Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
    't Is echt gek! Ik doe dus zwaar m'n ogen open en rij toch regelmatig Brugge-Kortrijk en nog NOOIT een flitser zien staan en als ik dan die posts lees van Alexander dan staan die daar precies iedere dag te flitsen =\
    Tja kan zijn dat je op de goeie momenten passeert he!

Maandag of dinsdagochtend stonden ze er ook weer; avensis op de parking van Esso Oekene in de richting van Kortrijk; flitser stond vlak achter de struiken ...

Als je 't niet wist (werd gezegd op Q en op de coyote, gelukkig!) kon je dat nooit zien staan

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
    Ik passeer er bijna elke dag, op verschillende tijdstippen: ze staan er veel, héél veel. Ofwel met de grijze Avensis (meestal net voor de afrit in Lichtervelde (in de richting van Brugge), ofwel met het busje en de flitscontainer (waarbij de container beneden de oprit staat, tussen de elektriek-kaskes, en de camionette ergens op de oprit).

Toen ik er vorige week donderdagmorgen voorbijreed leek het net een stroboscoop in een goedkope disco . Het verkeer vliegt je ook langs de oren als je er 70 rijdt.
    Ze staan overal ze .. Ik doe minstens 12x/week de E403 en ik heb ze al aan quasi elke brug zien staan (buiten de wegenwerken). Tussen de bruggen nog maar 1x; waar de auto stond weet ik niet maar de driepekkel stond in de vangrail geplant ... ook weer bijna onmogelijk te zien.
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten

Maandag of dinsdagochtend stonden ze er ook weer; avensis op de parking van Esso Oekene in de richting van Kortrijk; flitser stond vlak achter de struiken ...
      Da's een feit maar passeer daar toch ook wel teveel om altijd hoerenchance te hebben... Ga er snel eens aanhangen denk ik...

Merci Alexander voor de waarschuwingen, nog maar eens het bewijs dat ik meer op m'n snelheid moet letten op die baan.

Moest ik kunnen, ik kom u een pint brengen

Comment

Als je 't niet wist (werd gezegd op Q en op de coyote, gelukkig!) kon je dat nooit zien staan

Ze staan overal ze .. Ik doe minstens 12x/week de E403 en ik heb ze al aan quasi elke brug zien staan (buiten de wegenwerken). Tussen de bruggen nog maar 1x; waar de auto stond weet ik niet maar de driepekkel stond in de vangrail geplant ... ook weer bijna onmogelijk te zien.
        Bruikbare tips in ieder geval! Ik dacht dat ze op dat stuk van kortrijk-roeselare echt nooit flitsten. Enig idee of ze zaterdagavond vanaf 20u nog op de E403 stonden? Om 23u30 nog gepasseerd en toen vond ik die snelheidsbeperking van 70 toch wel vrij absurd
        2009 BMW E91 320d
        2002 BMW E46 M3
        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

avensis op de parking van Esso Oekene in de richting van Kortrijk; flitser stond vlak achter de struiken ...
          .

Maar eenmaal die parking voorbij kan je lekker knallen richting Kortrijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
            Da's een feit maar passeer daar toch ook wel teveel om altijd hoerenchance te hebben... Ga er snel eens aanhangen denk ik...

Merci Alexander voor de waarschuwingen, nog maar eens het bewijs dat ik meer op m'n snelheid moet letten op die baan.
            Moest ik kunnen, ik kom u een pint brengen
            Bwa, gewoon opletten aan de bruggen ...
            Beste is eigenlijk van een coyote aan te schaffen geld dat ik daar al mee uitgespaard heb, niet te geloven!

Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
            Bruikbare tips in ieder geval! Ik dacht dat ze op dat stuk van kortrijk-roeselare echt nooit flitsten. Enig idee of ze zaterdagavond vanaf 20u nog op de E403 stonden? Om 23u30 nog gepasseerd en toen vond ik die snelheidsbeperking van 70 toch wel vrij absurd
            Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij er ook niet aan de snelheid hou hoor ... Zondagochtend stonden ze er te flitsen, best dat ik mijn coyote meehad of ik ging mijn rijbewijs kwijt geweest zijn.
            Echt belachelijk vind ik dat; zondagochtend 10u is daar geen kat op baan en ze zijn er niet aan het werk ... "we flitsen voor de verkeersveiligheid", ja dat zal wel ...

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
            Ik zou daar toch mee opletten! Er zijn als ik mij niet vergis nog 3 bruggen tot aan de wissel met de A19 en ik heb ze al zien staan aan 2 bruggen ...

ook aan de brug vlak voor de tunnel in wevelgem, en de driepekkel in de middenberm nà de tunnel. Er stond toen een witte camionette tussen de afrit en oprit wevelgem geparkeerd ...

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
            ik ben daar een tijdje geleden even voorbij onder een brug wel mooi gered door de coyote...

dus ik vertrouw ook geen enkele brug meer op de E403
            idd; da's het veiligste ..

En zelfs dan ben je nog niet zeker want mijn schoonmoeder is op de E403 al uit het verkeer gehaald door zo'n anonieme nieuwe BMW ...
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
              Ahum,... ter hoogte van Moorsele (vlak voor de verkeerswisselaar) durven ze ook wel eens staan. Deze zomer heeft het me nog een pakske euroots gekost (146 gecorrigeerde kms... ).
              En na de tunnel durven ze zich ook wel eens verschuilen.

BTW, Toere, gisterenavond stonden ze opnieuw in de Gullegemstraat in Wevelgem (maar die plaats ken je ondertussen wel )
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                ik ben daar een tijdje geleden even voorbij onder een brug wel mooi gered door de coyote...

dus ik vertrouw ook geen enkele brug meer op de E403
                Maar staan ze dan gewoon onder de brug met een driepekkel ofzo ?

