Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten

Toere

Ze flitsen idd al heel lang vooraan en achteraan hoor... Mijn eerste vooraan is ondertussen al 5 jaar geleden of zo
    Hier daarnet ook m'n eerste vooraan gewonnen op de Kemmelseweg tussen Voormezele en kazerne van Ieper.
    Kheb nochtans ook coyote zitten en had just de update gekregen van 13 verkenners en de laatste op 1 km afstand.
    Helaas dus wel geflitst geweest aan 80 waar je 70 mocht.
    Ik volgde nochtans een auto voor me aan dezelfde snelheid maar NET thv de flitswagen heb ik A-klasse bromfietser (die niet op fietspad reed) moeten inhalen.

@Dirkbruijns: gsm bericht was dus van mij; kheb je ook in m'n smslist gezet voor flitsers
    2009 BMW E91 320d
    2002 BMW E46 M3
    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
      Weet je wat mijn vrouw daarstraks zie toen ik het haar vertelde :

Gelukkig dat ze u nog nooit hebben gepakt aan +200 km/uur , of ge mocht ne nieuwe fiets kopen

Chanse doe ik nooit geen 200
      In de bebouwde kom?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
        In de bebouwde kom?

In de bebouwde kom ga ik zelfs (bijna ) nooit boven de 100 km/uur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
          @Dirkbruijns: gsm bericht was dus van mij; kheb je ook in m'n smslist gezet voor flitsers
          Merci voor de melding, 0484 59 10 73 is het meldnummer van flitsservice, om een sms-melding direct op de site te zetten. Andere relevante meldingen, of flitsmelding zelf, mag je wel aan mij bezorgen op 0475 65 84 39 , dan forward ik hem wel naar de website.

Comment

• Ter hoogte van dat inhammetje stond de X-Trail van de Knokse blauwe vrienden deze morgen:

Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.

Verkeer komende van richting Westkapelle die uit die bocht kwam en dacht "rechte baan, gas geven" zal't zitten gehad hebben.

Ik kwam van de andere kant aan een kleine 80 op de teller, 'k vond het raar dat daar opeens een auto (en dan nog iets SUV-achtig) stond dus 'k was al wat aan't uitbollen en inderdaad, 't was de fotograaf van dienst
            Last edited by SilentSpring; 04/03/2011, 20:15.
            2018 BMW X1 18d

Comment

• Freddie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                Freddie?
                Inderdaad
                2018 BMW X1 18d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                  Het is de brug van de Luithagen die hier bedoeld wordt, daar stond de snoodaard. Dat is een klassieke vaste stek omdat er vrij kan geparkeerd worden naast de rijbaan bovenop de brug. Flitsvoertuig staat dan gewoon bovenop de brug geparkeerd, statief + batt netjes voor/achter de wagen op de snelweg gericht. Brug van Legrelle-laan, op Antwerpen Zuid, ook oppassen, daar doen ze net hetzelfde en totaal onzichtbaar in jouw rijrichting. Foto's volgen.
                  Vrienden van de fotografie op de Legrellelaan ( Ring Antwerpen ) , en A12 Leugenberg. Vrijwel kansloos.

En op Antwerpen Zuid , de Mercedes op de achtergrond gooit nog net op tijd z'n anker uit.

Last edited by ; 05/03/2011, 00:03.

Comment

• zo een cameraatje bovenop de brug kun je toch nooit zien staan... en dat flits dan nog langs achter waarsch ook...

achterbaks :s
                    bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                      Gisteren nog eentje binnen gehad. De madam dacht dat het dezelfde was, maar nee hoor...
                      En nummer 3 deze week in de bus. Even gebeld naar de firma in kwestie zij beweren dat ze dagelijks een koppeling doen met de database van de DIV. Toen ik de vraag stelde waarom ze dan boetes sturen naar mensen die dat nummerplaat al meer dan een jaar niet meer bezitten, moest de dame aan de andere kant van de lijn mij het antwoord schuldig blijven.

Ik ben dan maar braafjes naar de lokale politie gestapt en heb nog eens een mailtje gestuurd. Oppassen met de RMZ nummerplaten in regio Gent dus
                      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• De brugse fotobrigade in zafira flitst ook voor & achteraan op komend en meegaand verkeer.. dus zal waarschijnlijk gewoon dezelfde zijn..

Smerig! Om echt pissed van te komen eigenlijk..

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                        'T is niet meer leuk

Vandaag ontvangen tussen mijn papieren :

12/02/2011 om 13u51
                        Gullegemstraat in Wevelgem
                        Huisnummer 146
                        Rijrichting Wevelgem
                        Zone 50 km/uur
                        Gemeten snelheid = 62 km/uur
                        Gecorrigeerde snelheid = 56/km uur
                        50€ boete

12/02/2011 om 14u08
                        Gullegemstraat in Wevelgem
                        Huisnummer 146
                        Rijrichting Gullegem
                        Zone 50 km/uur
                        Gemeten snelheid = 62 km/uur
                        Gecorrigeerde snelheid = 56 km/uur
                        huisnummer 146
                        50€ boete
                        In 20 minuten tijd 2 maal prijs op dezelfde plaats aan dezelfde snelheid ...

