Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
    Omgekeerd is geen probleem...

Ben de eerste week van januari aan de kant gezet in FR en rijbewijs moeten afgeven. Rijverbod in FR..

Papier meegekregen waarop stond dat zij mijn rijbewijs hadden ingevoerd en de week erna is dat aangetekend opgestuurd met de melding dat ik 2 maand rijverbod heb daar.

Ik kan wel perfect nog in BE en andere landen rijden...
    Dat wil ik dus zeggen maar in omgekeerde richting moet dat dus toch ook zijn? En met een internationaal rijbewijs moet ik dan toch wel nog kunnen rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
      Ik begrijp niet dat wanneer je een bericht naar flitsservice.be stuurt om een flitser te melden, dat het meer dan een uur duurt vooraleer dit op de site verschijnt? Is dat niet automatisch dan?
      SMS naar 0484 59 10 73 komt binnen de minuut online , als alle voorwaarden kloppen. ( radar provincie E-nummer of N-nummer ri. ) Als je bv de provincieafkorting er niet bijzet, komt deze op een wachtlijst totdat 'ie manueel geplaatst wordt.

Comment

• Al een 2 weken roepen ze elke ochtend af dat ze staan te flitsen op de E19 Brussel - Antwerpen tussen Machelen en Vilvoorde.

1. Ik heb ze daar nog nooit zien staan. (passeer er dagelijks rond 8u)
        2. Parking Peutie?
        3. Je mag daar maar 70? Als je van de ring komt, staat er op de oprit 90 over 300m. Maar het echte 90 bord volgt nooit. Een paar 100m verder, kom je wel een bord 70 tegen...

Comment

• Vandaag omstreeks 14.50 stonden ze te flitsen thv Waasmunster richting Antwerpen. Niets speciaals maar ook richting Gent op hetzelfde moment! Dubbele katjieng katjieng.....Flitsen een paar keer zien afgaan, als er nu één plaats is waar je weet dat ze kunnen staan.....Enfin, op tijd gewaarschuwd door coyote, 56 voorgangers

Comment

• Vorige vrijdag stond men te flitsen aan de werken aan de E19, Kleine Bareel. Gelukkig zag ik die op tijd en kon ik rustig vaart minderen.

Comment

• Deze avond op de Avenue de Fré van Ukkel naar Ter Kameren een flits voor mij gezien. Ik reed 60, 50 toegestaan. Iemand een idee of het hier mogelijk over mobiele controle of eventueel flitspaal ging? Niets verdacht gezien, geen geparkeerde auto, geen paal, wel was het donker en regenachtig. Flits was mogelijk voor tegenliggers aangezien er toch nog niet zo veel langs voor geflitst wordt.
              Ford Focus clipper 1.8 TDCi 2007

Ex: Toyota Corolla 2.0 D4-D 2002

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk Berichten
                Vandaag omstreeks 14.50 stonden ze te flitsen thv Waasmunster richting Antwerpen. Niets speciaals maar ook richting Gent op hetzelfde moment! Dubbele katjieng katjieng.....Flitsen een paar keer zien afgaan, als er nu één plaats is waar je weet dat ze kunnen staan.....Enfin, op tijd gewaarschuwd door coyote, 56 voorgangers
                Rond dezelfde tijd gepasseerd. (Richting Gent) Ik hou op dat punt automatisch in. Vond het inderdaad ook overdreven. Net als voortdurend 90 km/h hoeven te rijden.

Comment

• In de vier jaar dak rondbol nooit geflitst, en nu twee keer in één maand tijd Valt mee alle chance, deze was 136 op de A12, gecorrigeerd nr 127.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                    Al een 2 weken roepen ze elke ochtend af dat ze staan te flitsen op de E19 Brussel - Antwerpen tussen Machelen en Vilvoorde.

2. Parking Peutie?
                    3. Je mag daar maar 70? Als je van de ring komt, staat er op de oprit 90 over 300m. Maar het echte 90 bord volgt nooit. Een paar 100m verder, kom je wel een bord 70 tegen...
                    Da's een kutplek, want niemand weet daar blkb hoe snel ge moogt. Ik rijd daar om eerlijk te zijn altijd al 120... Die 70 is trouwens voor een werfoprit, die er vlgs mij zelfs al niet meer is

Comment

• Ze stonden terug op de N58 richting Moeskroen. Ditmaal met een Golf IV
                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                        Al een 2 weken roepen ze elke ochtend af dat ze staan te flitsen op de E19 Brussel - Antwerpen tussen Machelen en Vilvoorde.

2. Parking Peutie?
                        Ik passeer er dagelijks rond 6h15 en heb de voorbije 2 weken reeds 2 flitsen ontvangen zie een eerdere post. Ze staan niet op de parking in Peutie, maar aan de linkse kant aan de brug net voor de parking.

Comment

• En hoe snel mag je er nu?

Comment

• Als ze onder die brug staan, zou ik zeggen 120.
                            Want dat is na de oprit van Vilvoorde...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Agressiecontrole? Als in dwars = big nono? Straffe info in elk geval!

@ Cyrano: ah dan toch, 'k dacht al...

Comment

• ze stonden deze middag (11.45) te flitsen op de Brugse Steenweg (Brugge--> Wenduine). Een witten opel, kan dat? Niet echt zeker van de wagen want was op mijn snelheid aan het letten maar heb toch paar mensen geholpen geen boete te krijgen :p

Ter hoogte van dat restaurant, rechts geparkeerd.
                                  Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Waar haal ik het beste flitspaal-bestanden voor de TomTom af?

Comment

• Vanmiddag rond 14u30 stonden ze te flitsen op de natienlaan richting knokke, zoals altijd met de qashqai ... helaas ligt mijn coyote nog in mijn andere auto en heb ik hem pas zien staan toen ik er de derde keer passeerde. Hopelijk reed ik de twee eerste keren niet te snel
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Dat was toch een X-trail?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                          Dat was toch een X-trail?

't is dat wat ik bedoelde

Het viel mij ook op dat er niemand in die auto zat op dat moment?!
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X