Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
    't Is echt gek! Ik doe dus zwaar m'n ogen open en rij toch regelmatig Brugge-Kortrijk en nog NOOIT een flitser zien staan en als ik dan die posts lees van Alexander dan staan die daar precies iedere dag te flitsen =\
    Ik passeer er bijna elke dag, op verschillende tijdstippen: ze staan er veel, héél veel. Ofwel met de grijze Avensis (meestal net voor de afrit in Lichtervelde (in de richting van Brugge), ofwel met het busje en de flitscontainer (waarbij de container beneden de oprit staat, tussen de elektriek-kaskes, en de camionette ergens op de oprit).

Toen ik er vorige week donderdagmorgen voorbijreed leek het net een stroboscoop in een goedkope disco . Het verkeer vliegt je ook langs de oren als je er 70 rijdt.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
      Stasegem naar Zwevegem , ik vermoed 70 ...morgen eens gaan kijken

Denk dat ik "iets" boven de 120 zat

Mijn vrouw : heb je die flits gezien ?
      Ikke : was da genen bliksemschicht ?

Net een SMS gehad van mijn vriend die in Stasegem woont ... hij vermoedt dat het daar zone 50 is ...
      + een smart aanschaffen als daily

Comment

• Ja, voor de bruggelingen (of west-vlamingen)
        => ik heb ze gezien bij onderschepping van een vrachtwagen @ astridlaan sint-michiels bij de Jaguar Dealer.

2Nieuwe moto's gespot , anonieme onderschepping.
        BMW , gewoon type, zwart met grijze koffers.

Nummerplaat:
        MMJ 385 & MMJ 392 !

(foto's heb ik helaas niet kunnen nemen.. )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
          Ja, voor de bruggelingen (of west-vlamingen)
          => ik heb ze gezien bij onderschepping van een vrachtwagen @ astridlaan sint-michiels bij de Jaguar Dealer.

2Nieuwe moto's gespot , anonieme onderschepping.
          BMW , gewoon type, zwart met grijze koffers.

Nummerplaat:
          MMJ 385 & MMJ 392 !

(foto's heb ik helaas niet kunnen nemen.. )
          Gezien de nummerplaten van de moto's zullen deze niet echt nieuw zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten
            Gezien de nummerplaten van de moto's zullen deze niet echt nieuw zijn.
            's juist maar misschien al van eind vorig jaar beschikbaar en worden nu pas buiten gehaald.. ik wil zeggen, heb deze nog niet in gebruik gezien & die staat nog nergens vermeld op de lijsten van flitsservice of iets dergelijk..

Comment

• Dit weekend ben ik daar niet gepasseerd

Comment

Dit weekend ben ik daar niet gepasseerd
                Als uw laatste flitsboete binnenkomt zal het waarschijnlijk nog lang duren eer je daar nog eens passeert.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                  Als uw laatste flitsboete binnenkomt zal het waarschijnlijk nog lang duren eer je daar nog eens passeert.
                  Zwijg stil , we zijn al dinsdag en nog niks mee met de post

Comment

Net een SMS gehad van mijn vriend die in Stasegem woont ... hij vermoedt dat het daar zone 50 is ...
                    dan zijde wel gesjareld :/
                    Captain Turbo
                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Zwijg stil , we zijn al dinsdag en nog niks mee met de post
                      Maak u geen zorgen, ik ben nog altijd in blije verwachting van een boete uit februari. (geflitst aan de ingang van de bebouwde kom in Latem)

Voor de rest geef ik geen commentaar op u ze, ik besef maar al te goed dat ik zelf al heel veel hoerechance heb gehad om zelf nog maar zo weinig (1) boetes ontvangen te hebben.

Comment

• Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuck

Comment

• Deze morgen een flits zien afgaan, denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                            Deze morgen een flits zien afgaan, denk ik
                            Juist eens gaan kijken op die plaats, het kan normaal niet dat ze daar stonden te flitsen. Ik hoorde achteraf wel dat ze op het stuk Houthalen-Maasmechelen aan het flitsen waren, maar ik ben maar van afrit tot afrit gereden, dus normaal kan het niet. En toch denk ik een flits gezien te hebben. Afwachten...

Comment

• Vanmorgen stonden ze weer op de N58 in Wervik, richting Komen (groene Corolla Sedan RWF-448 ), maar daar staan ze zodanig in het zicht dat iedereen daar aan 40 per uur, naar die auto gapend, voorbij tuft (je mag daar 90).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk Berichten
                                Vanmorgen stonden ze weer op de N58 in Wervik, richting Komen (groene Corolla Sedan RWF-448 ), maar daar staan ze zodanig in het zicht dat iedereen daar aan 40 per uur, naar die auto gapend, voorbij tuft (je mag daar 90).
                                Inderdaad, de weg tussen de ronde punten, op dat steegje met die reflecterende driehoek op het muurtje staan ze inderdaad vaak.

Doch verschiet niet, want er worden er daar nog vrij frequent geflitst. Al herken je de wagen natuurlijk van uren ver . Van waar ben jij als ik vragen mag (via pm)?
                                2009 BMW E91 320d
                                2002 BMW E46 M3
                                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                  Juist eens gaan kijken op die plaats, het kan normaal niet dat ze daar stonden te flitsen. Ik hoorde achteraf wel dat ze op het stuk Houthalen-Maasmechelen aan het flitsen waren, maar ik ben maar van afrit tot afrit gereden, dus normaal kan het niet. En toch denk ik een flits gezien te hebben. Afwachten...
                                  Waar heb je dan gereden?

Comment

• Geloof me, dat zie je heel duidelijk daar.

Een beetje verder naar beneden durven ze gewoon los in de bosjes te staan... veel succes dan

Comment

• Vanmiddag flitser op de E40 Brussel-Luik, aan het begin van de werken in luik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                        Park midden limburg - Genk Centrum

Normaal kunnen ze daar nergens staan, lijkt mij...

Comment

Working...
                                        X