Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door drxkz Bekijk BerichtenGisteren hebben ze op het viaduct van Boirs (E313 - Luik Antwerpen) zo'n nieuwe "mobiele" flitser gezet. Door de werken daar mag je er maar 50.
Het is zo eentje als op de foto, volgeplakt met stickers v/d Go for Zero actie. Staat aan het begin v/h viaduct als je richting Antwerpen rijdt. Deze jongens hebben camera's naar de twee richtingen precies?
Go for zero is daar niet van toepassing, want daar is nog geen dode gevallen door te hard door de werken te rijden. Enige dode die daar viel was eentje die doelmatig van Tongeren rechts aanhield om zo de dieperik in te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenLogisch, de limiet is er 50 maar in beide richtingen kan je feilloos harder.
Go for zero is daar niet van toepassing, want daar is nog geen dode gevallen door te hard door de werken te rijden. Enige dode die daar viel was eentje die doelmatig van Tongeren rechts aanhield om zo de dieperik in te rijden.
Ik vermoed dat deze hier gaat blijven staan tot het einde van de werken (eind juni/juli is het laatste wat ik gehoord heb).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drxkz Bekijk Berichtenhet is bij momenten daar niet simpel om de E313 op te rijden, zeker als iedereen die van Luik komt de snelheid erin houdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenLogisch, de limiet is er 50 maar in beide richtingen kan je feilloos harder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenRichting Hasselt, voorbij de lichten van de Khlim.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ilias Bekijk BerichtenIn (Groot-)Maldegem staat vaak een babyblauwe Mitsubishi met nummerplaat SSY-***. Ik weet niet of dat hier al bekend was, dus ik dacht ik meld het even
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenEn je had nog bijna een 2de keer prijs op de boslaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drxkz Bekijk BerichtenGisteren hebben ze op het viaduct van Boirs (E313 - Luik Antwerpen) zo'n nieuwe "mobiele" flitser gezet. Door de werken daar mag je er maar 50.
Het is zo eentje als op de foto, volgeplakt met stickers v/d Go for Zero actie. Staat aan het begin v/h viaduct als je richting Antwerpen rijdt. Deze jongens hebben camera's naar de twee richtingen precies?
Ik hou me tegenwoordig altijd aan de snelregels, dus 70 aan werken enzo, maar fak man 50 is echt wel heel weinig. Het gaat daar bovendien naar beneden eerst waardoor je echt hard moet remmen. Ik heb me dus gewoon laten uitbollen en toen ik daar voorbij reed zag ik pas dat dat een flitspaal was. Zeer vreemd toestel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichtente laat gezien
Ik hou me tegenwoordig altijd aan de snelregels, dus 70 aan werken enzo, maar fak man 50 is echt wel heel weinig. Het gaat daar bovendien naar beneden eerst waardoor je echt hard moet remmen. Ik heb me dus gewoon laten uitbollen en toen ik daar voorbij reed zag ik pas dat dat een flitspaal was. Zeer vreemd toestel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drxkz Bekijk Berichtenje ziet hem inderdaad pas redelijk laat, maar zoals wooter al zegt: het is sowieso goed om daar al in te houden, omdat ze geregeld achter het bosje van de oprit staan/stonden.
Heb je hem effectief zien flitsen?
Comment
-
Toere,
't is een (donker)blauwe Peugeot 307 waar je moet op letten. Wordt gebruikt in de volledige politiezone Grensleie, en men flitst zowel het opkomend als het afrijdend verkeer...
Staan in Gullegem trouwens vaak op de Schuttershoflaan, in Wevelgem in de Menenstraat en de Moorselestraat...
een gouden raad van een ervaringsdeskundige (ook bij mij komt het 'ongeluk' nooit alleen, maar in pakskes)Last edited by A160; 21/03/2011, 15:27.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
Comment