Oorspronkelijk geplaatst door Naish
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk BerichtenIk begrijp niet dat wanneer je een bericht naar flitsservice.be stuurt om een flitser te melden, dat het meer dan een uur duurt vooraleer dit op de site verschijnt? Is dat niet automatisch dan?
Comment
-
Al een 2 weken roepen ze elke ochtend af dat ze staan te flitsen op de E19 Brussel - Antwerpen tussen Machelen en Vilvoorde.
1. Ik heb ze daar nog nooit zien staan. (passeer er dagelijks rond 8u)
2. Parking Peutie?
3. Je mag daar maar 70? Als je van de ring komt, staat er op de oprit 90 over 300m. Maar het echte 90 bord volgt nooit. Een paar 100m verder, kom je wel een bord 70 tegen...
Comment
-
Vandaag omstreeks 14.50 stonden ze te flitsen thv Waasmunster richting Antwerpen. Niets speciaals maar ook richting Gent op hetzelfde moment! Dubbele katjieng katjieng.....Flitsen een paar keer zien afgaan, als er nu één plaats is waar je weet dat ze kunnen staan.....Enfin, op tijd gewaarschuwd door coyote, 56 voorgangers
Comment
-
Deze avond op de Avenue de Fré van Ukkel naar Ter Kameren een flits voor mij gezien. Ik reed 60, 50 toegestaan. Iemand een idee of het hier mogelijk over mobiele controle of eventueel flitspaal ging? Niets verdacht gezien, geen geparkeerde auto, geen paal, wel was het donker en regenachtig. Flits was mogelijk voor tegenliggers aangezien er toch nog niet zo veel langs voor geflitst wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk BerichtenVandaag omstreeks 14.50 stonden ze te flitsen thv Waasmunster richting Antwerpen. Niets speciaals maar ook richting Gent op hetzelfde moment! Dubbele katjieng katjieng.....Flitsen een paar keer zien afgaan, als er nu één plaats is waar je weet dat ze kunnen staan.....Enfin, op tijd gewaarschuwd door coyote, 56 voorgangers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenAl een 2 weken roepen ze elke ochtend af dat ze staan te flitsen op de E19 Brussel - Antwerpen tussen Machelen en Vilvoorde.
2. Parking Peutie?
3. Je mag daar maar 70? Als je van de ring komt, staat er op de oprit 90 over 300m. Maar het echte 90 bord volgt nooit. Een paar 100m verder, kom je wel een bord 70 tegen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenAl een 2 weken roepen ze elke ochtend af dat ze staan te flitsen op de E19 Brussel - Antwerpen tussen Machelen en Vilvoorde.
2. Parking Peutie?
Comment
-
ze stonden deze middag (11.45) te flitsen op de Brugse Steenweg (Brugge--> Wenduine). Een witten opel, kan dat? Niet echt zeker van de wagen want was op mijn snelheid aan het letten maar heb toch paar mensen geholpen geen boete te krijgen :p
Ter hoogte van dat restaurant, rechts geparkeerd.Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Vanmiddag rond 14u30 stonden ze te flitsen op de natienlaan richting knokke, zoals altijd met de qashqai ... helaas ligt mijn coyote nog in mijn andere auto en heb ik hem pas zien staan toen ik er de derde keer passeerde. Hopelijk reed ik de twee eerste keren niet te snel1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDat was toch een X-trail?
't is dat wat ik bedoelde
Het viel mij ook op dat er niemand in die auto zat op dat moment?!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment