Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
AH AH AH die flitspaal op de E314... Vorige week vrijdag omstreeks 17h herinner ik me dat daar twee politiewagens rond stonden, toen de paal al weg was... Dus die is ofwel overdag klandestien afgevezen, of pas laat de vrijdag gemerkt en donderdagnacht afgevezen, of weggehaald door bevoegde diensten.
Forumleden:
't zoontje heeft zojuist een kado in de bus gevonden... 118 (reeds gecorrigeerd) in een 70 zone als beginnend chauffeur!
Wat staat hem te wachten?
Kletsen op de blote poep, en een rondje hier in de zaak. www.wegcode.be/boeteberekening ff aanklikken.
En dan is het zaak op wiens naam (titularis) die boete is binnengekomen .... dat scheelt wel iets.
De 'flitspaal' in Schoten is al een week of 2 verdwenen, inclusief de slafe-flitser die ervoor gemonteerd stond. De site daar ter plaatse wordt gebruikt als test-opstelling, ik heb die paal ook nooit niet veel in dienst geweten.
t'Was wel één van de eerste van dat type (Traffipax), ondertussen staan ze al dik gezaaid in Vlaanderen en moet er niet meer "getest" worden.
Die stond daar ook nutteloos... Ofwel was er geen file en kon je er probleemloos door rijden (getuige de ene die ik zag geflitst worden), ofwel sta je op dat punt al in de file .
Ze hadden ook wel het aankondigingsbord van die paal mogen wegzagen want nu zijn er nog steeds kinkels die in de remmen gaan ... Half werk van die halve garen ...
Oh crap, zijn er al extra gegevens van die Skoda bekend? Ik denk dat de Saab al veel te bekend geworden was in de regio
Dat was ook de verwachting van fs.be , daarom da'k telkens ook afzak naar Dendermonde, maar tot vorige week was dat nog altijd de witte Saab. Als de nieuwe Skoda er is, zal het niet te lang meer duren alvorens de gegevens bekend zijn.
Ook gespot gisteren(vrijdag) in da avond rond 8uur ofzo. Moest in de Mcdonalds zijn.
Lag er precies in te slapen met de motor draaiend.
inspecteurs Yves of Marina slapen altijd, liefst met motor aan voor de warmte.
Saab wordt vervangen door Skoda Octavia Combi Classic.
De witte was vandaag trouwens zeer actief. Eerst op de omleiding aan de leugestraat in Grembergen en dan zien rijden op de Leopold II laan, waarschijnlijk daar ook gestaan dus.
Trouwens, ook al heel wat alcohol/papieren-controles in Dendermonde geweest deze week. Ik denk dat ze nog wat quota te halen hebben
Als je geflitst word krijg je eerste zo'n algemeen papier met allerhande info en optie tot beroep.
Er staat ook dat er nog een brief volgt waarna je de overschrijving kunt doen, hoe lang moet je daar normaal gezien op wachten?
Als je geflitst word krijg je eerste zo'n algemeen papier met allerhande info en optie tot beroep.
Er staat ook dat er nog een brief volgt waarna je de overschrijving kunt doen, hoe lang moet je daar normaal gezien op wachten?
Comment