Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SilentSpring Bekijk Berichten
    Waar in de Natiënlaan staan ze dan juist?
    Tussen het stuk van de McDonald's (of is't nu de Quick) daar tot aan't centrum of er nog voor?

Goed om te weten, ik kijk altijd uit naar een X-trail (was zo'n beige/bruinachtige dacht ik). Als ik die niet zie ga ik ervan uit dat het safe is, maar van die Quashqai wist ik niet
    Ik heb onlangs (zeker minder dan maand geleden) de xtrail nog gezien? Hebben die al lang zo'n Quashding?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
      Ze stonden deze voormiddag en middag weer aan de 2e brug na de afrit Izegem-Mandeldal als je van Kortrijk komt.
      Zwarte Opel Vectra op de straat achter de brug die loodrecht op de E403 en een driepekkel net achter de laatste pijler.
      Onzichtbaar dus.
      Mijn moeder heeft vorige week daar een PV van gekregen, 172km/h, gecorrigeerd naar 161km/h. Net geen chance dus en ze kreeg geen melding op de Coyote waar ze dan 'm nog zelf gemeld heeft. Goed voor Alexanderr, anders hing ie er ook aan!

Toeval wil nog dat ik net naar mijn rechtzaak in beroep aan 't rijden was voor mijn snelheidsovertreding die wat verder (Lichtervelde) begaan was.

Goed dat ik met een kar op weg was die niet vooruit te branden was, anders ging ik er weer aan hangen.

En op de koop toe kwam ik dan toe in Leuven, waren ze ook aan 't flitsen op de Koning Boudewijnlaan met een grijze Opel Astra half op de pechstrook, half op de berm. Ook daar weer geluk dat ik vanaf dat ik Leuven ben uitkijk voor gelijk welke Opel Astra/Vectra of anders was 't misschien ook weer jackpot. De advocaat had dan nog maar juist gebeld met de uitspraak.

En om het verhaal rond te maken, daar op die plaats is mijn broer ook nog geflitst geweest, een 2 jaar geleden. Aan 132km/h. Ook een paar weken zijn rijbewijs kwijt en was toen ook aan 't rijden met de Audi.

Opmerkelijk dagje, 't was gelijk dat ze 't expres deden.

En wat leren we nog uit dit verhaal?

HAAT aan Opels!
      Ze staan ook vaak richting kortrijk (als je van brugge komt) 2de brug na het tankstation in oekene, ook parallel lopende weg.. statief naast de brugpeiler..
      Wist eigenlijk geen plaats voor het terugkerende verkeer, bon nu wel hé ,

lichtervelde is aan de gsm-mast waarschijnlijk of duidelijk zichtbaar onder de brug?

Ook net na ruddervoorde is het oppassen, achter een groot plakaat van 'brugge' denk ik..

Comment

• Vanmorgen op de E40 Brussel - Luik thv afrit Boutersem.
        Hun usual spot in de middenberm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
          Meestal voor garage proot (mercedes) & overzijde .. daar altijd opletten! zelf zondagmorgen om 6u!
          Merci.
          Van die Quash weet ik niet, op Flitsservice is enkel sprake van die Xtrail maar iemand op de vorige pagina zei dat ze ook zo'n Quash hebben.

De uren dat ik passeer heb ik ze nog nooit weten flitsen (tijdens de ochtendspits en avondspits zo ongeveer) en meestal rij ik wel niet/niet veel te snel maar je weet nooit natuurlijk

Naar't schijnt zouden ze ook graag aan dat winkelcentrum daar staan (waar o.a. De Post enzo zit) als je richting centrum gaat omdat je van iets voor dat winkelgedoe bebouwde kom binnenkomt terwijl de meeste zich gewoon wat laten uitbollen van 70
          2018 BMW X1 18d

Comment

• Vanmiddag stond de Peugeot in Turnhout op de Gierlesteenweg op de brug over de E34, is een locatie die de afgelopen week 's voormiddags vaak is omgeroepen geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
              Verdomme, ik ben een slecht jaar begonnen...

