Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ok thanks.
    Raar dat ik na al die maanden sinds hij er staat nog nooit een boete heb gekregen, meestal reed ik er tegen 70 a 80 voorbij.
    Ik zou zeggen dat hij nog nooit in werking heeft gestaan maar dat klopt ook niet want bij een voorligger heb ik ter wel eens zien flitsen. Ofwel staat hij aan 70 ingesteld.
    Database error.
    The database has encountered a problem.

Comment

• Wat is eigenlijk de "limiet"(in tijd) dat je nog een boete kan krijgen als je geflitst bent?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
        Wat is eigenlijk de "limiet"(in tijd) dat je nog een boete kan krijgen als je geflitst bent?
        Een jaar na de laatste activiteit in het dossier .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Ik ben in Brussel geflist geweest begin augustus vorig jaar. 120 waar ik 70 mocht.
          Wanneer zou dit voor de rechtbank komen?
          Ik ben in begin maart 2010 geflitst. Dagvaarding gekregen eind december 2010. Voorkomen eind maart 2011.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
            Een jaar na de laatste activiteit in het dossier .
            Komt dat vaak voor? (wat is de gemiddelde termijn?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
              Ik ben in begin maart 2010 geflitst. Dagvaarding gekregen eind december 2010. Voorkomen eind maart 2011.
              Hebben ze je toen al eens staande gehouden?

Ik maart 2010, onmiddellijke intrekking rijbewijs van 15 dagen, en sindsdien radiostilte. Ik reed 163 ipv 120.
              1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                Binnenkort at the court

Vraag je rijverbod aan tussen eind april en half mei... Ik rij je dan wel naar huis met je kar en kom je 's morgens halen!

Zou heel goed uitkomen gezien ik dan zonder auto zit...
                Gij kunt dat vermogen niet aan.

Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                Hebben ze je toen al eens staande gehouden?

Ik maart 2010, onmiddellijke intrekking rijbewijs van 15 dagen, en sindsdien radiostilte. Ik reed 163 ipv 120.
                Nope, gewoon geflitst 3 maart of zo. Een week er na de PV in de bus...zonder voorstel tot minnelijke schikking. 24/dec dagvaarding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                  Woensdagnacht in Gent ook een anonieme VW Passat Break (EQX-293) met blauwe lichten op. Mooi vertragen voor de flitspaal op de St-Lievenslaan, heel aarzelend door het rode licht,...
                  Kan ook een flauwe plezante zijn, vermits hij niet in het bestand staat van flitsservice (al is dit natuurlijk ook niet 100% volledig).
                  Klopt, in Gent rijden er 2 à 3 EQX-xxx Passat Breaks rond. Zijn allemaal V6TDI's als ik me niet vergis. Maar het zijn interventiewagens die niet gebruikt worden voor verkeer. Al meerdere keren die wagens ergens zien stoppen waarna er een paar relatief zwaar uitgeruste mannen uitspringen om in één of ander café de boel te bedaren of iemand gewoon op straat op te pakken. Vrij spectaculair in elk geval en het zien er mij geen gewone wijkagenten uit...

Trouwens gisteren op de E411 tussen Namen en Brussel een BMW 123d Hatch anonieme wagen gespot. Donkergrijs, te herkennen aan twee antennes op het dak en led-flitsers aan alle kanten (oa héél duidelijk zichtbaar achter de achterruit). Heeft geen xenon-koplampen. Leek ook wel vrij grote velgen te hebben. Nummerplaat: CCP-410.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
                    Waar staan ze dan? Ik rij daar altijd 80+.
                    Ze stonden toen vlak voor het inrijden van de Georges Henrii tunnel en meestal rijdt iedereen daar inderdaad rond de 80.

Ik heb er nu ook nog eens extra op gelet en er staat een 50 bord voor het inrijden van de tunnels aan het Reyerscomplex, maar dat bord wordt daarna niet herhaald. Ik denk dus niet dat het daar 50 is.

Comment

• Je rijdt vanaf de E40 de bebouwde kom binnen, en als je van Meiser komt zit je al in de bebouwde kom. Na een kruispunt (=samenkomst van 2 of meer wegen) worden alle snelheidsbeperkingen 'gereset' en aangezien er geen nieuwe snelheidsbeperkingen staan, val je terug op de snelheidslimiet binnen de bebouwde kom: 50 km/u.

