Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In de categorie ‘niet echt een verrassing’ kwam een nieuwsberichtje uit België onze kant op. Prins Laurent (a.k.a. Prins Woef) staat bekend als een groot liefhebber van snelle wagens en hard rijden. Het was dus slechts een kwestie van tijd voordat hij zijn papiertje in moest leveren, en dit is nu gebeurd. Meer verrassend is […]

Prins Laurent is rijbewijs kwijt

Met 82 km per uur geflitst in bebouwde kom in Brussel

Prins Laurent is maandag zijn rijbewijs kwijtgespeeld. Met zijn nieuwste speelgoed, een Fiat Punto Abarth, reed hij 82 km per uur waar slechts 50 km is toegestaan. Hij werd geflitst ter hoogte van de Vleurgattunnel aan de gelijknamige laan in Brussel en moest meteen zijn rijbewijs afgeven.

Comment

• En die mannen met een diplomaten / europese plaat mogen dan wel overal rijden zoveel ze willen?
      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
        En die mannen met een diplomaten / europese plaat mogen dan wel overal rijden zoveel ze willen?

Europese niet, diplomaten wel. Hoewel de meeste overheden (afgezien van de bananenrepublieken) hun ambassade-personeel verplichten boetes etc te betalen.

Comment

• Verdorie zeg, in Limburg staan er veel van die dingen ! Als je van de E40 van Brussel komt en dan de baan nr Sint-Truiden pakt staat daar plotseling zo'n paal !

Was een stuk boven de limiet (90) aant rijden en heb nog net kunnen remmen naar 90 gelukkig. En dan ook plotseling een stuk waar het van 90 nr 50 ging, hopelijk stonden ze daar nergens... Toch maar de volgende keer coyote meenemen.

Comment

• Er staat een flitspaal op de baan Tienen - St. Truiden vlàk na een bord bebouwde kom.
            Ik hoop dat je ze gezien hebt.

Die paal vlak na de afrit richting Tienen/St. Truiden staat daar al een hele tijd (is trouwens nog niet Limburg, denk ik).
            De meesten rijden er dan ook 90. Beetje vreemd dat je zo'n voorbeeldig rijgedrag van anderen niet abnormaal vindt.
            Life's too short. Not to. Live it.
            1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
            2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
            2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
            2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• De baan Sint-Truiden - Tienen is één van de meest ellendige wegen in de buurt wat betreft flitspalen. In totaal kom je 4 flitspalen tegen tussen rotonde Stayen in Sint-Truiden en de oprit autostrade in Tienen, waarvan 2 idd echt na het begin van de BBK staan. En alsof dat nog niet genoeg is doen de 3 politiezone's die je doorkruist ook nog eens dikke controle met hun flitswagens. Daarstraks nog stond de grijze Peugeot 206 (SYW-905) van PZ Lan te controleren in Halle-Booienhoven ter hoogte van de bakkerij. Tijdstip was 13u30 dus echt gedaan om de vele mensen die in Tienen werken (in de grote fabrieken aldaar) eens goed te kloten op weg naar hun werk of terug naar huis. Verkeersveiligheid...Je weet wel. Ben er daarstraks met de vrachtwagen expres naast doorgereden tegen 30km/u met een hele rij auto's achter mij...

Comment

• prins laurent is zijn rijbewijs 2 weken kwijt omdat hij blijkbaar in een van die brusselse tunnels 82 reed ipv 50. jezus, 82 vind ik nog traag. is dat nu een reden om iemand zijn rijbewijs af te pakken...
                bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
                  prins laurent is zijn rijbewijs 2 weken kwijt omdat hij blijkbaar in een van die brusselse tunnels 82 reed ipv 50. jezus, 82 vind ik nog traag. is dat nu een reden om iemand zijn rijbewijs af te pakken...
                  Is daar toch de minimum standaard snelheid voor de meeste chauffeurs?
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Lap, vanmorgen telefoon gehad van m'n ma...

Geflitst op de Koning Albertlaan (baan van Sint-Michiels naar Brugge stad). Gecorrigeerd 88 in zone 70, 70€ ahja...