Vorige 3 jaar nikske gereden en dit jaar

Eerste week van januari in FR gepakt aan +160 in de regen...

15 januari 91 in zone 70...
              Het kan altijd slechter, beste Naish.
              1991 BMW E30 318is

Comment

• Ik ben gedagvaard voor de politierechtbank voor een 129-waar-je-70-mag -incident.

Is dat een plus wanneer je zelf gaat, of maakt dat geen botten uit, en stuur ik de advocaat (of niemand)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                  Vanmiddag stond de Peugeot in Turnhout op de Gierlesteenweg op de brug over de E34, is een locatie die de afgelopen week 's voormiddags vaak is omgeroepen geweest.
                  Verkeer op de E34 aan het flitsen?
                  AutoMinded.be

Comment

I know... En eigenlijk zou dat ook niet verwonderlijk zijn...

Maar als je 3 jaar boetevrij hebt gereden, dan doet het toch zeer
                    Same here, ze waren een beetje hyper in januari, volgens mij willen ze hun quotes voor controles (snelheid, alcohol, enz) al achter de rug hebben zodat ze voor de rest van't jaar tam kunnen zijn.

'k Heb eens een vraag hierover:

Voor de politierechtbank van Hasselt is gisteren een man al voor de veertigste keer veroordeeld voor te snel rijden. De 34-jarige hardrijder uit Boom kreeg sinds 1999 al liefst zeventien keer een rijverbod opgelegd maar op geen enkel moment bracht hem dat ertoe zijn gaspedaal minder diep in te duwen.
                    A.U. liep de veertig veroordelingen voor te snel rijden de afgelopen twaalf jaar op voor verschillende politierechtbanken in Vlaanderen. Hij lapt een rijverbod steevast aan zijn laars, reed meermaals door het rood en kreeg hij verschillende boetes voor verkeerd parkeren.
                    Gisteren kreeg de hardleerse snelheidsduivel een boete van 2.750 euro opgelegd omdat hij op 19 januari in Hasselt 78 km per uur reed waar maar 70 was toegestaan.
                    De veroordeling in Hasselt gisteren is nog klein bier in vergelijking met de veroordeling die de man vorige maand in Dendermonde opliep. Daar legde de politierechter A.U. een effectieve gevangenisstraf van negen maanden, een rijverbod van zes maanden en een geldboete van 9.900 euro op.
                    Waarom krijgt dien typ geen minnelijke schikking van 50 euro voor het vetgedrukte, en moet hij voorkomen?

Comment

Iersie... Onze ICM die waarschijnlijk nog minder boetes rijdt dan ik.

Maar als hij er eentje rijdt, dan rijdt hij ze meteen goed
                      Inderdaad...

Enig concreet advies terzake?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                        Ik ben gedagvaard voor de politierechtbank voor een 129-waar-je-70-mag -incident.

Is dat een plus wanneer je zelf gaat, of maakt dat geen botten uit, en stuur ik de advocaat (of niemand)?
                        Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                        Iersie... Onze ICM die waarschijnlijk nog minder boetes rijdt dan ik.

Maar als hij er eentje rijdt, dan rijdt hij ze meteen goed
                        Pff hier zit nog zo ene, nooit of te nimmer een kleine boete, en dan om de paar jaar direct ene goed voor bezoekje aan de rechtbank... Ik wacht nog op nieuws van mijn 123-waar-je-70-mag-incident.. Vorige keer 2mnd rijverbod en 2200 boete, was al de 5de keer in 15j, nu zullen ze helemaal niet meer lachen
                        My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Gelukkig voor mij kan ik je op dat gebied geen advies geven.

Aan de andere kant heb ik een maat die een paar jaar geleden eens moest voorkomen... Meneer werd wel ongeveer 2 keer per maand aan snelheden gepakt tussen de 150 en 160 die hij gewoon met minnelijke schikking betaalde (ge weet wel die kerel met zijn M3 die 80k per jaar deed ermee). Die naar de rechtbank en meteen een hele uitleg dat het uitzonderlijk was en zo... Die rechter ging erop in en stelde vragen en even leek het of het ging lukken.

