Oorspronkelijk geplaatst door ICM
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenAbsoluut.
Vergeven en vergeten.
Vreemd dat je nog niets kreeg. Ik heb een week na de feiten (niet onderschept) een brief thuis gekregen zonder voorstel tot minnelijke schikking. Maart 2010.
Dagvaarding in de bus eind december voor verschijning vandaag.
Pas op, in Brugge kan je lang wachten hoor heb ik een serieus eind moeten wachten op mijn pv voor onderschepping.. Na 6maand zou ik wel al beginnen twijfelen.. maar zeker niet vroeger..
Brugge & vergevingsgezind, ijdele hoop..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenHeb jij die dagvaarding toen al gekregen?
Ik heb de mijne maandag gehad. Is dat om te vermijden dat je een advocaat kan vinden die voor het voor jou gaat uitleggen?
Kan me dat niet voorstellen. Ach ja, je hebt toch maar een paar dagen nodig om een advocaat te regelen via je rechtsbijstand...
(ik mocht van de verzekering wel m'n eigen advocaat kiezen/meepakken)
Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk BerichtenZeer goed weggekomen.. In brugge mag je dit maal 2 doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenJa. Maart - December - Maart.
Kan me dat niet voorstellen. Ach ja, je hebt toch maar een paar dagen nodig om een advocaat te regelen via je rechtsbijstand...
(ik mocht van de verzekering wel m'n eigen advocaat kiezen/meepakken)
Maar ik ben niet het type dat voor elke zin die hij in een mail schrijft, eerst z'n advocaat belt om te controleren of er niets fout instaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenMaar ik ben niet het type dat voor elke zin die hij in een mail schrijft, eerst z'n advocaat belt om te controleren of er niets fout instaat.
Comment
-
Gisteren hoorde ik van iemand een flitstactiek die in Houthalen wordt toegepast:
Er wordt een auto aan de kant van de weg gezet. Daarvoor zet men een moto van de politie en ook staat er een politieman in motopak langs de auto te doen alsof hij een bekeuring aan het geven is.
In realiteit flitst die auto langs de kant gewoon. Voor mensen uit de buurt, dit speelde zich af op de Weg naar Zwartberg in Houthalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenGisteren hoorde ik van iemand een flitstactiek die in Houthalen wordt toegepast:
Er wordt een auto aan de kant van de weg gezet. Daarvoor zet men een moto van de politie en ook staat er een politieman in motopak langs de auto te doen alsof hij een bekeuring aan het geven is.
In realiteit flitst die auto langs de kant gewoon. Voor mensen uit de buurt, dit speelde zich af op de Weg naar Zwartberg in Houthalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk BerichtenHoogstwss was dat gewoon een motard die moest zorgen voor de onderschepping die even een praatje kwam maken met de agent in de flitswagen. Lijkt me zeker geen nieuwe flitstactiek want de meeste mensen vertragen zowieso als ze een zwaantje zien staan...
Maar het kan goed zijn wat jij zegt, hoor. Ik heb het verhaal ook maar van horen zeggen. Voor hetzelfde geld stond er misschien gewoon een auto langs de kant
Comment
-
Ja/Neen, bij mijn weten zijn dit de wintervelgen.. heb de wagen al zo zien verschijnen bij bandencentrale puype
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenOnze Brugse vrienden (VES-xxx) Hebben die nu andere velgen liggen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenDe terugkeer van Gent-Wevelgem via de E17 Kortrijk-Gent thv afrit Deerlijk
zal vééééééééééél mensen geld gekost hebben. Stonden daar rond 18u30
Eventjes op de brug gestaan en 't was om de zoveel seconden flits flits
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenMobiele flitskast he, toere.
Ben daar vorige week dinsdag avond gepasseerd aan een goe stuk boven de 120
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenOef
Ben daar vorige week dinsdag avond gepasseerd aan een goe stuk boven de 120
In de andere provincies doen ze al moeite om de buskes uit het zicht te houden
in west-vlaanderen valt de frank bij velen nog niet en is het bingo voor die mannen.
En dan zich iedereen maar afvragen waar die flister in de middenberm stond .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenDe terugkeer van Gent-Wevelgem via de E17 Kortrijk-Gent thv afrit Deerlijk
zal vééééééééééél mensen geld gekost hebben. Stonden daar rond 18u30
Eventjes op de brug gestaan en 't was om de zoveel seconden flits flits
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenDus als ge ooit zo'n buske op nen dienstparking ziet staan , gas BIJGEVEN
In de andere provincies doen ze al moeite om de buskes uit het zicht te houden
in west-vlaanderen valt de frank bij velen nog niet en is het bingo voor die mannen.
En dan zich iedereen maar afvragen waar die flister in de middenberm stond .
Comment
Comment