Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vanmorgen 10u30 E314 Richting Leuven. Tankstation Aarschot. De donkere camionette nog net op de afrit van de parking achter de bomen, de flitskast op de pechtstrook. Was stevig aan het regenen, dus ik denk niet dat ze er veel gevangen hebben..
    Eerste keer dat ik deze opstelling zag, maar wel blij dat ik ze ZAG...

Comment

• E19 Brussel -> Antwerpen ongeveer aan kmpaal 4.5 in Peutie.
      Op 2 weken tijd reeds de 2e keer dat ze er staan in het begin van de ochtendspits (6h20). Jammer genoeg heb ik ze 2 keer via een lichtflits moeten ontdekken. De Coyote had nog gen besef

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schut Bekijk Berichten
        E19 Brussel -> Antwerpen ongeveer aan kmpaal 4.5 in Peutie.
        Op 2 weken tijd reeds de 2e keer dat ze er staan in het begin van de ochtendspits (6h20). Jammer genoeg heb ik ze 2 keer via een lichtflits moeten ontdekken. De Coyote had nog gen besef
        Daar heb ik er ook al opgestaan
        160 op cruise control, eens geflitst zelfs niet aangepast, ik stond er toch al op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
          160 op cruise control, eens geflitst zelfs niet aangepast, ik stond er toch al op
          That's the spirit !
          Respect !

Comment

Zo dacht ik er ook over. Zelfs nog een stapje verder: Ze hebben hier nu net gestaan, dus nu zal het wel weer een tijd duren. Dat bleek echter tegen te vallen deze ochtend. 147 op gps de eerste keer en 152 deze morgen. Ik denk dat ik morgen de A12 maar neem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schut Bekijk Berichten
              E19 Brussel -> Antwerpen ongeveer aan kmpaal 4.5 in Peutie.
              Coyote had wel een mobiele te melden aan de ingang van de Craeybeckxtunnel.
              1991 BMW E30 318is

Comment

Ik kwam zo ooit eens terug van de zee, overal netjes 120 gereden op de cc ... ter hoogte van Antwerpen gaf ik even een beetje gas bij om wat vlotter een rijtje auto's voorbij te gaan (ik reed een kleine 130 op de teller, 121 gecorrigeerd volgens het pv): *flash* Van coleire heb ik toen de rest van het stuk 160 gereden
                AutoMinded.be

Comment

Vanmorgen 10u30 E314 Richting Leuven. Tankstation Aarschot. De donkere camionette nog net op de afrit van de parking achter de bomen, de flitskast op de pechtstrook. Was stevig aan het regenen, dus ik denk niet dat ze er veel gevangen hebben..
                  Eerste keer dat ik deze opstelling zag, maar wel blij dat ik ze ZAG...
                  Vorige week stonden ze op de E314 ook al met hun flitser op de pechstrook. Had het niet eerder gezien op de E314, normaal staat de flitser toch min of meer 'verstopt' achter een paaltje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Coollemon Bekijk Berichten
                    Vorige week stonden ze op de E314 ook al met hun flitser op de pechstrook. Had het niet eerder gezien op de E314, normaal staat de flitser toch min of meer 'verstopt' achter een paaltje.
                    't was eigenlijk de donkere camionette die me eerst opviel. Dat bakje valt echt niet op, maar is wel een droom om eens met een vrachtwagen overheen te gaan

Gelukkig is het ding redelijk zwaar, dus gaan ze er niet zomaar overal mee kunnen staan. Opletten is wel de boodschap.

Comment

• Een vraagje voor de kenners:

als ik mijn rijbewijs in België wordt ingetrokken? Kan ik dan met een internationaal rijbewijs rondrijden in onze buurlanden en gewoon 'grondgebied Belgie' mijden?

=> kan ik op vakantie vertrekken & mijn vriendin laten rijden tot aan de grens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
                        Een vraagje voor de kenners:

als ik mijn rijbewijs in België wordt ingetrokken? Kan ik dan met een internationaal rijbewijs rondrijden in onze buurlanden en gewoon 'grondgebied Belgie' mijden?

=> kan ik op vakantie vertrekken & mijn vriendin laten rijden tot aan de grens?
                        En welk rijbewijs ga je tonen in het buitenland als ze u tegen houden ...
                        van uw vriendin?

