Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenNope , geen proces ... je zal de boete nogmaals ontvangen maar dan aangetekend
Als beloning mag je m'n Coyote eens een week testen, ik kom hem wel eens droppen op je werk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten@ toere:
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenMerci toeremans
Als beloning mag je m'n Coyote eens een week testen, ik kom hem wel eens droppen op je werk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenWeer geflitst , met de Lotus nu
In Leke bij Diksmuide , ken de baan niet ... ik vermoed tussen de 110-130 waar ik
(denk ik toch ) 90 mocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenEn over welk toestel spreek je dan ?
een detector...die detecteren alles van flitsapparaten...
kameraad heeft zo ene die niet op te sporen valt en werkt zeer goed!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichteneen detector...die detecteren alles van flitsapparaten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenToere is de Erwin van het Flits-topic!
Toere,
Bijgevoegde BestandenMy Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk BerichtenJij gaat die express gaan opzoeken zeker?
ppfffff
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichteneen detector...die detecteren alles van flitsapparaten...
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenToere is de Erwin van het Flits-topic!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
Dat aanzie ik wel nie als compliment we
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenWe vergeten even dat zo'n dingen al gauw een paar €1000 kosten? Dan ben je imo veel beter af met een coyote.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenWe vergeten even dat zo'n dingen al gauw een paar €1000 kosten? Dan ben je imo veel beter af met een coyote.Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichtenen ik dacht dat als ze je ermee pakten dat je ook je auto kwijt bentOorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenAls het vast gemonteerd is in de auto, riskeer je inderdaad ook dat je auto mee afgesleept wordt .
Niet voor mij dus ...
Ik heb nu wel de pech van een paar keer geflitst te zijn , maar buiten deze van gisteren gaat het elke keer "maar" over 50€ he
Comment
-
Chauffeur rijdt 287 km/uur
Een automobilist werd zondag geflitst aan een snelheid van 287 kilometer per uur op RN 25 tussen Mont-Saint-Guibert en Nijvel. Dat bericht l'Avenir Brabant Wallon op zijn website.
Zondagochtend flitste de federale politie een autobestuurder uit Louvain-la-Neuve die 287 kilometer per uur reed op de RN25 tussen Mont-Saint-Guibert en Nijvel. Volgens de krant testte de man het nieuwe model van de Mercedes coupé SLS AMG.
Enkele minuten later werd dezelfde man geflitst met 232 kilometer per uur, op dezelfde plaats, maar in de andere richting.
De 33-jarige man zat samen met de vrouw van de eigenaar van het voertuig in de wagen. De federale politie hield hem ter hoogte van het rondpunt van Mont-Saint-Guibert tegen. Op vraag van het parket van Nijvel werd zijn rijbewijs meteen ingetrokken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenWe vergeten even dat zo'n dingen al gauw een paar €1000 kosten? Dan ben je imo veel beter af met een coyote.
voor een 1200 euro heb je ene met een anti-detectorschild dus deze zijn niet op te sporen! kameraad heeft dat in zijn impreza ingebouwd en tot hiertoe nog nooit een boete gekregen en hij papt altijd goed door!
dus aan het tempo dat toere zijn boetes verzamelt, is 1200 euro niet echt zo veel e
Comment
-
Iemand de nummerplaat van de Brugse zafira? De andere nummerplaten zijn geen probleem maar die van de zafira ken ik nog niet.
Trouwens, in Brugge, ook oppassen voor VES-123 (Mercedes C-klasse grijs vorige gen).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenIemand de nummerplaat van de Brugse zafira? De andere nummerplaten zijn geen probleem maar die van de zafira ken ik nog niet.
Trouwens, in Brugge, ook oppassen voor VES-123 (Mercedes C-klasse grijs vorige gen).
Comment
Comment