Wat the fuck : die zetten hen langs den andere kant ofzo , of flitsen ze u nu voor en achteraan ???

+ nog 1 tje :

18/02/2011
                        Heulestraat in Wevelgem
                        Huisnummer 105
                        Rijrichting Heule
                        Zone 50 km/uur
                        Gemeten snelheid = 65km/uur
                        Gecorrigeerde snelheid = 59 km/uur
                        Boete zat er nog niet bij , maar is ook 50 € zeker ?

'T is niet meer leuk

Comment

• probeer nu toch gewoon eens die auto in je geheugen te plaatsen, eventueel met (deel van) de nummerplaat
                          als je daar toch zo dikwijls langskomt (of woont ?)
                          één remstoot is dan voldoende om 50 € te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
                            zo een cameraatje bovenop de brug kun je toch nooit zien staan... en dat flits dan nog langs achter waarsch ook...

achterbaks :s
                            Deze middag nochtans flister op de brug opgemerkt aan de werken in Ham (E314) waar je maar 70 mag, in halve minuut achter me zeker 5 keer zien flitsen..
                            En een uur later tussen Aalter en Beernem, net na de enige bocht op het traject, onder de brug rechts. Dit is mijn dagelijks parcours en heb ze daar nog nooit weten staan. Aangezien we aan 't roderen zijn, en ik maar 110 deed en helemaal rechts reed, had ik ze wel vanop een afstand gezien. Maar ook daar 2 flitsen gezien in minder dan halve minuut...
                            My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                              probeer nu toch gewoon eens die auto in je geheugen te plaatsen, eventueel met (deel van) de nummerplaat
                              als je daar toch zo dikwijls langskomt (of woont ?)
                              één remstoot is dan voldoende om 50 € te sparen
                              Is dit naar mij bedoelt ?

Zoja : waar ik 2 maal ben geflitst ( heen en terug) kom ik zeer weinig , en ik heb geen flits gezien dus kan ik die auto niet in mijn geheugen steken he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                In de bebouwde kom ga ik zelfs (bijna ) nooit boven de 100 km/uur
                                denk dat jij toch best ff over de grens een ander toestel koopt (via internet) om volledig safe te zitten

met een coyoté hang je nog steeds af van andere gebruikers die al dan niet de flitser gemeld hebben e...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                  Vrienden van de fotografie op de Legrellelaan ( Ring Antwerpen ) , en A12 Leugenberg. Vrijwel kansloos.

En op Antwerpen Zuid , de Mercedes op de achtergrond gooit nog net op tijd z'n anker uit.

Thanks, die aan Leuvenberg was het inderdaad die ik vorige week zag staan. Die viel wel redelijk goed op moet ik zeggen (maar men Coyote waarschuwde gelukkig ook op tijd).
                                  2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                                    Deze middag nochtans flister op de brug opgemerkt aan de werken in Ham (E314) waar je maar 70 mag, in halve minuut achter me zeker 5 keer zien flitsen..
                                    En een uur later tussen Aalter en Beernem, net na de enige bocht op het traject, onder de brug rechts. Dit is mijn dagelijks parcours en heb ze daar nog nooit weten staan. Aangezien we aan 't roderen zijn, en ik maar 110 deed en helemaal rechts reed, had ik ze wel vanop een afstand gezien. Maar ook daar 2 flitsen gezien in minder dan halve minuut...
                                    Op E40? terugweg? Welk uur? Heb niets gezien, was wel na 19h..

vanmorgen ook veel beweging op E40, aan afrit ERPE-MERE , te flitsen in beide richtingen vermoed ik, stond een draadloze flitser in de middenberm, bijna onzichtbaar verstopt na een verlichtingspaal. meestal staat er een super zichtbare auto..

Gelukkig had ik deze wel gezien aan de auto's die op het 'hulpdienstenstuk' staan aan de afrit, rijrichting kust.

Comment

• Weer geflitst , met de Lotus nu

In Leke bij Diksmuide , ken de baan niet ... ik vermoed tussen de 110-130 waar ik
                                      (denk ik toch ) 90 mocht

Comment

• Sturen ze nog een herinnering als je niet op tijd hebt betaald of doen ze je direct een proces aan ?

'k Zie hier net nog die overschrijving blinken, compleet vergeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                          Sturen ze nog een herinnering als je niet op tijd hebt betaald of doen ze je direct een proces aan ?

'k Zie hier net nog die overschrijving blinken, compleet vergeten
                                          Nope , geen proces ... je zal de boete nogmaals ontvangen maar dan aangetekend

Comment

Working...
                                          X