Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2 jaar terug ook geflitst in frankrijk door een mobiele en nooit iets van gehoord.
    Sinds iets meer dan een jaar, is er wel een expliciete afspraak met het franse gerecht om alles door te sturen, maar daar heb ik nog geen last van gehad.
    Ik dacht dat Frankrijk zoveel mogelijk probeert om de geflitste bestuurders dadelijk aan de kant te zetten, met betaalterminal en alles..

Comment

• Vanmorgen stonden ze te flitsen ter hoogte van Slagerij Holvoet in de Rijselstraat... M'n papa hangt eraan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
        Vanmorgen stonden ze te flitsen ter hoogte van Slagerij Holvoet in de Rijselstraat... M'n papa hangt eraan
        en voor wie de slagerij niet kent, dat is in Brugge :p

had het gehoord op de radio maar ik zat toen al 3 uur vast in Aalst :<
        Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Normaal zou ik het hier nooit melden, maar ze hebben blijkbaar in het Antwerpse een "nieuwe hit" ontdekt, (groene pijl in het midden) Zie link.
          http://maps.google.be/maps?q=51.2877...,0.018561&z=16
          Zitten hier nu al 4 jaar in deze buurt maar hadden ze daar nog nooit weten staan. Sinds 25 december j.l al 4 x gelocaliseerd. Dus voor de liefhebbers van het "gas geven" hier kan je in de prijzen valllen...
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Kassa-locatie, je mag daar maar 70, op de afrit van de autosnelweg. Maar da's omdat het daar stikt van de overstekende bejaarden, spelende kinderen etc. Denk aan hun veiligheid hé !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
              Kassa-locatie, je mag daar maar 70, op de afrit van de autosnelweg. Maar da's omdat het daar stikt van de overstekende bejaarden, spelende kinderen etc. Denk aan hun veiligheid hé !
              Er staat één foutje in je reply, het is niet afrit maar oprit van de autosnelweg, direct achter de blinde muur van/achter de brug dus richting A12>E19>Breda/Antwerpse ring. Al de rest is correct...
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Gracias!

Comment

• Ze waren gisteravond de flitspaal terug aan het zetten op de E314 ter hoogte van afrit Rotselaar.

Comment

• Ik wou het net nog zeggen... Daar staat terug ne flitser

Comment

• Idd he's back
                      Was te merken deze morgen...iedereen vol in de remmen...

Comment

• Staan er op de R4 flitspalen?

Comment

• Volgens mij gaan de camera's op de Bisschoppenhoflaan in Deurne binnenkort veel meer werk hebben

De maximumsnelheid op de Bisschoppenhoflaan in Deurne wordt teruggebracht naar 50 kilometer per uur. Nu is dat nog 70 kilometer per uur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                            Staan er op de R4 flitspalen?
                            Je bent er echt niet gerust op e?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk Berichten
                              Je bent er echt niet gerust op e?
                              Bwa jawel. Het was pikdonker en heb geen flits gezien dus...
                              Maar zou het wel graag weten voor de toekomst

Comment

Bwa jawel. Het was pikdonker en heb geen flits gezien dus...
                                Maar zou het wel graag weten voor de toekomst
                                Kan wel handig zijn idd!

We zullen eens gaan verkennen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk Berichten
                                  Volgens mij gaan de camera's op de Bisschoppenhoflaan in Deurne binnenkort veel meer werk hebben

http://www.gva.be/antwerpen/deurne/m...per-uur-2.aspx
                                  Donderdag moet ik mijn praktijk in Deurne gaan afleggen, hopelijk is het dan nog 70km/h ^^

Comment

Staan er op de R4 flitspalen?
                                    Niet dat ik weet, al durven ze soms wel eens aan de oprit/afrit Vinderhoute staan. (En misschien aan die tijdelijke afrit net voor de spoorbrug.)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                                      Niet dat ik weet, al durven ze soms wel eens aan de oprit/afrit Vinderhoute staan. (En misschien aan die tijdelijke afrit net voor de spoorbrug.)
                                      Ok, bedankt!
                                      Was 's nachts dus denk niet dat er dan struiksmurfen te spotten vallen, maar vroeg me toch af of er nergens een verdoken paaltje staat (al zeker daar waar er werken zijn).

Comment

• Woensdag op de E314.

Ik reed richting Brussel. Voorbij de ESSO tankstation stond een VW Passat net naast het einde van de geluidsmuur die daar loopt (tegengestelde richting).

En bij het terugkeren stond de Passat dan weer richting Bru gekeerd, aan het bekende Tielt-winge bord.

Comment

• Vandaag op de N60 ter hoogte van Asper-Eke.
                                          Gekende plaats, met de oppersmurf op zijn moto een eindje verder.

Comment

Working...
                                          X