Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
    Feit, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat de dingen die hierboven werden aangehaald, mogelijks meermaals gebruikt zijn door anderen in het verleden. En dat dit enkel een deja-vu zal teweeg brengen bij de rechter.
    Beginnen over je één-eiige tweelingsbroer zal ook niet helpen.

Bon, Naish, regelt gij nu nog mijn transport in die weken zoals je had beloofd, of hoe zit dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
      Feit, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat de dingen die hierboven werden aangehaald, mogelijks meermaals gebruikt zijn door anderen in het verleden. En dat dit enkel een deja-vu zal teweeg brengen bij de rechter.
      Looooool ja en 'ik zal het nooit meer doen' zal ook niet helpen....

eikes donkerbruin vermoeden....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
        Beginnen over je één-eiige tweelingsbroer zal ook niet helpen.

Bon, Naish, regelt gij nu nog mijn transport in die weken zoals je had beloofd, of hoe zit dat?
        Dan heeft "Ik kan mijn kilometerteller niet goed lezen als ik schijtezat ben" waarschijnlijk meer effect.
        1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten

Mag daar publiek bijzitten???
          Ik vrees van wel.

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten

Kan Maverick u niet meepakken???
          Oh Maaaverrickkkkkk!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
            Deze week zijn ze al een paar dagen met "iets" bezig op de E34/E313. Eergisteren stond er een blauwe camionette op de pechstrook in Oelegem, met daarbij een Volvo van de verkeerspolitie. Ervoor stond allerhande apparatuur opgesteld, o.a. iets op een driepikkel wat leek op een flitsradar. Het stond allemaal wel goed in het zicht. Vandaag stonden ze er weer maar dit keer net voorbij de Q8 in Ranst, en stond er zo'n nieuwe anonieme BMW 325d bij, samen met een Volvo, en even verderop nog twee Volvo's.
            Dit zijn ze dus aan 't doen: http://www.gva.be/antwerpen/wegpolit...en-op-e34.aspx
            AutoMinded.be

Comment

Gelieve 3785 eur over te maken voor de bemiddeling.
              Voor welke kar is dit de BIV?

Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
              Mooimooi.

Comment

• En ook het juiste boetetarief, en niet zoals enkele jaren geleden in Brussel een hoop mensen die op de pechstrook stuurden om niet stil te staan op de Ring een veroordeling van 200€ presenteren door combinatie van feiten (langs rechts inhalen, buiten de rijbaan rijden, hoewel de wet op inhalen duidelijk zegt dat je enkel inhaalt als je iemand voorbij rijdt die in beweging is en je zelf op de weg rijdt).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                  En ook het juiste boetetarief, en niet zoals enkele jaren geleden in Brussel een hoop mensen die op de pechstrook stuurden om niet stil te staan op de Ring een veroordeling van 200€ presenteren door combinatie van feiten (langs rechts inhalen, buiten de rijbaan rijden, hoewel de wet op inhalen duidelijk zegt dat je enkel inhaalt als je iemand voorbij rijdt die in beweging is en je zelf op de weg rijdt).
                  Langs de andere kant, er is helemaal geen "pechstrook" op de E313 tussen Ranst en Wommelgem. Er zijn pech havens en er is iets dat lijkt op een busbaan, maar ik geloof dat er ook problemen waren met de correcte wettelijke signalisatie daarvan.
                  AutoMinded.be

Comment

Tja, de historiek kan je niet wegsteken hé.
                    Da's een feit, en het geeft hen niet als je al lange tijd niet op bezoek bent geweest.
                    Mijn laatste feit was in 2007. Toen wou ik het eens relativeren door te zeggen dat het al 7 jaar geleden was dat ik nog serieus gepakt was, en dat aan 70000km/jaar, dus zo'n half miljoen km geleden... Ge had zijn gezicht moeten zien, compleet verontwaardigd. Ik was een recividist en daarmee uit!! (was toen wel voor een 170-waar-je-70-mag incident maar allez).
                    My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                      Da's een feit, en het geeft hen niet als je al lange tijd niet op bezoek bent geweest.
                      Mijn laatste feit was in 2007. Toen wou ik het eens relativeren door te zeggen dat het al 7 jaar geleden was dat ik nog serieus gepakt was, en dat aan 70000km/jaar, dus zo'n half miljoen km geleden... Ge had zijn gezicht moeten zien, compleet verontwaardigd. Ik was een recividist en daarmee uit!! (was toen wel voor een 170-waar-je-70-mag incident maar allez).
                      Shit.

*schrapt zijn belangrijkste argument*

Comment

• Spuit uw gezicht bruin en verander uw voornaam naar Mohammed. Is niet racistisch; heb jaren geleden ook eens mijn beurt mogen afwachten en iedereen die geen woord Nederlands verstond kwam er met lichte straffen vanaf. Kon je wél Nederlands, kreeg je een uitbrander en zware straffen.

Comment

Langs de andere kant, er is helemaal geen "pechstrook" op de E313 tussen Ranst en Wommelgem. Er zijn pech havens en er is iets dat lijkt op een busbaan, maar ik geloof dat er ook problemen waren met de correcte wettelijke signalisatie daarvan.
                          Als je er nu af moet in wommelgem, dan mag je daar eigenlijk toch al rijden?!
                          Want je mag toch op de busstrook rijden om voor te sorteren om het volgende kruispunt af te slaan volgens de wegcode
                          Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                          www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                            Spuit uw gezicht bruin en verander uw voornaam naar Mohammed. Is niet racistisch; heb jaren geleden ook eens mijn beurt mogen afwachten en iedereen die geen woord Nederlands verstond kwam er met lichte straffen vanaf. Kon je wél Nederlands, kreeg je een uitbrander en zware straffen.
                            Pff, gisteren nog in de gazet.
                            38 jarige filmt verkrachting van zijn 16 jarige ex, plus 2de feit van betasten 14 jarige.
                            straf: 3mnd voorwaardelijk en 550 euro boete, en als beloning 5j vrijstelling om te gaan stemmen..
                            Zo goedkoop kom je er niet vanaf als je eens te snel rijdt!
                            My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                              en als beloning 5j vrijstelling om te gaan stemmen..

Burgerrechten kwijt is eigenlijk een cadeau ipv een straf he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                Burgerrechten kwijt is eigenlijk een cadeau ipv een straf he
                                Wat betekent 'beloning' voor jou misschien?

Comment

Wat betekent 'beloning' voor jou misschien?
                                  Niet meer moeten stemmen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                    Niet meer moeten stemmen
                                    We zijn naast elkaar bezig.

Individ vond dat dus ook hé.

Comment

Gelukkig voor mij kan ik je op dat gebied geen advies geven.

Aan de andere kant heb ik een maat die een paar jaar geleden eens moest voorkomen... Meneer werd wel ongeveer 2 keer per maand aan snelheden gepakt tussen de 150 en 160 die hij gewoon met minnelijke schikking betaalde (ge weet wel die kerel met zijn M3 die 80k per jaar deed ermee). Die naar de rechtbank en meteen een hele uitleg dat het uitzonderlijk was en zo... Die rechter ging erop in en stelde vragen en even leek het of het ging lukken.

Maar dan keek de rechter in zijn papieren en begon zo willekeurig wat data met snelheden op te sommen
                                      Minnelijke schikkingen die meteen betaald worden kan de rechter niet herbekijken, aangezien die niet worden bewaard.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Verkeer op de E34 aan het flitsen?
                                        Nee, verkeer op de brug zelf

Comment

• edit..
                                          bmw 116d sportshatch

Comment

Working...
                                          X