Comment

• Idd, hier je rijbewijs kwijt, dan mag je nergens rijden gezien je geen papiertje meer kan voorleggen bij controle...
                          Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                            Normaal zou ik het hier nooit melden, maar ze hebben blijkbaar in het Antwerpse een "nieuwe hit" ontdekt, (groene pijl in het midden) Zie link.
                            http://maps.google.be/maps?q=51.2877...,0.018561&z=16
                            Zitten hier nu al 4 jaar in deze buurt maar hadden ze daar nog nooit weten staan. Sinds 25 december j.l al 4 x gelocaliseerd. Dus voor de liefhebbers van het "gas geven" hier kan je in de prijzen valllen...
                            Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                            Kassa-locatie, je mag daar maar 70, op de afrit van de autosnelweg. Maar da's omdat het daar stikt van de overstekende bejaarden, spelende kinderen etc. Denk aan hun veiligheid hé !
                            Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                            Er staat één foutje in je reply, het is niet afrit maar oprit van de autosnelweg, direct achter de blinde muur van/achter de brug dus richting A12>E19>Breda/Antwerpse ring. Al de rest is correct...
                            Vandaag rond 11:0h daar gespot = blauwe passat
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten

Ben de eerste week van januari aan de kant gezet in FR en rijbewijs moeten afgeven. Rijverbod in FR..

Papier meegekregen waarop stond dat zij mijn rijbewijs hadden ingevoerd en de week erna is dat aangetekend opgestuurd met de melding dat ik 2 maand rijverbod heb daar.

Ik kan wel perfect nog in BE en andere landen rijden...
                              klopt.. heb dit ook ooit voorgehad.
                              let op : je zal nadien nog gerechtskosten dienen te betalen (ergens 25 euro)
                              die kan je niet via iban/bic overschrijven, dus je zal naar 'den auchan' moeten en aldaar een cheque betalen aan de kassa.

Comment

• Daarom heb je toch een internationaal rijbewijs. (boekje met rijbewijs uitgelegd in verschillende talen.. net zoals zo'n paspoort-boekje).

Is blijkbaar aan te vragen in de gemeente..

Dan kan ik deze dus wel nog steeds voorleggen..

Comment

• Vanmorgen dubbele flits gezien op E40 Brussel - Luik in Bertem. Ik dacht dat het de vaste flitspaal, maar 5 minuten later hoorde ik op de radio dat er daar blijkbaar een mobiele controle was...
                                  Stel je voor dat diene zowel door de flitspaal als door de mobiele gepakt zou worden

Comment

• Staan ze vaak te flitsen op de E313-E34 thv tankstation Ranst? Met statief of auto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten

Zal me nederig opstellen, rijverbod aanvaarden. ben wel zelfstandige en heb de wagen nodig. zal inderdaad waarschijnlijk 8dagen rijverbod zijn, op te nemen wanneer ik wil,
                                      het voorziene traject

1) rijbewijs gaan afgeven
                                      2) vliegtuig nemen voor 8dagen op reis
                                      3)rijbewijs weer ophalen
                                      4) nadat de reis betaald is en er nog iets over is ga ik de boete betalen, (schijnt dat je daar nog bijna een jaar de tijd voor hebt?)
                                      Het grootste deel van uw betoog klopt, ik heb er een 2-tal jaar geleden ook serieus aangehangen (flitspaal niet zien staan) .
                                      Samen met advocaat serieus nederig opgesteld, toch nog 5 weken rijverbod, waarvan 3 met uitstel. Boete was ook ni echt mals.
                                      Je mag wel uw periode zelf kiezen (bouwverlof bvb).
                                      De Boete kreeg ik een week later al binnen, en 2 weken daarna al telefoon wanneer ik die boete maar ging betalen? Dus mijn ervaring is dat ze het wel zeer van nabij opvolgen
                                      Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                                      Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                                      Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                                      Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                                        Staan ze vaak te flitsen op de E313-E34 thv tankstation Ranst? Met statief of auto?
                                        Vaak ? nee, ni echt, eerder 1x maand.
                                        Gebruikte opstelling vrijwel altijd de container of het statief, voor een auto is daar nergens iets voorzien.

Comment

• Ik begrijp niet dat wanneer je een bericht naar flitsservice.be stuurt om een flitser te melden, dat het meer dan een uur duurt vooraleer dit op de site verschijnt? Is dat niet automatisch dan?

Comment

Working...
                                          X