Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisterenochtend geflitst op de E40 richting Brussel tussen Erpe-Mere en Aalst.

Een zielig blauw mannetje in de middenberm met zijn pikkeltje omhoog...

Ik reed 140 dus het zal alweer 50 euro zijn.

Comment

• Zaterdagnacht rond 3 uur, baan Mechelen-Leuven, totaal verlaten steenweg vol spelende kinderen. Geflitst tegen 85 of zo...
      1991 BMW E30 318is

Comment

• Ik hoop dat ze niet stonden te flitsen tussen Aarschot en Park midden limburg! Anders zoek ik een taxi, iemand kandidaat?
        Last edited by ; 29/11/2010, 10:25.

Comment

• Godmiljaar, ik hang er ook aan! En dan nog juist achter m'n deur én dan nog langs voor geflitst én je zag hem gewoon staan langs de kant!

Keek vlug op teller en stond op 70 in zone 50, nu wordt het afwachten

Ik zat wel redelijk dicht bij diegene die voor mij reed, maar tegenwoordig zullen ze wel vliegen in 1 klap kunnen pakken zeker? Heb ook maar 1 flits zien afgaan voor de wagen voor mij, mja, zal er ook wel aanhangen denk ik?

Comment

• Geflitst net toen ik mijn platen geschapt heb, echt maar een half uur later, nog op de oude voorste nummerplaat.
            De nieuwe voorste nummerplaat lag in de wagen, aan wat mag ik mij verwachten?
            70 waar 50 mag

Edit: Stancke, i feel sorry, ik zag hem ook te laat. Was een grijze opel hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk Berichten
              Geflitst net toen ik mijn platen geschapt heb, echt maar een half uur later, nog op de oude voorste nummerplaat.
              De nieuwe voorste nummerplaat lag in de wagen, aan wat mag ik mij verwachten?
              70 waar 50 mag

Edit: Stancke, i feel sorry, ik zag hem ook te laat. Was een grijze opel hé
              Lol, op dezelfde plaats geflitst geweest vanmorgen of wat?

Ja, grijze Opel.

Comment

• Helaas wel ja, ondertussen half uurtje geleden fzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk Berichten
                  Helaas wel ja, ondertussen half uurtje geleden fzo
                  Haha, ik ook, ben een halfuurtje thuis ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                    Godmiljaar, ik hang er ook aan! En dan nog juist achter m'n deur én dan nog langs voor geflitst én je zag hem gewoon staan langs de kant!

Keek vlug op teller en stond op 70 in zone 50, nu wordt het afwachten

Ik zat wel redelijk dicht bij diegene die voor mij reed, maar tegenwoordig zullen ze wel vliegen in 1 klap kunnen pakken zeker? Heb ook maar 1 flits zien afgaan voor de wagen voor mij, mja, zal er ook wel aanhangen denk ik?
                    Allez, sjans dat de Chartreuseweg voor ons niet meer bruikbaar is anders was ik daar ook een keer of 3 gepasseerd! En ik haal daar soms 90 op mijn sokken
                    Stonden ze aan de glascontainer of aan de overkant?
                    My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                      Allez, sjans dat de Chartreuseweg voor ons niet meer bruikbaar is anders was ik daar ook een keer of 3 gepasseerd! En ik haal daar soms 90 op mijn sokken
                      Stonden ze aan de glascontainer of aan de overkant?
                      Aan de kant van Rosseel.

Daar haal je gemakkelijk 120 zelf, vollegas vanaf die wegversmalling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                        Aan de kant van Rosseel.

Daar haal je gemakkelijk 120 zelf, vollegas vanaf die wegversmalling
                        écht hé, m'n gemiddelde ligt op 90 daar, nu eens 70 , tviel es mee, een geluk

Met zen allen die wagen gaan trashen?

Comment

• Zou het kunnen dat de flitspaal op de E314 (Lummen-Leuven) ongeveer thv Rotselaar verdwenen is...
                          Die dingen verdwijnen toch niet zomaar....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk Berichten
                            Zou het kunnen dat de flitspaal op de E314 (Lummen-Leuven) ongeveer thv Rotselaar verdwenen is...
                            Nog ni op gelet, wel gezien dat ze in de andere richting achter het bord iets meer richting Leuven, met een anonieme stonden..
                            Bij sneeuwweer, benieuwd of ze er daar veel gaan 'pakken'.... Maar desondanks kwam deze mooi te voorschijn in de Coyote !

Comment

• Damn, ik passeer daar dus dagelijks... alle ik 'vlieg' daar dagelijks .
                              Kzal me morgen dan maar gedragen .
                              Met welke wagen stonden ze daar dan?

Comment

Damn, ik passeer daar dus dagelijks... alle ik 'vlieg' daar dagelijks .
                                Kzal me morgen dan maar gedragen .
                                Met welke wagen stonden ze daar dan?
                                't Was donker en aan het sneeuwen. Ni echt gezien dus..Zou een passat kunnen geweest zijn, maar ni zeker.
                                Ik ben daar ook al hard voorbijgekomen, maar gezien ze daar ook zo laat staan, wordt het vanaf nu opletten geblazen.
                                't Is dat bord ter hoogte van de afrit Holsbeek/Rotselaar richting Lummen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                  't Was donker en aan het sneeuwen. Ni echt gezien dus..Zou een passat kunnen geweest zijn, maar ni zeker.
                                  Ik ben daar ook al hard voorbijgekomen, maar gezien ze daar ook zo laat staan, wordt het vanaf nu opletten geblazen.
                                  't Is dat bord ter hoogte van de afrit Holsbeek/Rotselaar richting Lummen.
                                  Rond wat uur ben jij er vandaag voorbij gekomen?
                                  Als ge morgen e skodake ziet voorbij sjeezen, flikker dan maar es met uw lampen... Dan weet ik dat ik me moet inhouden

Comment

Zou het kunnen dat de flitspaal op de E314 (Lummen-Leuven) ongeveer thv Rotselaar verdwenen is...
                                    Professioneel afgezaagd en paal met camera meegenomen. Die dat gedaan heeft verdient een dikke pluim

Comment

• Die stond daar ook nutteloos... Ofwel was er geen file en kon je er probleemloos door rijden (getuige de ene die ik zag geflitst worden), ofwel sta je op dat punt al in de file .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                                        Professioneel afgezaagd en paal met camera meegenomen. Die dat gedaan heeft verdient een dikke pluim

Hehe, 2 weken geleden daar nog een Brit in volle snelheid zien voorbij flitsen, ze sturen dat blijkbaar niet op naar daar.

Comment

• Buitenlanders moeten enkel zorgen dat ze sneller rijden dan de anonieme BMW's

Comment

Working...
                                          X