Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit keer niet ik, maar mamalief die geflitst is op 2 maart om 07:03 exacte tijd, toevallig die dag onderweg met mijn A4, waarvan de zoveelste boete. Anders werd ze geflitst met de Volvo..

Dus aan de mensen rond omgeving BREE MAASEIK, ze flitsen bij die versperring daar in Ophovenstraat, Meeuwen gruitrode, waar de snelheid omlaag gaat van 70 naar 50, omdat je een bebouwde kommetje binnenrijdt. (Lange boerenweg waar 70 km/u geldt)
    Natuurlijk zijn ze slim om net daar te flitsen, waar de beperking begint, en als men iets verder zou staat, zou men de helft van de bestuurders die al vertraagd hebben naar 50 km/u niet kunnen flitsen.

69 km/u gemeten, 63 km/u gecorrigeerd.

80 €

Dit vind ik nu eens echt een DAMN boete!

God gelukkig zat ik niet achter het stuur, want ik kom daar vaak aan met *** snelheden. Dus best opletten daar!!

edit: linkje gevonden:

Last edited by ; 23/03/2011, 16:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
      Toere,

't is een (donker)blauwe Peugeot 307 waar je moet op letten. Wordt gebruikt in de volledige politiezone Grensleie, en men flitst zowel het opkomend als het afrijdend verkeer...
      Staan in Gullegem trouwens vaak op de Schuttershoflaan, in Wevelgem in de Menenstraat en de Moorselestraat...

een gouden raad van een ervaringsdeskundige (ook bij mij komt het 'ongeluk' nooit alleen, maar in pakskes)
      NR 9 is aangekomen

Bozestraat Heule

Gemeten snelheid 64 km/uur
      Gecorrigeerd naar 58 km/uur

50€

Ik ga mij een fiets kopen voor hier rond te rijden denk ik ....

Comment

• Koop eens een coyote man, wat jij al aan boetes hebt weggegooid...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
          Koop eens een coyote man, wat jij al aan boetes hebt weggegooid...
          Is nu dit jaar wel "redelijk" extreem , maar het is altijd in de bebouwde kom waar een coyote niet genoeg helpt

Comment

• Hallo, ik weet niet als ik hier in het juiste topic zit maar ik heb een vraagske,

Ik ben 12 februari geflitst, maar ik heb de eerste brief (melding dat ik geflitst ben) pas vorige week ontvangen, en deze week het papier met de overschrijving.

Maar nu had ik ergens gehoord, dat je die eerste brief binnen de twee weken moet ontvangen hebben, anders zou je de boete niet moeten betalen???

Zou dat kunnen kloppen?
            Weet iemand waar ik hier wat meer info over kan vinden? Want ik vind precies niets, ofwel zoek ik op de verkeerde sites?

Alvast bedankt
            mvg
            HIM-250
            Mazda MX-5 NA
            Saab 9-3 TTID Aero

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HIM-250 Bekijk Berichten
              Hallo, ik weet niet als ik hier in het juiste topic zit maar ik heb een vraagske,

Ik ben 12 februari geflitst, maar ik heb de eerste brief (melding dat ik geflitst ben) pas vorige week ontvangen, en deze week het papier met de overschrijving.

Maar nu had ik ergens gehoord, dat je die eerste brief binnen de twee weken moet ontvangen hebben, anders zou je de boete niet moeten betalen???

Zou dat kunnen kloppen?
              Weet iemand waar ik hier wat meer info over kan vinden? Want ik vind precies niets, ofwel zoek ik op de verkeerde sites?

Alvast bedankt
              mvg
              HIM-250
              Betalen

Comment

• Vandaag stonden ze in centrum Koekelare te flitsen, daar is een zone 30 van een 300m lang, ik stak net een tractor voorbij (omdat zijn remlichten nota bene niet werkten en ik dat gevaarlijk vond), flitswagen (grijze Astra 5 deurs van het voorlaatste type) stond net aan de overkant, maar ik weet uit ervaring dat die ook op de neus flitst, dus ik ben in "blijde" verwachting van een enveloppe met mijn "favoriete" logo...
                sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drxkz Bekijk Berichten
                  Gisteren hebben ze op het viaduct van Boirs (E313 - Luik Antwerpen) zo'n nieuwe "mobiele" flitser gezet. Door de werken daar mag je er maar 50.

