Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
    Heb zo eens 2 boetes gekregen, 1 in het doorrijden, 1 in het terugkomen...

245 euro buitengegooid toen.
    Op mijn 18de verjaardag net hetzelfde meegemaakt.
    Eerste dag dat ik mocht rijden (had examen enkele dagen voordien gedaan).
    Geflitst 's morgens & 's avonds, zelfde plaats

edit: wel 2x van achter geflitst, flitsauto had zich dus a/d overkant gezet..
    My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
      Op mijn 18de verjaardag net hetzelfde meegemaakt.
      Eerste dag dat ik mocht rijden (had examen enkele dagen voordien gedaan).
      Geflitst 's morgens & 's avonds, zelfde plaats
      Bij mij zat er exact 28 minuten tussen...
      1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
        Kan men met een mobiele flitser (dus flik langs de kant van de weg in een auto) ook het tegemoetkomend verkeer flitsen?
        yep.
        heb dit ook zelf ondervonden eind oktober

Comment

• Ik heb hem zien flitsen, en ik reed wat te snel (60 op teller ong waar ik 50 mocht), maar ik hoop dat het voor die auto was die van de andere kant kwam...
          In Duitsland betaal je daar €15 euro voor, maar hier zal het weer 50 zijn hé...
          i 1 2 1/2 6

Comment

Ik heb hem zien flitsen, en ik reed wat te snel (60 op teller ong waar ik 50 mocht), maar ik hoop dat het voor die auto was die van de andere kant kwam...
            na correctie zou je dan ongeveer 55km/u hebben gereden.
            ik reed na correctie 11km/u te hard en kreeg 55euro boete. (zone 70)

dan zal jij waarschijnlijk net iets minder moeten betalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
              Gisteren voor 2 flitspalen te laat geremd en een flitsauto(ongeveer 40km voorbij Brussel richting namen) te laat opgemerkt. (desondanks dat hij open en bloot stond)

Fuck dat wordt een kostelijke maand.
              Niks ontvangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                Niks ontvangen.

Niet te vroeg juichen hoor, hoeft niet persé binnen de week toe te komen...

Comment

• Op de E19 vermoedelijk een anonieme wagen gepasseerd... een goudkleurige Passat diesel. Door iemand gekend?
                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                    Ik heb die altijd al weten werken, zie die toch heel regelmatig afgaan...

Waar en wanneer stond die zwarte Golf te flitsen vorige week?
                    Net voorbij de oprit Mechelen Zuid richting Antwerpen.
                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ik heb hem zien flitsen, en ik reed wat te snel (60 op teller ong waar ik 50 mocht), maar ik hoop dat het voor die auto was die van de andere kant kwam...
                      Inderdaad 50 alberkes
                      2009 BMW E91 320d
                      2002 BMW E46 M3
                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                        Gisterenochtend stonden ze rond 08u45 op de E19 Brussel - Antwerpen op hun bekende plaatsje in de middenberm vlak voor Mechelen-Noord.
                        Door het weghalen van het groene bord met de werken vorig jaar, kan je hun VW gemakkelijk zien staan in de struiken. Alleen hadden ze dit keer hun flitser niet voor hun auto gezet maar een 25 meter naar achter, net achter de laatste verlichtingspaal.
                        Als je dus pas remde ter hoogte van de auto, was je allang te laat Een Ford S-max heeft dit even bewezen
                        Je bedoelt dus dat ze hem niet achter, maar voor hun auto gezet hadden

Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                        Ik heb uitnodiging gehad voor de rechtbank begin volgend jaar. Ik ben geflitst geweest eind vorig jaar aan 138 km/h in zone 90. Dat zal niet mals zijn zeker? Het is ook de 4de keer dat ik moet voorkomen . En na mijn M cursus ben ik op de autostrade geflitst geweest aan 199 (gecorrigeerd naar 187). Zouden ze daar al rekening mee houden??
                        Ze houden enkel rekening met wat al op je strafblad staat, de rest kunnen ze niet weten (ik spreek uit ervaring)
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• hop, ik sta er ook weer eens op

geflitst door een bora dan nog....kut bora's
                          Captain Turbo
                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                            Inderdaad 50 alberkes
                            Nog niets ontvangen, en normaal zijn ze daar wel rap mee. Zal niet voor mij geweest zijn hoop ik...
                            i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                              Je bedoelt dus dat ze hem niet achter, maar voor hun auto gezet hadden
                              Dat is voer voor discussie

Comment

• Coyote

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                  Op de E19 vermoedelijk een anonieme wagen gepasseerd... een goudkleurige Passat diesel. Door iemand gekend?
                                  Ik weet dat het een bruine was, maar het model is me ontgaan in het moment van de spanning. Ik dacht een peugeot.
                                  Ik kom dagelijks op de e19, en ben aan het observeren... zo een annonieme is wel schrikken... Heb even de blauwe lichtjes (werkend) gezien in de achteruitkijkspiegel... meer niet.
                                  Last edited by ; 15/11/2010, 22:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Coyote
                                    die post zegt genoeg
                                    Captain Turbo
                                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                                      Die flitspaal langs de E19 net voor parking Waarloos werkt.

Onlangs een oude 520i die dacht dat hij sneller was dan me ...
                                      Ik was aan het vertragen voor die flitspaal
                                      Hij stond er op tegen 140+
                                      Flitspaal op de E19 richting Antw werkt dus wel degelijk. Vandaag overschrijving binnen: 55euro. Coyote toch niet feilloos bij vaste palen...

Comment

• Twee zaterdagen geleden geflitst in jabbeke en dan ongeveer tien km verder nog es geflitst. De eerste ben ik zeker, de tweede was een flits, mar kon evengoed iets anders zijn.
                                        Het regende pijpestelen en ik reed 130 telkens. Om 05.30 s'ochtends nog wel.
                                        We zien wel wat er binnenkomt.
                                        Last edited by ; 16/11/2010, 15:32.

Comment

Nog niets ontvangen, en normaal zijn ze daar wel rap mee. Zal niet voor mij geweest zijn hoop ik...
                                          Te vroeg victorie gekraaid... 68 ipv 50... 70 euro in 't sop...
                                          i 1 2 1/2 6

Comment

Working...
                                          X