Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 130 van 187 bestuurders te snel in Mechelen

13/02/11, 14u28

(archieffoto) © photo news
    De politie van Mechelen heeft vannacht een grootschalige actie georganiseerd tegen inbraken en andere vormen van criminaliteit. De agenten controleerden ook 187 voertuigen op snelheid, en daarvan reden er liefst 130 te snel.
    Een opmerkelijke vaststelling was dat zeven van de tien bestuurders (69 procent) die op de Liersesteenweg gecontroleerd werden, te snel reden. Om hier paal en perk aan te stellen, zal de politie gepaste maatregelen nemen, luidt het.

Alcohol

De agenten namen ook van 421 bestuurders een ademtest af. Dertig (7 procent) bliezen positief. Negen rijbewijzen werden meteen ingetrokken voor 15 dagen, acht voor zes uur en twaalf voor drie uur.
    De politie controleerde in totaal 950 voertuigen. Zes personen waren in het bezit van een kleine hoeveelheid drugs, één persoon had een mes bij en drie anderen stonden geseind.

Vluchters

Eén persoon werd achter het stuur betrapt terwijl hij een rijverbod had. Drie bestuurders reden zonder rijbewijs. Vier anderen probeerden zich aan de controles te onttrekken, maar konden door de politieploegen toch worden onderschept. (belga/sam)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
      Een opmerkelijke vaststelling was dat zeven van de tien bestuurders (69 procent) die op de Liersesteenweg gecontroleerd werden, te snel reden. Om hier paal en perk aan te stellen, zal de politie gepaste maatregelen nemen, luidt het.
      De snelheidslimiet verhogen?

Comment

• We think alike

Liersesteenweg is dan ook wel echt een ramp!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          De snelheidslimiet verhogen?
          http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...egen-uit.dhtml
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• I know, maar het gaat ocharme over initieel 2 trajecten (nu zogezegd .

Belangrijkste is dat ze die stukken waar 100 geldt terug naar 120 gaan, want dat is zéér irritant...rij maar eens Breda-Rotterdam, dan weet je waarover ik spreek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilentSpring Bekijk Berichten
              Van die Quash weet ik niet, op Flitsservice is enkel sprake van die Xtrail maar iemand op de vorige pagina zei dat ze ook zo'n Quash hebben.
              Gisteren de X-Trail. Niet aan het bouwvallig huisje annex molentje zoals dikwijls maar een eindje ervoor deze keer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                I know, maar het gaat ocharme over initieel 2 trajecten (nu zogezegd .

Belangrijkste is dat ze die stukken waar 100 geldt terug naar 120 gaan, want dat is zéér irritant...rij maar eens Breda-Rotterdam, dan weet je waarover ik spreek.
                Inderdaad, vooral na de spits.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                  Pff hier zit nog zo ene, nooit of te nimmer een kleine boete, en dan om de paar jaar direct ene goed voor bezoekje aan de rechtbank... Ik wacht nog op nieuws van mijn 123-waar-je-70-mag-incident.. Vorige keer 2mnd rijverbod en 2200 boete, was al de 5de keer in 15j, nu zullen ze helemaal niet meer lachen
                  In brugge helpt het veel "wanneer" je voorkomt.. donderdag is slechtste dag

Ik moet nog voorkomen voor 'onaangepaste snelheid' , staat wel in pv dat voertuig die achter me achtervolgt 120-130reed. ook zone 70 :s

=> is wel een zware sanctie,
                  Vriend van mij is vorige maandag voorgekomen in brugge, 120 waar hij 70 mocht, 12e keer in 3jaar tijd rijbewijs kwijt! (hij doet dus nog wat sterker).. 45dagen rijverbod & 860euro boete..
                  volgende keer moet hij wel alles opnieuw afleggen als het nog gebeurd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                    Inderdaad...

Enig concreet advies terzake?
                    Veroordelingen in verstek liggen (bijna) altijd hoger dan als er 'iemand ' is.. geeft anders een ongeinteresseerde indruk..
                    => ik laat altijd advocaat gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieters Bekijk Berichten
                      We think alike

Liersesteenweg is dan ook wel echt een ramp!
                      Weet er iemand waar juist die controle plaats had?
                      Waarschijnlijk op het stuk ter hoogte van de jeugdterreinen van KVM?
                      2012 Renault Megane RS

Comment

• Ik ben deze namiddag de flitspaal op de E313 thv Tessenderlo gepasseerd. Zag er zwartgeblakerd uit, iemand die weet of deze in de fik gestoken is? Lijkt me wel moeilijk toegankelijk op de middenberm...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk Berichten
                          Ik ben deze namiddag de flitspaal op de E313 thv Tessenderlo gepasseerd. Zag er zwartgeblakerd uit, iemand die weet of deze in de fik gestoken is? Lijkt me wel moeilijk toegankelijk op de middenberm...
                          Afgelopen nacht hebben onbekenden geprobeerd een flitspaal in brand te steken op de de middenberm van de E313 in Kwaadmechelen (Ham). Toen de brandweer aankwam, was het vuur al gedoofd. De flitspaal is beschadigd, maar zou nog werken. De daders zijn spoorloos.

Comment

• Die in Holsbeek hebben ze wel helemaal meegenomen. Die stond ook op de middenberm
                            Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Precies Milquet die palen, niet kapot te krijgen...

Comment

• Owned, geflitst door een flitspaal waar ik vrij vaak kom

Vuftig euro.

Iemand een idee of boetes van flitspalen sneller toekomen dan die van bemande controles? Want 3 dagen eerder had ik ook de indruk geflitst te zijn, dat zou best kut zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                  Die in Holsbeek hebben ze wel helemaal meegenomen. Die stond ook op de middenberm
                                  Die staat er wel al terug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                    Owned, geflitst door een flitspaal waar ik vrij vaak kom

Vuftig euro.

Iemand een idee of boetes van flitspalen sneller toekomen dan die van bemande controles? Want 3 dagen eerder had ik ook de indruk geflitst te zijn, dat zou best kut zijn.
                                    een weekje zat ertussen bij mij.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                      Daarstraks kwamen we terug van de kust en heb toch constant 160-180 gedaan met hier en daar een "beetje" erboven ...
                                      komen we in Kortrijk horen we op de radio dat ze stonden te flitsen tussen Torhout en Lichtervelde ... heb wel niks gezien dus hopelijk stonden ze daar nog niet of waren ze al weg
                                      Was verkeerde info op de radio. Don't worry.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fons De Turbospons Bekijk Berichten
                                        Was verkeerde info op de radio. Don't worry.
                                        Heb geen boete ontvangen ook van toen

Wel een ander : gelukkig maar 59 km/uur waar je 50 mag in Ledegem = 50€ .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                          een weekje zat ertussen bij mij.
                                          Paar jaar terug duurde het een 3-4 tal weken voor de boete van een bemande controle, maar toen was het zomervakantie

'k zal toch nog maar even afwachten nog en in de tussentijd eens wat meer op mijn snelheid letten...

En mss toch maar eens overwegen om coyote ook aan te zetten wanneer ik met een trage auto onderweg ben

Comment

Working...
                                          X