Hier in Linden op de Diestsesteenwag hebbe ze weer ne paal bij gezet (kaske staat er nog ni op) . Achter ne muur van een huis, ge ziet hem gewoon ni staan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenOp vraag van Tuut
http://maps.google.be/maps?q=50.8895...,0.006856&z=17
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk Berichten50 km/u daar trouwens. Gaat veel centen opbrengen. Bravo, jongens.
Comment
-
Man rijdt 1.003 km per uur te snel
- zondag 26 december 2010, 14u46
- Bron: de gelderlander
- Auteur: oom
reuters
Een man uit het Nederlandse Arnhem kreeg enkele dagen geleden een wel heel bijzondere boete in de bus. De bekeuring meldde dat hij met zijn Jaguar 1.073 kilometer per uur had gereden op een plaats waar maximaal 70 toegelaten was.
Volgens de Nederlandse krant De Gelderlander moest hij 50.006 euro ophoesten: 50.000 euro boete en 6 euro administratiekosten.
De man ontkent niet dat hij te snel heeft gereden, maar 1.073 kilometer per uur is zelfs voor zijn Jaguar XJ onmogelijk.
Bij het Justitioneel Incassobureau dat de boete heeft uitgeschreven weten ze ook niet exact wat er is misgelopen. 'Voor zover ik weet is dit nog nooit gebeurd', zegt een woordvoerster. 'Momenteel kunnen we niet precies zeggen hoe dit is gekomen. Het lijkt alsof iemand een grap heeft uitgehaald.'
Een man uit het Nederlandse Arnhem kreeg enkele dagen geleden een wel heel bijzondere boete in de bus. De bekeuring meldde dat hij met zijn Jaguar 1.073 kilometer per uur had gereden op een plaats waar maximaal 70 toegelaten was. Volgens de Nederlandse krant De Gelderlander moest hij 50.006 euro ophoesten: 50.000 euro boete en 6 euro administratiekosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk BerichtenMan rijdt 1.003 km per uur te snel
- zondag 26 december 2010, 14u46
- Bron: de gelderlander
- Auteur: oom
reuters
Een man uit het Nederlandse Arnhem kreeg enkele dagen geleden een wel heel bijzondere boete in de bus. De bekeuring meldde dat hij met zijn Jaguar 1.073 kilometer per uur had gereden op een plaats waar maximaal 70 toegelaten was.
Volgens de Nederlandse krant De Gelderlander moest hij 50.006 euro ophoesten: 50.000 euro boete en 6 euro administratiekosten.
De man ontkent niet dat hij te snel heeft gereden, maar 1.073 kilometer per uur is zelfs voor zijn Jaguar XJ onmogelijk.
Bij het Justitioneel Incassobureau dat de boete heeft uitgeschreven weten ze ook niet exact wat er is misgelopen. 'Voor zover ik weet is dit nog nooit gebeurd', zegt een woordvoerster. 'Momenteel kunnen we niet precies zeggen hoe dit is gekomen. Het lijkt alsof iemand een grap heeft uitgehaald.'
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20101226_040
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichtenom tegen minder dan 30 km/u te passeren
Verklaart wel waarom ik nooit een flits heb zien afgaan bij alle mensen die te vroeg aanzetten bij het rode licht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk BerichtenBlijkbaar is het dus effectief zo dat een flitspaal niet afgaat bij snelheden onder de 30km/u.
Verklaart wel waarom ik nooit een flits heb zien afgaan bij alle mensen die te vroeg aanzetten bij het rode licht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenWss reed hij gewoon 107.3 km/h
de plaatselijke politie heeft een volledig detachement van haar beste speurders ingeschakeld die nauw zullen samenwerken met de federale recherche. De woordvoerder van de federal polizei liet weten te hopen de zaak nog te kunnen ophelderen in het gerechtelijk jaar 2010-2011.bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk BerichtenIs 't niet zo dat, als je de voelsensoren (net na de stop-streep) al gepasseerd bent en je dan niet sneller dan 30 km/u rijdt, je niet zal worden geflitst. Als je tot stilstand komt voor de stopstreep, het wordt rood, en dan vertrekt (over voelsensoren) word je volgens mij toch geflitst, niet?
