Oorspronkelijk geplaatst door ksirk
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenVannacht om 2:30 geflitst op een lege E17, ter hoogte van Kruishoutem, richting Kortrijk. Eikels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sammy11 Bekijk Berichtengeen Coyote ?
Op dat uur vrees ik er bijgevolg ook voor of er veel verkenners voor jou zullen rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenDamn dat is nu echt triestig...
Op q-music heb ik vandaag regelmatig gehoord: flitser op A19 tussen menen en Wevelgem. Iemand een idee waar dat was? Want echt niets gezien... Mooi 70 tot aan het einde van de werken en dan de r8 op. Niets gezien
Constant 70 en niks gezien
Stomme werken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenIdem hier ,
Constant 70 en niks gezien
Stomme werken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenDamn dat is nu echt triestig...
Op q-music heb ik vandaag regelmatig gehoord: flitser op A19 tussen menen en Wevelgem. Iemand een idee waar dat was? Want echt niets gezien... Mooi 70 tot aan het einde van de werken en dan de r8 op. Niets gezien
Er zijn werken (wss al genoeg op de radio gehoord ondertussen) en er is daar een 'inkeping' in de nieuwe middenberm. Er stond een mega-huge-flitsding met een donkergrijze Avensis. Je kon het onmogelijk zien van op afstand.
Ik passeer er dagelijks en rij altijd de correcte 70 (of net dat ietsje erboven dan) maar vrijdag had ik wat haast (ging afspraak missen) ...
Anyway, zondagmorgen (gisteren) richting oprit E403 aant rijden en, ja hoor, ze stonden daar terug. Watch it!!・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenMogelijks, maar ook een geflitste verkenner kan de flitser melden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stichel Bekijk BerichtenVorige vrijdag op A19 Ieper-Kortrijk ter hoogte van Moorsele/Wevelgem.
Er zijn werken (wss al genoeg op de radio gehoord ondertussen) en er is daar een 'inkeping' in de nieuwe middenberm. Er stond een mega-huge-flitsding met een donkergrijze Avensis. Je kon het onmogelijk zien van op afstand.
Ik passeer er dagelijks en rij altijd de correcte 70 (of net dat ietsje erboven dan) maar vrijdag had ik wat haast (ging afspraak missen) ...
Anyway, zondagmorgen (gisteren) richting oprit E403 aant rijden en, ja hoor, ze stonden daar terug. Watch it!!
Is dat dan thv de brugoverweg aan 't vijverhof ongeveer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenOk merci. Ik ben zeker dat ik daar 70 heb gereden (of toch binnen de marge) want ik had het reeds gehoord op de radio. Nochtans echt niet gezien en ben er rond 13u45 gepasseerd.
Is dat dan thv de brugoverweg aan 't vijverhof ongeveer?
Het is nog voor het vijverhof! De nieuwe middenberm wordt (voor de brug nog) plots onderbroken en daar is't plaats delict ...
Anyway, het was dus niet de eerste keer, en 'tzal zeker niet de laatste zijn ook ... dat ze daar stonden.・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stichel Bekijk BerichtenVan mij was het rond een uur of 11 zondagmorgen, dus verder heb ik geen weet of ze daar nog stonden.
Het is nog voor het vijverhof! De nieuwe middenberm wordt (voor de brug nog) plots onderbroken en daar is't plaats delict ...
Anyway, het was dus niet de eerste keer, en 'tzal zeker niet de laatste zijn ook ... dat ze daar stonden.
hopelijk stonden ze er niet want daar reed ik gisteren toch wel boven de 70
Comment
-
c/p
Ja man, daarnet 1 van de nieuwe anonieme BMW's achter mij gehad op de E40... Hebben mij zeker een halfuur gevolgd (nam expres afrit Beernem en hier en daar paar straten)...
Moeten die mannen je tegenhouden of mogen zijn hun vaststellingen omgieten in PV zonder mij staande te houden of enig signaal van 'vaststelling' te tonen?
Kwam de E40 opgereden met de Rallye in Brugge (lang leve die lange, scherpe bocht) aan 160 en direct van het rechter rijvak naar links geknald en dan, al bumperklevend, die mannen aan 180 ofzo voorbij gestoken.
Fuckklkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenIk heb er toevallig zowel vrijdag , als gisteren 2 maal gepasseerd en niks zien staan ...
hopelijk stonden ze er niet want daar reed ik gisteren toch wel boven de 70
Ze stonden er echter vrijdag toen ik terug kwam van Kortrijk (rond een uur of 4-5 in de namiddag) nog steeds. Ik ben om 9u30 in de morgen gepasseerd én reed ook geen 70
Heb nog net m'n broer, die even na mij was vertrokken, kunnen bellen om die flits-toestellen toch een flits te besparen :p
Vreemd dat je die niet zien staan hebt, en 'khoop voor jou dat ze er wel degelijk niet stonden!
Btw: algemeen vraagje: Kan je de flits zien overdag (bij zonnig weer, zoals voorbije vrijdag)?
Ik zou zo denken dat deze niet echt zichtbaar is, mede omdat ik er ook geen gezien heb en wel degelijk een stuk te snel reed (helaas)・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stichel Bekijk BerichtenBtw: algemeen vraagje: Kan je de flits zien overdag (bij zonnig weer, zoals voorbije vrijdag)?
Ik zou zo denken dat deze niet echt zichtbaar is, mede omdat ik er ook geen gezien heb en wel degelijk een stuk te snel reed (helaas)
Bedankt trouwens voor de uitleg . Staat de auto dan ook in die inkeping in de middenberm zelf of net achter de aarde ophoping op het tegenovergestelde rijvak?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stichel Bekijk BerichtenLaat ons bidden ...
Ze stonden er echter vrijdag toen ik terug kwam van Kortrijk (rond een uur of 4-5 in de namiddag) nog steeds. Ik ben om 9u30 in de morgen gepasseerd én reed ook geen 70
Heb nog net m'n broer, die even na mij was vertrokken, kunnen bellen om die flits-toestellen toch een flits te besparen :p
Vreemd dat je die niet zien staan hebt, en 'khoop voor jou dat ze er wel degelijk niet stonden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenStaat de auto dan ook in die inkeping in de middenberm zelf of net achter de aarde ophoping op het tegenovergestelde rijvak?
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenWas rond 15 uur van mij vrijdag toen ik daar ben gepasseerd・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stichel Bekijk Berichten
Of het kan zijn dat ze dan weggeweest zijn overdag en er enkel tijdens ochtend- en avond-'spits' stonden.
Fingers crossed dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stichel Bekijk BerichtenVorige vrijdag op A19 Ieper-Kortrijk ter hoogte van Moorsele/Wevelgem.
Comment
Comment