Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sinds vorige week is me opgevallen dat de flitspaal op de E19 in schoten (rijrichting NL-Antwerpen) weg genomen is.
    Is da al lang?

Comment

• AH AH AH die flitspaal op de E314... Vorige week vrijdag omstreeks 17h herinner ik me dat daar twee politiewagens rond stonden, toen de paal al weg was... Dus die is ofwel overdag klandestien afgevezen, of pas laat de vrijdag gemerkt en donderdagnacht afgevezen, of weggehaald door bevoegde diensten.

Comment

• Forumleden:
        't zoontje heeft zojuist een kado in de bus gevonden... 118 (reeds gecorrigeerd) in een 70 zone als beginnend chauffeur!
        Wat staat hem te wachten?

Comment

• Kletsen op de blote poep, en een rondje hier in de zaak.
          www.wegcode.be/boeteberekening ff aanklikken.
          En dan is het zaak op wiens naam (titularis) die boete is binnengekomen .... dat scheelt wel iets.

De 'flitspaal' in Schoten is al een week of 2 verdwenen, inclusief de slafe-flitser die ervoor gemonteerd stond. De site daar ter plaatse wordt gebruikt als test-opstelling, ik heb die paal ook nooit niet veel in dienst geweten.
          t'Was wel één van de eerste van dat type (Traffipax), ondertussen staan ze al dik gezaaid in Vlaanderen en moet er niet meer "getest" worden.
          Last edited by ; 30/11/2010, 20:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
            Professioneel afgezaagd en paal met camera meegenomen. Die dat gedaan heeft verdient een dikke pluim
            Nu staat er zo een 'kegeltje' op

Comment

• opgelet in zone Dendermonde. De welbekende witte Saab zal vervangen worden door een minder opvallende Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                opgelet in zone Dendermonde. De welbekende witte Saab zal vervangen worden door een minder opvallende Skoda
                Oh crap, zijn er al extra gegevens van die Skoda bekend? Ik denk dat de Saab al veel te bekend geworden was in de regio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                  Professioneel afgezaagd en paal met camera meegenomen. Die dat gedaan heeft verdient een dikke pluim
                  Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                  Die stond daar ook nutteloos... Ofwel was er geen file en kon je er probleemloos door rijden (getuige de ene die ik zag geflitst worden), ofwel sta je op dat punt al in de file .
                  Ze hadden ook wel het aankondigingsbord van die paal mogen wegzagen want nu zijn er nog steeds kinkels die in de remmen gaan ... Half werk van die halve garen ...
                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                    Oh crap, zijn er al extra gegevens van die Skoda bekend? Ik denk dat de Saab al veel te bekend geworden was in de regio
                    Dat was ook de verwachting van fs.be , daarom da'k telkens ook afzak naar Dendermonde, maar tot vorige week was dat nog altijd de witte Saab. Als de nieuwe Skoda er is, zal het niet te lang meer duren alvorens de gegevens bekend zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                      opgelet in zone Dendermonde. De welbekende witte Saab zal vervangen worden door een minder opvallende Skoda
                      Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                      zelfs ik kende hem
                      Stond dikwijls in de Kroonveldlaan.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Afgelopen zaterdagvoormiddag heb ik de witte Saab nog gespot op de Mechelsesteenweg 200 meter voor de vaste flitspaal.

Comment

• Eerste boete in 6 jaar, mobiele camera op de E40 in Melle.

129 gemeten, 121 gecorrigeerd...

Pech gehad dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                            Afgelopen zaterdagvoormiddag heb ik de witte Saab nog gespot op de Mechelsesteenweg 200 meter voor de vaste flitspaal.
                            Ook gespot gisteren(vrijdag) in da avond rond 8uur ofzo. Moest in de Mcdonalds zijn.
                            Lag er precies in te slapen met de motor draaiend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LaZeR Bekijk Berichten
                              Ook gespot gisteren(vrijdag) in da avond rond 8uur ofzo. Moest in de Mcdonalds zijn.
                              Lag er precies in te slapen met de motor draaiend.
                              inspecteurs Yves of Marina slapen altijd, liefst met motor aan voor de warmte.

Saab wordt vervangen door Skoda Octavia Combi Classic.

De witte was vandaag trouwens zeer actief. Eerst op de omleiding aan de leugestraat in Grembergen en dan zien rijden op de Leopold II laan, waarschijnlijk daar ook gestaan dus.

Trouwens, ook al heel wat alcohol/papieren-controles in Dendermonde geweest deze week. Ik denk dat ze nog wat quota te halen hebben

Comment

• Vorige week tussen Arras en Lille aan de kant gezet.
                                90 euro, viel goed mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                                  Gisterenochtend geflitst op de E40 richting Brussel tussen Erpe-Mere en Aalst.

Een zielig blauw mannetje in de middenberm met zijn pikkeltje omhoog...

Ik reed 140 dus het zal alweer 50 euro zijn.

Nog niet is de bus, normaal had ik deze al moeten hebben, niet?
                                  Hopen op geen nieuws!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                                    Nog niet is de bus, normaal had ik deze al moeten hebben, niet?
                                    Hopen op geen nieuws!

rond welk uur?

Heb ze daar nog nooit zien staan.
                                    Waar juist?

Comment

• Als je geflitst word krijg je eerste zo'n algemeen papier met allerhande info en optie tot beroep.
                                      Er staat ook dat er nog een brief volgt waarna je de overschrijving kunt doen, hoe lang moet je daar normaal gezien op wachten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                                        Als je geflitst word krijg je eerste zo'n algemeen papier met allerhande info en optie tot beroep.
                                        Er staat ook dat er nog een brief volgt waarna je de overschrijving kunt doen, hoe lang moet je daar normaal gezien op wachten?
                                        Tussen 1 en 2 weken normaal gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                          Tussen 1 en 2 weken normaal gezien
                                          ah ok, bedankt.

Comment

Working...
                                          X