EDIT:

Heb chance blijkbaar want 50m is het zone 50...
                    Last edited by Stancke; 18/02/2011, 13:13.

Comment

• Ik ben in Brussel geflist geweest begin augustus vorig jaar. 120 waar ik 70 mocht.
                      Wanneer zou dit voor de rechtbank komen?
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Ik ben in Brussel geflist geweest begin augustus vorig jaar. 120 waar ik 70 mocht.
                        Zal wel makkelijk einde van't voorjaar zijn ...

Ik denk dat ik gisteravond geflitst ben op de N31 ... Coyote op, 19*** verkenners voor mij ... ik reed +/- 125 op teller waar ik 90 mocht

Hopelijk heb ik het toch mis gezien ..
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik ben deze week geflitst net voor het inrijden van de georges henri tunnel richting Montogomery. Weet er iemand hoe snel je daar eigenlijk mag rijden? Ik ben daar al dikwijls gepasseerd maar ik kan mij niet voor de geest halen dat daar borden staan. Ik reed ongeveer 90.

Comment

• Men eerste boete van dit jaar is binnen! whoehoe

Ik reed 80 waar je 70 mocht, gecorrigeerde snelheid was dus 74km/u
                            50euro...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                              Zal wel makkelijk einde van't voorjaar zijn ...

Ik denk dat ik gisteravond geflitst ben op de N31 ... Coyote op, 19*** verkenners voor mij ... ik reed +/- 125 op teller waar ik 90 mocht

Hopelijk heb ik het toch mis gezien ..
                              Kan je bij rijverbod kiezen wanneer je het rijbewijs inlevert?

Ik ben daarnet nog geflitst in de laatste kilometers voor Knokke. 115 op de teller waar 90 is toegelaten.
                              OO 00 OO

Comment

• Kiezen kan je niet, je kan wel vragen en hopen dat ze er rekening mee houden.

Comment

Ik ben in Brussel geflist geweest begin augustus vorig jaar. 120 waar ik 70 mocht.
                                  Heb de indruk dat ze altijd met dagvaarding tot de 11e maand wachten
                                  na de inbreuk. Kan aan de drukte liggen of aan het feit dat je denkt , 'k zal hem nu
                                  toch niet meer krijgen.

Comment

Kan je bij rijverbod kiezen wanneer je het rijbewijs inlevert?

Ik ben daarnet nog geflitst in de laatste kilometers voor Knokke. 115 op de teller waar 90 is toegelaten.
                                    Niet ongerust zijn , dit zal een minnelijke schikking worden

Hier kan je een beetje mee spelen qua geflitste snelheid

Comment

• Merde ,

deze namiddag ook (opnieuw) geflist geweest : snelheid tussen de 60 en de 70 waar je 50 mag

En heb gisteren nog maar deze van enkele weken geleden betaald

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                                        Ik ben deze week geflitst net voor het inrijden van de georges henri tunnel richting Montogomery. Weet er iemand hoe snel je daar eigenlijk mag rijden? Ik ben daar al dikwijls gepasseerd maar ik kan mij niet voor de geest halen dat daar borden staan. Ik reed ongeveer 90.
                                        50. Als je vanaf Meiser komt, zou er een bord 70 km/u staan voor de brug over het Reyerscomplex, maar na de brug heb je een kruispunt en zit je in de bebouwde kom, dat de toegelaten snelheid terug doet vallen tot 50 km/u. Aan 80 km/u gecorrigeerde snelheid ben je daar je rijbewijs kwijt.

Mijn Coyote is daar overigens afgegaan, en ik heb me koest gehouden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                          Heb de indruk dat ze altijd met dagvaarding tot de 11e maand wachten
                                          na de inbreuk. Kan aan de drukte liggen of aan het feit dat je denkt , 'k zal hem nu
                                          toch niet meer krijgen.
                                          In juli gaan we met onze wagen op verlof naar het buitenland. Ik zie het al gebeuren...
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X