredingen waarvoor je naar de rechtbank moet staan zelfs enkele jaren op je strafblad. Ik dacht 3 jaar (kan ook 5 zijn), en dan is je strafblad weer blanco. In je dossier blijven die overtredingen natuurlijk voor altijd staan.

Comment

• khad het al zien aankomen. Na 1 jaar zonder boetes toch nog eens een boete gekregen.
                            Kheb de indruk dat ze in België nu sneller de overtredingen/boetes opsturen ?

overtreding was op 20/10/2010
                            28-10-2010 pv opgemaakt
                            1 november pv ontvangen.

max toegelate snelheid 70km/u
                            na correctie 81km/u
                            55euro

boete zal binnenkort wel komen

Comment

• Schoon gerief :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                Ah dan toch?
                                Ik heb die altijd al weten werken, zie die toch heel regelmatig afgaan...

Waar en wanneer stond die zwarte Golf te flitsen vorige week?
                                1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                  Ik heb die altijd al weten werken, zie die toch heel regelmatig afgaan...

Waar en wanneer stond die zwarte Golf te flitsen vorige week?
                                  Vandaag een anonieme gezien op de e19 tussen Brussel en Mechelen. (+- 12u)
                                  Ik vroeg me het volgende af:
                                  Hoe doen die de snelheidsmeting ? Moeten ze een bepaalde afstand volgen ? Of is het een momentopname ?
                                  En moeten ze de gevolgde auto laten stoppen ?
                                  Indien in overtreding., en houden ze je bij een zware overtrdeing altijd tegen ? Of alleen als ze het rijbewijs moeten intrekken ?
                                  Last edited by ; 09/11/2010, 00:58.

Comment

• Kan men met een mobiele flitser (dus flik langs de kant van de weg in een auto) ook het tegemoetkomend verkeer flitsen?
                                    i 1 2 1/2 6

Comment

• Absoluut zeker wel.
                                      1991 BMW E30 318is

Comment

• Damn...
                                        i 1 2 1/2 6

Comment

• Heb zo eens 2 boetes gekregen, 1 in het doorrijden, 1 in het terugkomen...

245 euro buitengegooid toen.
                                          1991 BMW E30 318is

Comment

Working...
                                          X