Deze namiddag efkes heen en terug naar Oostende geweest en ik heb me aan de werken in Lichtervelde aan mijn snelheid gehouden .
                Tussen de bruggen ging de snelheid wel "iets" omhoog

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten

Ik zou daar toch mee opletten! Er zijn als ik mij niet vergis nog 3 bruggen tot aan de wissel met de A19 en ik heb ze al zien staan aan 2 bruggen ...

ook aan de brug vlak voor de tunnel in wevelgem, en de driepekkel in de middenberm nà de tunnel. Er stond toen een witte camionette tussen de afrit en oprit wevelgem.
                Wist niet dat ze daar ook al stonden

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                Ahum,... ter hoogte van Moorsele (vlak voor de verkeerswisselaar) durven ze ook wel eens staan. Deze zomer heeft het me nog een pakske euroots gekost (146 gecorrigeerde kms... ).
                En na de tunnel durven ze zich ook wel eens verschuilen.

BTW, Toere, gisterenavond stonden ze opnieuw in de Gullegemstraat in Wevelgem (maar die plaats ken je ondertussen wel )
                Ben niet in Wevelgem geweest gisteren , en dat is een plaats waar ik me goe aan de snelheid hou , mij gaan ze daar niet meer pakken hoor

Comment

Maar staan ze dan gewoon onder de brug met een driepekkel ofzo ?
                  inderdaad. Ze staan meestal naast de autostrade op dat kleine wegje met de pekkel achter de laatste brugpijler. Kben zo ook al een paar keer gered geweest door de coyote.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matthis Bekijk Berichten
                    inderdaad. Ze staan meestal naast de autostrade op dat kleine wegje met de pekkel achter de laatste brugpijler. Kben zo ook al een paar keer gered geweest door de coyote.
                    Dringend (nog) trager rijden dus

Comment

Dringend (nog) trager rijden dus

Enkel aan de bruggen. Aan de tunnel van wevelgem heb ik ze zelfs nog nooit zien staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matthis Bekijk Berichten

Enkel aan de bruggen. Aan de tunnel van wevelgem heb ik ze zelfs nog nooit zien staan.
                        Tunnel Wevelgem heb ik niet nodig , ik ga er eerder af : richting R8 Kortrijk-Kuurne

Comment

• E40 Oostkamp

Hey

Ik reed vandaag voorbij de werken op E40 in Oostkamp. Ze waren 1e rijvak aant herstellen
                          Er waren 2 rijvakken beschikbaar. op het 2e rijvak al vanaf het klaverblad in Brugge 1 rij vrachtwagens. Ik rij dus op het 3e rijvak, tegen zo'n 110km/u (volgde gewoon de auto's voor mij)
                          Ben ik net voorbij, hoor ik op Q "vallende ster te Oostkamp"
                          Weet iemand waar die stond ? Ik heb eigenlijk ook in de middenberm geen snelheidsbeperking zien staan en rechts, door de muur van vrachtwagens, eigenlijk ook niet.

Weet iemand iets ?

Bedankt

Comment

• Bij mijn weten zijn er geen snelheidsbeperkingen (buiten de standaard van 120km/h) aan de werken aan de afritten van Oostkamp op de E40.

Comment

• Dit plaatsje gaan ze toch niet meer kunnen gebruiken want ze zijn vanmorgen begonnen met het snoeien van de bomen daar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bjorninho Bekijk Berichten
                                Hey

Ik reed vandaag voorbij de werken op E40 in Oostkamp. Ze waren 1e rijvak aant herstellen
                                Er waren 2 rijvakken beschikbaar. op het 2e rijvak al vanaf het klaverblad in Brugge 1 rij vrachtwagens. Ik rij dus op het 3e rijvak, tegen zo'n 110km/u (volgde gewoon de auto's voor mij)
                                Ben ik net voorbij, hoor ik op Q "vallende ster te Oostkamp"
                                Weet iemand waar die stond ? Ik heb eigenlijk ook in de middenberm geen snelheidsbeperking zien staan en rechts, door de muur van vrachtwagens, eigenlijk ook niet.

Weet iemand iets ?

Bedankt
                                Heb de melding ook gehoord & was er even voor ook gepasseerd. Er geldt geen snelheidsbeperking en heb ook op de klassieke flitserplaatsen niets gezien.. Ik denk dat het vals alarm was

(wel vreemd dat ze het constant herhaalden..) Naish en ik hebben enkele weken terug ook wel hetzelfde opgemerkt. Flitser oostkamp aangekondigd op "Q" , eenmaal daar, niets te zien.. tenzij ze een nieuwe (onzichtbare) plaats hebben.. maar dan kunnen ze ook niet gemeld worden

Comment

• Iemand een idee of die 'truc' van als je bv een boete van 50€ hebt 5,0€ over te schrijven nog lukt?

Comment

• Vannacht om 2:30 geflitst op een lege E17, ter hoogte van Kruishoutem, richting Kortrijk. Eikels.

Comment

• Comment

• Damn dat is nu echt triestig...

Op q-music heb ik vandaag regelmatig gehoord: flitser op A19 tussen menen en Wevelgem. Iemand een idee waar dat was? Want echt niets gezien... Mooi 70 tot aan het einde van de werken en dan de r8 op. Niets gezien
                                        2009 BMW E91 320d
                                        2002 BMW E46 M3
                                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                          Vannacht om 2:30 geflitst op een lege E17, ter hoogte van Kruishoutem, richting Kortrijk. Eikels.
                                          Dat is niet in het deel waar je maar 70 mag toch hé?

Comment

Working...
                                          X