Het is zo eentje als op de foto, volgeplakt met stickers v/d Go for Zero actie. Staat aan het begin v/h viaduct als je richting Antwerpen rijdt. Deze jongens hebben camera's naar de twee richtingen precies?
                  En, sinds dinsdag denk ik, is deze verhuisd naar de andere kant: richting Luik, vlak nadat de wegversmalling begint, aan de linkerkant. Het gaat hier bergafwaarts, en je mag maar 50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                    Toere,

Koop u ne coyote... Dan had je er misschien 5 of 6 gehad in plaats van 9 en was je Coyote al terugverdiend.

Het is idd niet waterdicht, maar gezien u boetetempo ga je er winst op pakken... 1 keer autosnelwegboete aan 160 vermijden is je abo al betaalt voor een jaar...
                    Naishke, jongen, wat scheelt er toch met jou?
                    1991 BMW E30 318is

Comment

Niks hoor... Ik zou er gewoon moeten op letten...
                      Wil jij per sé een vat geven?
                      1991 BMW E30 318is

Comment

Toere,

Koop u ne coyote... Dan had je er misschien 5 of 6 gehad in plaats van 9 en was je Coyote al terugverdiend.

Het is idd niet waterdicht, maar gezien u boetetempo ga je er winst op pakken... 1 keer autosnelwegboete aan 160 vermijden is je abo al betaalt voor een jaar...
                        In de bebouwde kom heb ik nog bijna nooit meldingen gezien...
                        1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                          NR 9 is aangekomen

Bozestraat Heule

50€

toere

Comment

Tja, ik ben al 1 keer gered geweest in een zone 70 en 1 keer niet.

Op de snelweg al 1 keer van een serieuze gered geweest die ik zeker niet ging gezien hebben.

In frankrijk gered van 2 mobiele en eentje niet

Ontelbare keren verwittiging gekregen voor palen, die ik waarschijnlijk wel ging gezien hebben en toch volgens mij ook al een paar keer vermeden dat je onbewust te snel voorbij eentje gaat.
                            Al veel verwittigingen voor mobiele op snelweg, maar die ging ik anders ook wel gezien hebben.

Het rijdt wel iets relaxer, of dat goed is weet ik wel niet
                            Bij mij dus niet

Maar had ik niet in mijn spiegels gekeken, had ik ook nooit geweten dat ze daar op dat moment stonden, al is het wel een plaats waar ze geregeld staan Vandaag krijg ik volgens mij de brief met het bewuste vlammetje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                              Zijn er al die geflitst zijn op de A19 richting kortrijk?
                              ik zelf niet maar kennissen van mij wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                NR 9 is aangekomen

Bozestraat Heule

50€

Toere
                                9 boetes, dat zou het moment zijn dat ik thuis onder mijn voeten begin te krijgen...
                                My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Deze morgen het vonnis van mijn 129 waar 70 overtreding van maart 2010.

€300 & 1 week.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                    In de bebouwde kom heb ik nog bijna nooit meldingen gezien...
                                    Voila , daar zit het hem he ... en het is in de bebouwde kom dat ik telkens geflits wordt

Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                                    Toere
                                    9 boetes, dat zou het moment zijn dat ik thuis onder mijn voeten begin te krijgen...
                                    Ik niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                                      Deze morgen het vonnis van mijn 129 waar 70 overtreding van maart 2010.

€300 & 1 week.
                                      schappelijk!

Ik wacht nog op mijn "114 met piek van 123 i.p.v. 70" toen ik door een anonieme werd tegengehouden midden december.. Geen papierke meegekregen en nog niets thuisgestuurd.. Zouden ze het me vergeven hebben???
                                      My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                                        schappelijk!

Ik wacht nog op mijn "114 met piek van 123 i.p.v. 70" toen ik door een anonieme werd tegengehouden midden december.. Geen papierke meegekregen en nog niets thuisgestuurd.. Zouden ze het me vergeven hebben???
                                        Absoluut.

Vergeven en vergeten.

Vreemd dat je nog niets kreeg. Ik heb een week na de feiten (niet onderschept) een brief thuis gekregen zonder voorstel tot minnelijke schikking. Maart 2010.
                                        Dagvaarding in de bus eind december voor verschijning vandaag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                                          Absoluut.

Vergeven en vergeten.

Vreemd dat je nog niets kreeg. Ik heb een week na de feiten (niet onderschept) een brief thuis gekregen zonder voorstel tot minnelijke schikking. Maart 2010.
                                          Dagvaarding in de bus eind december voor verschijning vandaag.
                                          Heb jij die dagvaarding toen al gekregen?

Ik heb de mijne maandag gehad. Is dat om te vermijden dat je een advocaat kan vinden die voor het voor jou gaat uitleggen?
                                          1991 BMW E30 318is

Comment

Working...
                                          X