Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
    Deze morgen het vonnis van mijn 129 waar 70 overtreding van maart 2010.

€300 & 1 week.
    Zeer goed weggekomen.. In brugge mag je dit maal 2 doen

Comment

Absoluut.

Vergeven en vergeten.

Vreemd dat je nog niets kreeg. Ik heb een week na de feiten (niet onderschept) een brief thuis gekregen zonder voorstel tot minnelijke schikking. Maart 2010.
      Dagvaarding in de bus eind december voor verschijning vandaag.
      @ individiualizer

Pas op, in Brugge kan je lang wachten hoor heb ik een serieus eind moeten wachten op mijn pv voor onderschepping.. Na 6maand zou ik wel al beginnen twijfelen.. maar zeker niet vroeger..

Brugge & vergevingsgezind, ijdele hoop..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
        Heb jij die dagvaarding toen al gekregen?

Ik heb de mijne maandag gehad. Is dat om te vermijden dat je een advocaat kan vinden die voor het voor jou gaat uitleggen?
        Ja. Maart - December - Maart.

Kan me dat niet voorstellen. Ach ja, je hebt toch maar een paar dagen nodig om een advocaat te regelen via je rechtsbijstand...

(ik mocht van de verzekering wel m'n eigen advocaat kiezen/meepakken)

Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
        Zeer goed weggekomen.. In brugge mag je dit maal 2 doen
        Kortrijk.

Comment

Ja. Maart - December - Maart.

Kan me dat niet voorstellen. Ach ja, je hebt toch maar een paar dagen nodig om een advocaat te regelen via je rechtsbijstand...

(ik mocht van de verzekering wel m'n eigen advocaat kiezen/meepakken)
          Ik ook.

Maar ik ben niet het type dat voor elke zin die hij in een mail schrijft, eerst z'n advocaat belt om te controleren of er niets fout instaat.
          1991 BMW E30 318is

Comment

Maar ik ben niet het type dat voor elke zin die hij in een mail schrijft, eerst z'n advocaat belt om te controleren of er niets fout instaat.
            Ik ook niet. Maar we hebben er af en toe wel ene nodig...

Comment

• Iemand een idee of ze gisteren rond 20:10 aan't flitsen waren op de A12 tussen Meise en Westrode?
              Alvast bedankt!

Comment

• Onze Brugse vrienden (VES-xxx) Hebben die nu andere velgen liggen?

Comment

• Gisteren hoorde ik van iemand een flitstactiek die in Houthalen wordt toegepast:

Er wordt een auto aan de kant van de weg gezet. Daarvoor zet men een moto van de politie en ook staat er een politieman in motopak langs de auto te doen alsof hij een bekeuring aan het geven is.

In realiteit flitst die auto langs de kant gewoon. Voor mensen uit de buurt, dit speelde zich af op de Weg naar Zwartberg in Houthalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                    Gisteren hoorde ik van iemand een flitstactiek die in Houthalen wordt toegepast:

Er wordt een auto aan de kant van de weg gezet. Daarvoor zet men een moto van de politie en ook staat er een politieman in motopak langs de auto te doen alsof hij een bekeuring aan het geven is.

In realiteit flitst die auto langs de kant gewoon. Voor mensen uit de buurt, dit speelde zich af op de Weg naar Zwartberg in Houthalen.
                    Hoogstwss was dat gewoon een motard die moest zorgen voor de onderschepping die even een praatje kwam maken met de agent in de flitswagen. Lijkt me zeker geen nieuwe flitstactiek want de meeste mensen vertragen zowieso als ze een zwaantje zien staan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
                      Hoogstwss was dat gewoon een motard die moest zorgen voor de onderschepping die even een praatje kwam maken met de agent in de flitswagen. Lijkt me zeker geen nieuwe flitstactiek want de meeste mensen vertragen zowieso als ze een zwaantje zien staan...
                      De persoon die het vertelde, werd net voorbijgestoken door 2 auto's, en hij reed al te hard

Maar het kan goed zijn wat jij zegt, hoor. Ik heb het verhaal ook maar van horen zeggen. Voor hetzelfde geld stond er misschien gewoon een auto langs de kant

Comment

• De terugkeer van Gent-Wevelgem via de E17 Kortrijk-Gent thv afrit Deerlijk
                        zal vééééééééééél mensen geld gekost hebben. Stonden daar rond 18u30
                        Eventjes op de brug gestaan en 't was om de zoveel seconden flits flits

By gillio1 at 2011-03-27

By gillio1 at 2011-03-27

Comment

• Fak, telkens als ik zo'n foto's zie krijg ik weer schrik

Heb er zo ook al massa's gezien van de Rijksweg hier, van die plekken waar je ze gewoon totaal niet ziet staan. Sindsdien rij ik braafjes 70

Comment

• Ja/Neen, bij mijn weten zijn dit de wintervelgen.. heb de wagen al zo zien verschijnen bij bandencentrale puype

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                            Onze Brugse vrienden (VES-xxx) Hebben die nu andere velgen liggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                              De terugkeer van Gent-Wevelgem via de E17 Kortrijk-Gent thv afrit Deerlijk
                              Thx voor de info, ik passeer daar regelmatig maar heb da flitskaske nog nooit gezien(gelukkig). Ik zal er nu wel wat trager passeren.

Comment

By gillio1 at 2011-03-27

By gillio1 at 2011-03-27
                                Staat deze daar allang ?

Comment

• Mobiele flitskast he, toere.
                                  1991 BMW E30 318is

Comment

Mobiele flitskast he, toere.
                                    Oef

Ben daar vorige week dinsdag avond gepasseerd aan een goe stuk boven de 120

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                      Oef

Ben daar vorige week dinsdag avond gepasseerd aan een goe stuk boven de 120
                                      Dus als ge ooit zo'n buske op nen dienstparking ziet staan , gas BIJGEVEN

In de andere provincies doen ze al moeite om de buskes uit het zicht te houden
                                      in west-vlaanderen valt de frank bij velen nog niet en is het bingo voor die mannen.
                                      En dan zich iedereen maar afvragen waar die flister in de middenberm stond .

Comment

hihi

Captain Turbo
                                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Dus als ge ooit zo'n buske op nen dienstparking ziet staan , gas BIJGEVEN

In de andere provincies doen ze al moeite om de buskes uit het zicht te houden
                                          in west-vlaanderen valt de frank bij velen nog niet en is het bingo voor die mannen.
                                          En dan zich iedereen maar afvragen waar die flister in de middenberm stond .
                                          Thx voor de tip

Comment

Working...
                                          X