Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
    c/p

Ja man, daarnet 1 van de nieuwe anonieme BMW's achter mij gehad op de E40... Hebben mij zeker een halfuur gevolgd (nam expres afrit Beernem en hier en daar paar straten)...

Moeten die mannen je tegenhouden of mogen zijn hun vaststellingen omgieten in PV zonder mij staande te houden of enig signaal van 'vaststelling' te tonen?

Kwam de E40 opgereden met de Rallye in Brugge (lang leve die lange, scherpe bocht) aan 160 en direct van het rechter rijvak naar links geknald en dan, al bumperklevend, die mannen aan 180 ofzo voorbij gestoken.

Fuckklkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    Die hoeven zich niet kenbaar te maken noch je te laten stoppen, die schrijven hun PV gewoon "in de vlucht" zoals dat heet.

Comment

• Ze staan momenteel in de brugseweg (baan parallel aan de ring) in Sint-Jan richting de brug van de A19.

Ik had hem al van ver gezien in tegenovergestelde richting en gemeld in de juiste richting.

Ik ben toen nog speciaal gedraaid om hem in de andere richting ook op de coyote te melden (aangezien coyote nog zo innovatief niet is om dat onmiddellijk in beide richtingen in hun systeem te krijgen).
      Dus mooi 45-50 gereden en ik zag een zwarte BMW E46 met nieuwe nummerplaat (1-A...-...) met bijhorende jonge knaap snel op me afkomen.
      Haalt hij me niet net in als ik de groene corolla passeer?!

Ik hoop nu maar 1 ding en dat is dat ik de boete niet in de bus krijg voor een overtreding van (zeker 70-80 km/u) de andere bestuurder...
      Of kan dat niet?
      2009 BMW E91 320d
      2002 BMW E46 M3
      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
        Ze staan momenteel in de brugseweg (baan parallel aan de ring) in Sint-Jan richting de brug van de A19.

Ik had hem al van ver gezien in tegenovergestelde richting en gemeld in de juiste richting.

Ik ben toen nog speciaal gedraaid om hem in de andere richting ook op de coyote te melden (aangezien coyote nog zo innovatief niet is om dat onmiddellijk in beide richtingen in hun systeem te krijgen).
        Dus mooi 45-50 gereden en ik zag een zwarte BMW E46 met nieuwe nummerplaat (1-A...-...) met bijhorende jonge knaap snel op me afkomen.
        Haalt hij me niet net in als ik de groene corolla passeer?!

Ik hoop nu maar 1 ding en dat is dat ik de boete niet in de bus krijg voor een overtreding van (zeker 70-80 km/u) de andere bestuurder...
        Of kan dat niet?
        Bij mijn weten worden er sinds enige tijd 2 foto's per 'registratie' genomen om zo de snellere van de 2 te onderscheiden. Vroeger was een foto met 2 voertuigen erop enigzins ongeldig dacht ik.

Btw hoe snel duurt het om de 'flitser' te herladen voor een volgend shot ? (afgezien van die 2 ingerekende shots bij 1 registratie, als dat al klopt ten minste)
        2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
          Vandaag opnieuw ... in beide richtingen; ik reed richting Kortrijk en 't was gewoon NIET te zien. Auto stond in de andere richting en de kast stond tussen bergjes aarde weggemoffeld.

Nooit zo blij geweest dat ik een Coyote had
          Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
          ²²²²²
          Nog niets ontvangen, jij Indivi?

Comment

• 2 foto's is voor de RLC's, de roodlichtcamera's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stichel Bekijk Berichten
              Anyway, zondagmorgen (gisteren) richting oprit E403 aant rijden en, ja hoor, ze stonden daar terug. Watch it!!
              Waar ergens stonden ze?

Comment

c/p

Ja man, daarnet 1 van de nieuwe anonieme BMW's achter mij gehad op de E40... Hebben mij zeker een halfuur gevolgd (nam expres afrit Beernem en hier en daar paar straten)...

Moeten die mannen je tegenhouden of mogen zijn hun vaststellingen omgieten in PV zonder mij staande te houden of enig signaal van 'vaststelling' te tonen?

Kwam de E40 opgereden met de Rallye in Brugge (lang leve die lange, scherpe bocht) aan 160 en direct van het rechter rijvak naar links geknald en dan, al bumperklevend, die mannen aan 180 ofzo voorbij gestoken.

HAHAHahahaha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                  Waar ergens stonden ze?
                  Oorspronkelijk geplaatst door Stichel Bekijk Berichten
                  Vorige vrijdag op A19 Ieper-Kortrijk ter hoogte van Moorsele/Wevelgem.
                  Er zijn werken (wss al genoeg op de radio gehoord ondertussen) en er is daar een 'inkeping' in de nieuwe middenberm. Er stond een mega-huge-flitsding met een donkergrijze Avensis. Je kon het onmogelijk zien van op afstand.
                  Ik passeer er dagelijks en rij altijd de correcte 70 (of net dat ietsje erboven dan) maar vrijdag had ik wat haast (ging afspraak missen) ...