Ondanks mijn aangepaste snelheid (20km/u waar 70km/u is toegelaten) ben ik door het spiegelgladde wegdek niet tijdig kunnen stoppen aan het rode licht.
Ik ben over de stopstreep en hoogstwss ook de voelers gegleden terwijl het rood was...
Ik heb dat voorgelegd aan de politie en hun antwoord was vrij duidelijk:
Een onbemande camera detecteert pas vanaf een snelheid van 30 km/h.
En dat geloof ik want heb overlaatst nog een strooiwagen gezien die met opzet stapvoets door het rood reed om voor het verkeer te zijn dat aan de overkant van het kruispunt stond te wachten...
Comment
-
Nu staat voor het tunneltje onder het stationsplein in Leuven al enkele dagen het elektronische bord op max. 30 km/u? Het is een TUNNEL, daarin ligt dus GEEN SNEEUW. Bovendien een betonnen rand van een halve meter hoog tussen de twee rijbanen. Wat kan er daar nu mis gaan? Pffft, ik begrijp er niks meer van .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk BerichtenNu staat voor het tunneltje onder het stationsplein in Leuven al enkele dagen het elektronische bord op max. 30 km/u? Het is een TUNNEL, daarin ligt dus GEEN SNEEUW. Bovendien een betonnen rand van een halve meter hoog tussen de twee rijbanen. Wat kan er daar nu mis gaan? Pffft, ik begrijp er niks meer van .
Nb: Smeltwater loopt van nature ook omhoog en plaatsen waar geen zonlicht komt ontdooien het eerst.
Ik begrijp je volledig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenGelukkig staat de beton er tussen, daar kan echt niets mis gaan... Gelukkig komt er geen ijs onder een brug. En als je bergop gaat, remt de auto toch vanzelf ?
Nb: Smeltwater loopt van nature ook omhoog en plaatsen waar geen zonlicht komt ontdooien het eerst.
Ik begrijp je volledig
Comment
-
Comment
-
Hm ik heb ook iets meegemaakt.
Ik reed richting roeselare voorbij het stedelijk zwembad,staan daar aantal lichten.
Licht springt op oranje maar ik zie dat er een auto dicht achter me zit dus ik rij door.
ik zie niets en opeens als ik bijna aan de lichten van de andere kant ben zie ik een fel licht maar ik weet niet of het een flits was.
Toen ik bijna aan overkant was kwam het dus rood.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk BerichtenIk heb deurwaarder aan m'n deur gehad met mijn oproeping voor rechtbank.
81 (gecorrigeerd) waar ik 50 mocht..
Iemand idee waar ik me kan aan verwachten? / Wat ik eventueel moet zeggen?
Een geldboete en een rijverbod (minimum 8 dagen).Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk BerichtenIk heb deurwaarder aan m'n deur gehad met mijn oproeping voor rechtbank.
81 (gecorrigeerd) waar ik 50 mocht..
Iemand idee waar ik me kan aan verwachten? / Wat ik eventueel moet zeggen?
Vrij snel erachter PV gekregen ivm snelheid maar daarna niets meer... heeft ze chance of komt het wel nog achter? :pHier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichtenhoelang heb je daar op moeten wachten? vriendin is ettelijke maanden geleden ook zwaar geflitst geweest en moet ook naar de rechtbank waarschijnlijk...128 waar ze 70 mocht aan de werken op de E40.
Vrij snel erachter PV gekregen ivm snelheid maar daarna niets meer... heeft ze chance of komt het wel nog achter? :p
bij mij was het 126km/h waar je 70km/h mocht,ook vrijwel meteen een brief gekregen,en daarna zeker een dikke 10maanden erachter de wijkagent over de vloer gekregen dat ik naar rechtbank moest gaan,resultaat was 8 dagen rijverbod en een boete van 480€......Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
Comment