Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    In juli gaan we met onze wagen op verlof naar het buitenland. Ik zie het al gebeuren...
    Wat? Dat hij weer in panne staat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
      Lap, vanmorgen telefoon gehad van m'n ma...

Geflitst op de Koning Albertlaan (baan van Sint-Michiels naar Brugge stad). Gecorrigeerd 88 in zone 70, 70€ ahja...

EDIT:

Heb chance blijkbaar want 50m is het zone 50...
      Geflitst van tussen de hegjes waarschijnlijk.. tzijn smeerlapkes.. dag/tijdstip?

Comment

In juli gaan we met onze wagen op verlof naar het buitenland. Ik zie het al gebeuren...
        In het buitenland mag je rijden, gewoon internationaal rijbewijs aanvragen.. officieel enkel geldig met het andere ook, maar je kan altijd wat de domme idioot uithangen natuurlijk. Verzekering dekt normaal gezien dus geen probleem

Comment

Ik ben in Brussel geflist geweest begin augustus vorig jaar. 120 waar ik 70 mocht.
          Wanneer zou dit voor de rechtbank komen?
          Waarschijnlijk oproep in de bus tegen eind juli, voorkomen begin september (das mijn gok )

groetjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
            Geflitst van tussen de hegjes waarschijnlijk.. tzijn smeerlapkes.. dag/tijdstip?
            Idd! Nog nooit op gelet dat ze daar flitsen, ik woon nochtans aan de hegjes Chance dat ik daar niet met de Rallye was want passeer daar soms aan 160 (volle gas vanaf het rondpunt).

Nu zal het wel niet meer zo zijn Geflitst rond 10u30 de maandagmorgen (komende maandag, 2 weken geleden...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
              50. Als je vanaf Meiser komt, zou er een bord 70 km/u staan voor de brug over het Reyerscomplex, maar na de brug heb je een kruispunt en zit je in de bebouwde kom, dat de toegelaten snelheid terug doet vallen tot 50 km/u. Aan 80 km/u gecorrigeerde snelheid ben je daar je rijbewijs kwijt.

Mijn Coyote is daar overigens afgegaan, en ik heb me koest gehouden.
              Man,man,man. Voor die ene keer dat ge daar eens niet in file staat staan ze te flitsen. Er is trouwens niemand die daar 50 rijdt. Ik begrijp ook niet in wat opzicht dat die baan als bebouwde kom kan beschouwd worden. 't Is daar verdorie gewoon ne ringweg met 2X2 rijstroken gescheiden door een middenberm. Enige vorm van realisme is vaak ver te zoeken in ons verkeersbeleid.

Comment

Waarschijnlijk oproep in de bus tegen eind juli, voorkomen begin september (das mijn gok )

groetjes
                Dan is er niks aan de hand.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                  Er is trouwens niemand die daar 50 rijdt.
                  Wel, aangezien mijn Coyote aan het flippen was én ik aan 50 zag dat niemand mij voorbij ging, was daar het moment dat men daar wél eens zich aan de snelheid hield

Collega van me is in november ook gepakt bij het binnenrijden van de tunnels van de E40 richting Montgomery. Daar in die bochtjes is de limiet ook 50, en kunnen ze zich verstoppen achter brugpilaren. Ook opletten dus.

Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                  Ik begrijp ook niet in wat opzicht dat die baan als bebouwde kom kan beschouwd worden. 't Is daar verdorie gewoon ne ringweg met 2X2 rijstroken gescheiden door een middenberm. Enige vorm van realisme is vaak ver te zoeken in ons verkeersbeleid.
                  Daar zijn het overigens 3x3 met middenberm.

Comment

• ze staan momenteel de flitsen op de oostendesteenweg net voor het rondpunt, zone 30 als ik mij niet vergis op de baan Weduine-Brugge, net voor het rondpunt van de scheepsdalebrug
                    Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Deze week was de anonieme Opel Vectra (VSV-919) van Beveren/St-Niklaas weer in actie...

Woensdagnacht in Gent ook een anonieme VW Passat Break (EQX-293) met blauwe lichten op. Mooi vertragen voor de flitspaal op de St-Lievenslaan, heel aarzelend door het rode licht,...
                      Kan ook een flauwe plezante zijn, vermits hij niet in het bestand staat van flitsservice (al is dit natuurlijk ook niet 100% volledig).

Comment

• Flitsservice houdt enkel de wagens bij die gebruikt worden voor verkeerscontrole. Er zijn hopen anonieme wagens die gebruikt worden voor andere doeleinden.

Comment

• Meh

67 waar ik 50 mocht in Lichtervelde

Comment

• Pfff, gisteravond in Frankrijk tegen 131 op teller voorbij een flitskast gereden, en die is nog afgegaan ook... Ik snap het niet al te goed, zeker aangezien m'n beide GPS-systemen iets van 'n 128 aangaven...
                            1991 BMW E30 318is

Comment

• De kans dat je dat ooit zal aankrijgen is nihil imho

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                                De kans dat je dat ooit zal aankrijgen is nihil imho
                                Dat lijkt me evident, maar staan die allemaal zo scherp afgesteld ginder...
                                1991 BMW E30 318is

Comment

In het buitenland mag je rijden, gewoon internationaal rijbewijs aanvragen.. officieel enkel geldig met het andere ook, maar je kan altijd wat de domme idioot uithangen natuurlijk. Verzekering dekt normaal gezien dus geen probleem
                                  Ik zou eens naar de verzekering bellen moest ik van u zijn .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                                    Ik ben deze week geflitst net voor het inrijden van de georges henri tunnel richting Montogomery. Weet er iemand hoe snel je daar eigenlijk mag rijden? Ik ben daar al dikwijls gepasseerd maar ik kan mij niet voor de geest halen dat daar borden staan. Ik reed ongeveer 90.
                                    Waar staan ze dan? Ik rij daar altijd 80+.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                      Collega van me is in november ook gepakt bij het binnenrijden van de tunnels van de E40 richting Montgomery. Daar in die bochtjes is de limiet ook 50, en kunnen ze zich verstoppen achter brugpilaren. Ook opletten dus.
                                      En daar ook. 50 is daar levensgevaarlijk, asociaal en totaal nutteloos.

Comment

• Is het eigenlijk ook 50 aan de eerste flits van de E40 -> richting Reyers / centrum? Indien zo is dat toch ook totaal nutteloos. Eerst 50 moeten rijden en in de tunnel moogt ge aan de tweede flits terug 70.

Sinds die flits er staat ben ik aan de eerste flits steeds aan 70 a 80 voorbij gereden, het viel me pas sinds het gebruik van de coyote op dat meN daar maar 50 mag.
                                        Last edited by decat; 23/02/2011, 15:57.
                                        Database error.
                                        The database has encountered a problem.

Comment

• Inderdaad, eerst moet je daar 50. Pas in de tunnel mag je 70 .

Comment

Working...
                                          X