Anyway, zondagmorgen (gisteren) richting oprit E403 aant rijden en, ja hoor, ze stonden daar terug. Watch it!!
                  Op A19 Ieper-Kortrijk.

Comment

c/p

Als ik het goed voorheb kan je met het nodige licht op de achterruit de kerstboom op de hoedenplank zien liggen
                    Hopelijk blijft je brievenbus leeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                      Dat is niet in het deel waar je maar 70 mag toch hé?
                      Nee, je mocht er 120. Op stuk waar je 70 mocht, de namiddag daarvoor wel constant 110 gedaan, uitgezonderd waar die ene werfwagen stond. Zag daarna wel dat er 2000+ gepakt waren die dag. We zien wel.

Oorspronkelijk geplaatst door Sammy11 Bekijk Berichten
                      geen Coyote ?
                      Nee, voor het aantal boetes dat ik krijg, komt dat niet voordelig uit. Zal nu wel iets van een 150-170 euro zijn, gezien de snelheid, maar dat is maar om de 2 jaar.

Comment

• Ik ontvang hier een onmiddelijke inning waarop staat

max. toegelaten snelheid: 70km/u
                        gemeten snelheid: 76km/u
                        boete: 50 euro

nochtans als ik op deze site

bij gemeten snelheid 76km/u invul dan kom ik uit op 70km/u na de marge en dus geen boete.

wat is dit?? is die marge dan weggevallen misschien? de gemeten snelheid is 76? wat hier mee doen? tijdstip klopt ook al niet.

en kan ik die foto opvragen zonder dat risico inhoud op extra kosten of rechtbank?
                        Last edited by ; 12/04/2011, 19:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
                          Ik ontvang hier een onmiddelijke inning waarop staat

bij gemeten snelheid 76km/u invul dan kom ik uit op 70km/u na de marge en dus geen boete.

wat is dit?? is die marge dan weggevallen misschien? de gemeten snelheid is 76? wat hier mee doen? tijdstip klopt ook al niet.

en kan ik die foto opvragen zonder dat risico inhoud op extra kosten of rechtbank?
                          Is bij de gemeten snelheid van 76km/h al geen marge afgetrokken?

Wie heeft er antwoord op de vraag van de foto? Dit zou ik ook wel eens willen weten :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
                            Is bij de gemeten snelheid van 76km/h al geen marge afgetrokken?

Wie heeft er antwoord op de vraag van de foto? Dit zou ik ook wel eens willen weten :-)
                            Ik vermoed toch wel dat gemeten snelheid iets anders is dan snelheid na toepassing van de marge? Of zijn er hier mensen die al een pv gehad hebben met een gemeten snelheid van 71-75 km/u?

Comment

• Vanochtend rond 8h30 stond er een zwarte Vectra te flitsen op de E34 Eindhoven-Antwerpen, rechts van de weg naast de vangrail onder de brug thv Turnhout-Centrum.

Op de ring in Turnhout stond de Peugeot aan het begin van de brug over de spoorlijn. Heeft er een groot deel van de voormiddag gestaan.

Comment

• Begin februari heb ik een gelijkaardige boete in de bus gekregen...
                                Bij mij was de gemeten snelheid ook 76 km/u, waar je 70km/u mocht rijden.
                                Mijn 'echte' snelheid was 82km/u. Als je dit ingeeft op de site dan klopt die 76km/u wel.
                                Vond die 50euro boete wel wat overdreven...maar ik reed te snel...

Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
                                Ik ontvang hier een onmiddelijke inning waarop staat

Comment

• Deze stond vanmiddag te flitsen op E19 ANT-BRU, net na oprit Rumst.
                                  Auto stond tactisch geparkeerd in het bosje op de middenberm, camera net langs vangrail. Hij was hem net aan het afbreken toen ik passeerde (17u45).

Comment

• Ik word altijd ongemakkelijk als ik in deze thread lees waar ze allemaal stonden
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Hoelang duurt het vooraleer je de overschrijving krijgt, als je de brief dat je geflitst bent al hebt gekregen? Ik wacht al anderhalve week op die overschrijving...

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Ik ben hier ook gepasseerd aan 70+ , maar werd nochtans door iedereen voorbijgestoken. In het vervolg best Cruise Control op 78 oid.

Bij wegenwerken zie ik trouwens nooit een kat. Op welk uur ik ook voorbij werken rijd, ze zitten altijd in hun pauze.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                          Ik word altijd ongemakkelijk als ik in deze thread lees waar ze allemaal stonden
                                          Ge zijt nie alleen.

En blijkbaar staan ze deze morgen al heel vroeg op de E403 tussen Lichtervelde en Ardooie. Ik heb ze wel niet gezien. Ik reed wel richting Brugge aan +/- 100km/h... Geen strobo in mijn achterruit gezien, dus hopelijk enkel richting Kortrijk.
                                          Last edited by ; 13/04/2011, 11:08.

Comment

Working...
                                          X