Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
    ze stonden deze middag (11.45) te flitsen op de Brugse Steenweg (Brugge--> Wenduine). Een witten opel, kan dat? Niet echt zeker van de wagen want was op mijn snelheid aan het letten maar heb toch paar mensen geholpen geen boete te krijgen :p

Ter hoogte van dat restaurant, rechts geparkeerd.
    Ze staan er _momenteel_ ook weer. Ben vergeten te kijken naar nummerplaat en auto type

/edit: ik zou beter een coyote of iets gratis downloaden voor op de Iphone ipv dat steeds hier te komen posten lol
    Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      Dit staat er:

F1 begin bebouwde kom voor alle rijstroken:

50 km/u voor de rijstrook naar Montgomery, maar geen bijkomende signalisatie voor Centrum:

50 km/u voor de rijstrook naar Meiser:

Die 50 km/u is zelfs onnodig, want de borden F1 houden al de snelheidsbeperking van 50 km/u in.
      Grappig met die screenshots.
      Oranje helm/ BMW Tourer?
      If yes, dan heb ik je vermoedelijk vanmorgen gespot. Was net van 2 naar 1 gegaan op E40 tussen Bertem en Everberg en even later zag ik brommer passeren met vooraan precies een halve installatie voor TV Vlaanderen via satelliet

Comment

• Yup

Comment

• Wat is de plak van je brommer, dan kan ik volgende keer eens knipperen.

Ik rijd ook dagelijks het traject Haasrode - Sint-Stevens-Woluwe...
          1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
            Wat is de plak van je brommer, dan kan ik volgende keer eens knipperen.

Ik rijd ook dagelijks het traject Haasrode - Sint-Stevens-Woluwe...
            DUV-007?
            A4 Avant B8?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
              Weeral prijs

62 waar ik 50 mag , gecorrigeerd naar 56 km/uur

Teller staat al op 5 dit jaar
              Toere for president!!
              My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk Berichten
                Klopt, in Gent rijden er 2 à 3 EQX-xxx Passat Breaks rond. Zijn allemaal V6TDI's als ik me niet vergis. Maar het zijn interventiewagens die niet gebruikt worden voor verkeer. Al meerdere keren die wagens ergens zien stoppen waarna er een paar relatief zwaar uitgeruste mannen uitspringen om in één of ander café de boel te bedaren of iemand gewoon op straat op te pakken. Vrij spectaculair in elk geval en het zien er mij geen gewone wijkagenten uit...

Trouwens gisteren op de E411 tussen Namen en Brussel een BMW 123d Hatch anonieme wagen gespot. Donkergrijs, te herkennen aan twee antennes op het dak en led-flitsers aan alle kanten (oa héél duidelijk zichtbaar achter de achterruit). Heeft geen xenon-koplampen. Leek ook wel vrij grote velgen te hebben. Nummerplaat: CCP-410.

Die mannen hebben mij al doen verschieten!

"ge kunt kiezen: nu naar binnen of met mij mee!!!"

Ben nog nooit zo braaf naar binnen gelopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                  Toere for president!!

Betaald da goed ?

Comment

• Aan dat ratio komde in de buurt van Prins van België. Houdt ge van hondjes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                      Aan dat ratio komde in de buurt van Prins van België. Houdt ge van hondjes?

Op zijn hondjes ?

Ja doen we soms

Comment

• Oei Toere
                        ocharme die hondjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                          Staat daar dan een bord bebouwde kom bij het binnenrijden aan het Reyers complex? Dat is mij nog nooit opgevallen.
                          Het staat er dus wel degelijk. Vanochtend reed iedereen daar weer vrolijk 80. Ik vind het een compleet onrealistische snelheidsbeperking.

Comment

• als ze nu gewoon staan te flitsen vanop een parkeerstrook en ik zet mijn auto er net voor (wettelijke meter afstand houden) kunnen ze dan nog verder flitsen eigenlijk?
                            Het gaat over de bekende SYG.... zafira in de buurt van gent-oudenaarde. dus is er eentje met ingebouwde installatie.

Comment

• Ik denk van niet, maar als ze vragen of bevelen om u te verplaatsen, dan kunt ge niet veel anders doen denk ik.
                              2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                Deze week een parkeerboete in de bus gekregen op naam van de madam. Ik vond 't al vreemd dat de brief uit Gent kwam en las alles eens rustig. Boete is uitgeschreven op haar oud nummerplaat, dewelke al meer dan een jaar niet meer op haar naam staat. Je vraagt je toch af waar die parkeerbedrijven hun info halen hè...

Ik heb maar een mailtje gestuurd om aanmaningen te vermijden.
                                Gisteren nog eentje binnen gehad. De madam dacht dat het dezelfde was, maar nee hoor...
                                Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                  DUV-007?
                                  A4 Avant B8?
                                  Nee, ik ben slechts een gewone consument, geen manager bij Moortgat.
                                  1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                    Gisteren nog eentje binnen gehad. De madam dacht dat het dezelfde was, maar nee hoor...
                                    Misschien is het iemand met een valse nummerplaat ???
                                    Eventjes foto's opvragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                      Misschien is het iemand met een valse nummerplaat ???
                                      Eventjes foto's opvragen.
                                      Foto van een parkeerboete?
                                      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• tuurlijk ; ze maken daar steeds foto van

Comment

• Vandaag eentje binnengekregen van 143 gecorrigeerd op de E314. Mijn vorige was meer dan 5 jaar geleden, dus 250 000 kilometer zonder boete dat valt nog mee
                                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
                                          X