Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik moet dringend terug een snellere auto hebben.

4 zondagen na elkaar geflitst

Allemaal op minder dan 10km van mijn deur, allemaal ongeveer even snel.

7 maand met een "snelle" auto gereden, geen enkele boete. Vanaf dat ik met een trage kar rij heb ik het altijd vlaggen

Comment

• Echt he, met een tamme kist denk je automatisch dat je niets kan overkomen.

Snelle auto = Espace IV?
      1991 BMW E30 318is

Comment

• Het heeft hier misschien al eens gestaan, maar is de trajectcontrole al legaal in België?

Mijn maat heeft al 2 boetes binnengekregen van een trajectcontrole in Lille (prov. Antw.)

Naar het schijnt is het nog niet legaal, maar moet je ze toch betalen omdat ze bewijzen hebben Van horen zeggen uiteraard.

Comment

• Het KB is gestemd, dus legaal, maar de trajectcontrole regio Turnhout is nog niet gehomologeerd. PV's worden daar al wel uitgeschreven, men heeft daar expliciete afspraken daaromtrent met het parket. Ondertussen zijn er al zaken behandeld voor de politierechtbank en ... verloren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
            Het KB is gestemd, dus legaal, maar de trajectcontrole regio Turnhout is nog niet gehomologeerd. PV's worden daar al wel uitgeschreven, men heeft daar expliciete afspraken daaromtrent met het parket. Ondertussen zijn er al zaken behandeld voor de politierechtbank en ... verloren.

Man man man... Wat een apenland

Voor mij geen probleem als ze per sé zo'n trajectcontrole willen. Maar maak dan aub dat het gehomologeerd is voor je begint fotootjes te trekken. Maar nee, zo snel mogelijk incasseren. Wie weet rijden de flikken binnenkort met M3's rond ipv 325d roetstoven... Of nee, beter investeren in nog wat kodakken langs de kant, des te groter de inkomst!

Comment

• Deze ochtend een pv van onze waalse vrienden ontvangen, laat het nu zijn dat ik er niks van begrijp aangezien ik de franse taal niet machtig ben nu bestaat er toch een wet dat ze je moeten aanschrijven in de europese taal die jij machtig bent, iemand een linkje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MCS163 Bekijk Berichten
                Deze ochtend een pv van onze waalse vrienden ontvangen, laat het nu zijn dat ik er niks van begrijp aangezien ik de franse taal niet machtig ben nu bestaat er toch een wet dat ze je moeten aanschrijven in de europese taal die jij machtig bent, iemand een linkje?
                Stuur dat in je antwoord, dan krijg je de NL versie.

Maar wat hoop je daarmee te bereiken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                  Stuur dat in je antwoord, dan krijg je de NL versie.

Maar wat hoop je daarmee te bereiken?
                  Niks, gewoon uit prinicipe

Comment

En zo houden jullie elkaar nuttig bezig. Als je tijd over hebt, please do.

Comment

• Op mijn werk heb ik tijd genoeg

Comment

• Overig zijn ze niet verplicht om je boete in jouw taal te sturen. Voor hetzelfde geld hoor je niks tot je wijkagent eens langskomt voor een verhoor, vooraleer je gedagvaard wordt .

Enkel in Brussel en de rest van Vlaanderen kan je eisen dat je in het Nederlands aangeschreven wordt.

Comment

• Opletten op de E403 met die wegenwerken ... Vanmorgen stond die smerige kast er in de richting van Brugge; een Avensis stond subtiel tussen wat werfverkeer geparkeerd.

Dank u Coyote
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                            Opletten op de E403 met die wegenwerken ... Vanmorgen stond die smerige kast er in de richting van Brugge; een Avensis stond subtiel tussen wat werfverkeer geparkeerd.

Dank u Coyote
                            Ik hou me er sowieso in. Waar stond tie ongeveer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                              Echt he, met een tamme kist denk je automatisch dat je niets kan overkomen.

Snelle auto = Espace IV?
                              SL

Espace IV is trager dan mijn 190.

Ondertussen zitten we aan 4....

Comment

Deze ochtend een pv van onze waalse vrienden ontvangen, laat het nu zijn dat ik er niks van begrijp aangezien ik de franse taal niet machtig ben nu bestaat er toch een wet dat ze je moeten aanschrijven in de europese taal die jij machtig bent, iemand een linkje?
                                Een briefje schrijven aan Onkelinkx, die zal zich wel over u ontfermen, zeg er bij dat je de volgende keer voor haar zult stemmen en dat komt in orde.

Comment

Betaal dat gewoon wijsneus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                                    Het heeft hier misschien al eens gestaan, maar is de trajectcontrole al legaal in België?

Mijn maat heeft al 2 boetes binnengekregen van een trajectcontrole in Lille (prov. Antw.)

Naar het schijnt is het nog niet legaal, maar moet je ze toch betalen omdat ze bewijzen hebben Van horen zeggen uiteraard.
                                    Lille?

Zou wel heel raar zijn. Ik passeer daar meerdere malen per week, rijd daar overal (veel) te snel, en heb er nog nooit iets van aangekregen. Ik weet daar ook nergens een trajectcontroleinstallatie staan en ken daar mijn weg nochtans goed. De enige palen die daar staan zijn de controlepalen voor nummerplaatherkenning, voor de rest niks.

Enige reeds werkzame trajectcontrole in de regio Turnhout loopt vanaf de ring in Turnhout doorheen centrum Oud-Turnhout tot aan de afrit E34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk Berichten
                                      Betaal dat gewoon wijsneus
                                      is niet mijn bedoeling om mijn boete te ontlopen gewoon ne keer principieel doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                                        Lille?

Zou wel heel raar zijn. Ik passeer daar meerdere malen per week, rijd daar overal (veel) te snel, en heb er nog nooit iets van aangekregen. Ik weet daar ook nergens een trajectcontroleinstallatie staan en ken daar mijn weg nochtans goed. De enige palen die daar staan zijn de controlepalen voor nummerplaatherkenning, voor de rest niks.

Enige reeds werkzame trajectcontrole in de regio Turnhout loopt vanaf de ring in Turnhout doorheen centrum Oud-Turnhout tot aan de afrit E34.

Dan hoop ik voor jou dat je ze niet gaat beginnen aankrijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                                          http://www.google.be/search?q=lille+...ient=firefox-a

Dan hoop ik voor jou dat je ze niet gaat beginnen aankrijgen.
                                          Ik moet er straks zijn, zal nog eens goed kijken

Comment

Working...
                                          X