Comment

Je rijdt vanaf de E40 de bebouwde kom binnen, en als je van Meiser komt zit je al in de bebouwde kom. Na een kruispunt (=samenkomst van 2 of meer wegen) worden alle snelheidsbeperkingen 'gereset' en aangezien er geen nieuwe snelheidsbeperkingen staan, val je terug op de snelheidslimiet binnen de bebouwde kom: 50 km/u.
                        Staat daar dan een bord bebouwde kom bij het binnenrijden aan het Reyers complex? Dat is mij nog nooit opgevallen.

Comment

• Vandaag 't verschot van mijn leven gehad; ze stonden een paar 100m voor mijn werk te flitsen, ik zag het pas toen ik in de tegengestelde richting terug weg reed ... al een chance dat ze er nog maar net stonden

Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk Berichten
                          Trouwens gisteren op de E411 tussen Namen en Brussel een BMW 123d Hatch anonieme wagen gespot. Donkergrijs, te herkennen aan twee antennes op het dak en led-flitsers aan alle kanten (oa héél duidelijk zichtbaar achter de achterruit). Heeft geen xenon-koplampen. Leek ook wel vrij grote velgen te hebben. Nummerplaat: CCP-410.
                          123d kan niet kleiner dan 17" hebben ov de remschijven
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• aan 150 km/h(waar 120 mag) een flitspaal gepasseerd die niet heeft geflitst .
                            coyote v2 van broer niet gehoord of gezien door muziek en drukke discussie met passagier.

Comment

• Deze week een parkeerboete in de bus gekregen op naam van de madam. Ik vond 't al vreemd dat de brief uit Gent kwam en las alles eens rustig. Boete is uitgeschreven op haar oud nummerplaat, dewelke al meer dan een jaar niet meer op haar naam staat. Je vraagt je toch af waar die parkeerbedrijven hun info halen hè...

Ik heb maar een mailtje gestuurd om aanmaningen te vermijden.
                              Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

Je rijdt vanaf de E40 de bebouwde kom binnen, en als je van Meiser komt zit je al in de bebouwde kom. Na een kruispunt (=samenkomst van 2 of meer wegen) worden alle snelheidsbeperkingen 'gereset' en aangezien er geen nieuwe snelheidsbeperkingen staan, val je terug op de snelheidslimiet binnen de bebouwde kom: 50 km/u.
                                Moet er dan ook geen bord "50 herhaling" staan?
                                AutoMinded.be

Comment

• Nee. Dat is optioneel.

Comment

• Weeral prijs

62 waar ik 50 mag , gecorrigeerd naar 56 km/uur

Teller staat al op 5 dit jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
                                      Is het eigenlijk ook 50 aan de eerste flits van de E40 -> richting Reyers / centrum? Indien zo is dat toch ook totaal nutteloos. Eerst 50 moeten rijden en in de tunnel moogt ge aan de tweede flits terug 70.

Sinds die flits er staat ben ik aan de eerste flits steeds aan 70 a 80 voorbij gereden, het viel me pas sinds het gebruik van de coyote op dat meN daar maar 50 mag.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                      Inderdaad, eerst moet je daar 50. Pas in de tunnel mag je 70 .
                                      Nope, 70 tot in de tunnel. Er hangt een bord 50 boven de parallelrijbaan richting Meiser, maar dat geldt niet voor de baan richting Schuman. Het wordt 50 in de tunnel, vroeger pas na de tweede flitspaal, nu reeds ervoor.

Comment

• De eerste flitsbak staat al in de bbk, en tussen het bbk-bord en de flitsbak staat er geen "70"-bord.
                                        Dus eerste flitsbak = 50

Comment

• Dit staat er:

F1 begin bebouwde kom voor alle rijstroken:

50 km/u voor de rijstrook naar Montgomery, maar geen bijkomende signalisatie voor Centrum:

50 km/u voor de rijstrook naar Meiser:

Die 50 km/u is zelfs onnodig, want de borden F1 houden al de snelheidsbeperking van 50 km/u in.
                                          Bijgevoegde Bestanden
                                          Last edited by ; 24/02/2011, 14:22.

Comment

Working...
                                          X