Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rond 16:30 stonden ze beneden de brug van Ingelmunster te flitsen, richting markt van Ingelmunster. Had geprobeerd om hem te melden via wikango. Maar die zei dat ik moest bewegen (was met de fiets).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
      Vandaag heeft de Coyote niet geholpen... De gps-snelheid lag rond de 150 km/h op de autostrade. Eerste keer direct goed zeker? Eens zien wat ik zal ontvangen binnen enkele dagen...
      150 gemeten, 141 gecorrigeerd ==> 105 euro

Valt nog mee, om toch rond de 160 op de teller te rijden

Comment

• Serieuze tellerafwijking

Comment

• Ongeveer 10% he, iets wat je wel vaker tegenkomt...

Comment

• Ik heb mij gisteren een nieuwe fiets gekocht .. zal ik nodig hebben binnenkort

Comment

• rofl, hoeveel nu weer?
              Captain Turbo
              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                Opletten op de E403 met die wegenwerken ... Vanmorgen stond die smerige kast er in de richting van Brugge; een Avensis stond subtiel tussen wat werfverkeer geparkeerd.

Dank u Coyote
                Vandaag opnieuw ... in beide richtingen; ik reed richting Kortrijk en 't was gewoon NIET te zien. Auto stond in de andere richting en de kast stond tussen bergjes aarde weggemoffeld.

Nooit zo blij geweest dat ik een Coyote had
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Vandaag opnieuw ... in beide richtingen; ik reed richting Kortrijk en 't was gewoon NIET te zien. Auto stond in de andere richting en de kast stond tussen bergjes aarde weggemoffeld.

Nooit zo blij geweest dat ik een Coyote had
                  Oei oei, ben daar vrijdagavond nog gepasseerd aan 120

Fuck, da's hier écht een thread om uw slecht van te voelen

Comment

• Hopelijk voelt iemand zich slecht genoeg om die flitswagen te beschieten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                      Ik heb mij gisteren een nieuwe fiets gekocht .. zal ik nodig hebben binnenkort
                      Gij krijgt binnenkort een apart topic
                      My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Opletten op de E403 met die wegenwerken ... Vanmorgen stond die smerige kast er in de richting van Brugge; een Avensis stond subtiel tussen wat werfverkeer geparkeerd.

Dank u Coyote
                        Oh nee, hoe laat? Ben daar rond 18u15 opgereden aan Aardooie en was zo blij dat de cabrio terug goed reed na vervangen LMM. Ik wil niet weten hoe snel ik reed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                          Oei oei, ben daar vrijdagavond nog gepasseerd aan 120

Fuck, da's hier écht een thread om uw slecht van te voelen
                          ²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                            ²²²²²
                            't Is echt gek! Ik doe dus zwaar m'n ogen open en rij toch regelmatig Brugge-Kortrijk en nog NOOIT een flitser zien staan en als ik dan die posts lees van Alexander dan staan die daar precies iedere dag te flitsen =\

Comment

• Nu is het wel extra veel met die werken, maar toch... opletten

Comment

• Rij daar gewoon 70. Ge weet dat ze extra controleren en zeker op nutteloze dagen. Ik gun het hen niet.

Maar weet iemand wat ze daar eigenlijk uitsteken ? gewoon nieuwe vangrails ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                  rofl, hoeveel nu weer?
                                  Stasegem naar Zwevegem , ik vermoed 70 ...morgen eens gaan kijken

Denk dat ik "iets" boven de 120 zat

Mijn vrouw : heb je die flits gezien ?
                                  Ikke : was da genen bliksemschicht ?

Net een SMS gehad van mijn vriend die in Stasegem woont ... hij vermoedt dat het daar zone 50 is ...
                                  Last edited by ; 03/04/2011, 23:25.

Comment

• Daarnet op een matrixbord boven de E17 in Destelbergen (ivm werken aan E17 tussen Gent en Kruishoutem):

3 april : 1917 PV's

Sommigen zullen het nooit leren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
                                      Daarnet op een matrixbord boven de E17 in Destelbergen (ivm werken aan E17 tussen Gent en Kruishoutem):

3 april : 1917 PV's

Sommigen zullen het nooit leren...
                                      Ik passeer daar ook 2x per week en iedere dag staan daar getallen op die je niet voor mogelijk houdt... Zoals je zegt: hoe dom kan je zijn als ze duidelijk vermelden dat ze extra gaan controleren? Ik ga nog gaan begrijpen dat de politie zich uitgelachen voelt...

Comment

• Inderdaad, mijn vader vertelde het me vanavond nog. Ze waren met een busje gaan zien naar de koers en zijn gestopt thv tankstation in nazareth.
                                        Ziet hij opeens een man met blauwe trui met politie opschrift uit een ford transit kruipen en wandelen naar de bewuste container. Aangezien ik nu lees 1917 pv's; blijkbaar een nieuw filmke gaan insteken zeker?
                                        2009 BMW E91 320d
                                        2002 BMW E46 M3
                                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Het triestige is dat voornamelijk de amateurs gepakt worden. De pro's rijden al lang rond met mini coyotes en ander spul.

Comment

Working...
                                          X