Rond 16:30 stonden ze beneden de brug van Ingelmunster te flitsen, richting markt van Ingelmunster. Had geprobeerd om hem te melden via wikango. Maar die zei dat ik moest bewegen (was met de fiets).
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenVandaag heeft de Coyote niet geholpen... De gps-snelheid lag rond de 150 km/h op de autostrade. Eerste keer direct goed zeker? Eens zien wat ik zal ontvangen binnen enkele dagen...
Valt nog mee, om toch rond de 160 op de teller te rijden
Comment
-
rofl, hoeveel nu weer?Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenOpletten op de E403 met die wegenwerken ... Vanmorgen stond die smerige kast er in de richting van Brugge; een Avensis stond subtiel tussen wat werfverkeer geparkeerd.
Dank u Coyote
Nooit zo blij geweest dat ik een Coyote had1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenVandaag opnieuw ... in beide richtingen; ik reed richting Kortrijk en 't was gewoon NIET te zien. Auto stond in de andere richting en de kast stond tussen bergjes aarde weggemoffeld.
Nooit zo blij geweest dat ik een Coyote had
Fuck, da's hier écht een thread om uw slecht van te voelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenIk heb mij gisteren een nieuwe fiets gekocht .. zal ik nodig hebben binnenkortMy Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenOpletten op de E403 met die wegenwerken ... Vanmorgen stond die smerige kast er in de richting van Brugge; een Avensis stond subtiel tussen wat werfverkeer geparkeerd.
Dank u CoyoteMy Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenOei oei, ben daar vrijdagavond nog gepasseerd aan 120
Fuck, da's hier écht een thread om uw slecht van te voelenMy Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten²²²²²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenrofl, hoeveel nu weer?
Denk dat ik "iets" boven de 120 zat
Mijn vrouw : heb je die flits gezien ?
Ikke : was da genen bliksemschicht ?
Net een SMS gehad van mijn vriend die in Stasegem woont ... hij vermoedt dat het daar zone 50 is ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk BerichtenDaarnet op een matrixbord boven de E17 in Destelbergen (ivm werken aan E17 tussen Gent en Kruishoutem):
3 april : 1917 PV's
Sommigen zullen het nooit leren...
Comment
-
Inderdaad, mijn vader vertelde het me vanavond nog. Ze waren met een busje gaan zien naar de koers en zijn gestopt thv tankstation in nazareth.
Ziet hij opeens een man met blauwe trui met politie opschrift uit een ford transit kruipen en wandelen naar de bewuste container. Aangezien ik nu lees 1917 pv's; blijkbaar een nieuw filmke gaan insteken zeker?
Comment
Comment