Maar dan keek de rechter in zijn papieren en begon zo willekeurig wat data met snelheden op te sommen
                          Auch...

Ik zou gewoon m'n kat sturen denk ik. Ge moet die mannen hun tijd ook niet gaan verdoen, dat vinden ze meestal niet zo leuk...
                          1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                            Pff hier zit nog zo ene, nooit of te nimmer een kleine boete, en dan om de paar jaar direct ene goed voor bezoekje aan de rechtbank... Ik wacht nog op nieuws van mijn 123-waar-je-70-mag-incident.. Vorige keer 2mnd rijverbod en 2200 boete, was al de 5de keer in 15j, nu zullen ze helemaal niet meer lachen
                            Miljaar

Comment

• Deze week zijn ze al een paar dagen met "iets" bezig op de E34/E313. Eergisteren stond er een blauwe camionette op de pechstrook in Oelegem, met daarbij een Volvo van de verkeerspolitie. Ervoor stond allerhande apparatuur opgesteld, o.a. iets op een driepikkel wat leek op een flitsradar. Het stond allemaal wel goed in het zicht. Vandaag stonden ze er weer maar dit keer net voorbij de Q8 in Ranst, en stond er zo'n nieuwe anonieme BMW 325d bij, samen met een Volvo, en even verderop nog twee Volvo's.
                              AutoMinded.be

Comment

• Ik zou toch je kat niet sturen. Als je er bent kan je je toch enigszins verdedigen. Het staat wel op papier dat je te hard reed maar je kan wel zeggen dat het de allereerste keer is of speciale omstandigheid, etc. Ook kan je vragen voor een milde straf en eventueel ook uw werksituatie uitleggen en zeggen dat je uw rijbewijs nodig hebt gelet op de vele kilometers die je wekelijks moet malen. Ik zeg maar zoiets hé, ik ben geen expert, maar m.i. is het altijd beter om te gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                                  Ik zou toch je kat niet sturen. Als je er bent kan je je toch enigszins verdedigen. Het staat wel op papier dat je te hard reed maar je kan wel zeggen dat het de allereerste keer is of speciale omstandigheid, etc. Ook kan je vragen voor een milde straf en eventueel ook uw werksituatie uitleggen en zeggen dat je uw rijbewijs nodig hebt gelet op de vele kilometers die je wekelijks moet malen. Ik zeg maar zoiets hé, ik ben geen expert, maar m.i. is het altijd beter om te gaan.
                                  En jij gelooft echt dat ze zullen luisteren? Zeggen dat het de allereerste keer is, en dat het speciale omstandigheden zijn, zou ik nu net niet doen...
                                  1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                    En jij gelooft echt dat ze zullen luisteren? Zeggen dat het de allereerste keer is, en dat het speciale omstandigheden zijn, zou ik nu net niet doen...
                                    Tja, de historiek kan je niet wegsteken hé.

Comment

Ik zou in jou geval ook gaan ICM...

Het is niet dat je een historiek hebt of daar een paar maand geleden ook al eens geweest bent.

Dan kan je uitleggen dat het inderdaad uitzonderlijk was, veel km voor je werk en belangrijkst van al dat je kan proberen dat verbod te beperken wegens je werk en eventueel te plaatsen tijdens je verlof.

Er is maar 1 iets dat zich zou kunnen wreken
                                      Fak, als hij dat er bij trekt, zal dat niet in mijn voordeel spelen

Comment

• Altijd gaan, niet gaan geeft geen goede indruk. Zou kunnen dat de boete milder is als je er wel bent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                                          Tja, de historiek kan je niet wegsteken hé.
                                          Feit, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat de dingen die hierboven werden aangehaald, mogelijks meermaals gebruikt zijn door anderen in het verleden. En dat dit enkel een deja-vu zal teweeg brengen bij de rechter.
                                          1991 BMW E30 318is

Comment

Working...
                                          X