Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
    Is bij de gemeten snelheid van 76km/h al geen marge afgetrokken?

Wie heeft er antwoord op de vraag van de foto? Dit zou ik ook wel eens willen weten :-)
    Ik ben ooit de foto gaan bekijken op het politiebureau in Roeselare. Eerst gebeld, een datum en uur afgesproken wanneer de bevoegde agent(e) aanwezig was, en op die welbepaalde dag de foto gaan bekijken. De agente was zéér vriendelijk, en legde me zelfs uit hoe ik me had laten vangen ("er zijn er honderden zo, meneer"), en hoe ik de begeleidende brief kon invullen.

Het ging over een overtreding aan de verkeerslichten op de N36 te Roeselare. Ik had er door het rood gereden, bij het afslaan. Domweg verstrooid: 'rechtdoor' springt op groen, de auto naast mij vertrekt, en ik rij mee. *lap*, geflitst (niks van gemerkt, trouwens), aan de fantastische snelheid van 27 km/h . Na het aanvankelijke PV, waarop stond dat de zaak doorgestuurd werd naar het parket (altijd voor een roodlicht-overtreding), kreeg ik enkele weken later een onmiddellijke inning van 160 euro in de bus. Normaal is rood rijverbod, en + 300 euro.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Iemand een idee waar ze vanmorgen op de A12 stonden? Ergens tussen Londerzeel en Laken.... Ik had beter nog verder geslapen denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
        Hoelang duurt het vooraleer je de overschrijving krijgt, als je de brief dat je geflitst bent al hebt gekregen? Ik wacht al anderhalve week op die overschrijving...
        Is echt schandalig; ze sturen eerst een brief om te zeggen dat je geflitst bent en dat er een overschrijving jou richting uit komt ... een week of 2 (is dat vaste termijn?) later komt er dan een overschrijving.
        Ze zouden beter meteen zo'n overschrijving sturen, het zou hen een hoop administratieve kosten en kosten van postzegels/enveloppes/... besparen, en een de boete in verminderingen brengen van die kost.

Maarja, wie ben ik ...
        2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk Berichten
          Bij wegenwerken zie ik trouwens nooit een kat. Op welk uur ik ook voorbij werken rijd, ze zitten altijd in hun pauze.
          Lol, dat zeggen ze van ons ook als ze in het ziekenhuis op bezoek komen. 'Ze zitten weer koffie te drinken'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
            Ik vermoed toch wel dat gemeten snelheid iets anders is dan snelheid na toepassing van de marge? Of zijn er hier mensen die al een pv gehad hebben met een gemeten snelheid van 71-75 km/u?
            Naish is ooit nog geflitst geweest op de autosnelweg aan 12* km/u, gecorrigeerd naar 120. €50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk Berichten
              http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...ijnaarde.dhtml

Ik ben hier ook gepasseerd aan 70+ , maar werd nochtans door iedereen voorbijgestoken. In het vervolg best Cruise Control op 78 oid.

Bij wegenwerken zie ik trouwens nooit een kat. Op welk uur ik ook voorbij werken rijd, ze zitten altijd in hun pauze.
              Ik ben daar zowel vrijdag als zondag gepasseerd , 75% van den tijd hou ik me aan de snelheid daar ... hopelijk stonden ze niet waar ik me niet aan de snelheid hou

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DarthDavy Bekijk Berichten
                Ge zijt nie alleen.

En blijkbaar staan ze deze morgen al heel vroeg op de E403 tussen Lichtervelde en Ardooie. Ik heb ze wel niet gezien. Ik reed wel richting Brugge aan +/- 100km/h... Geen strobo in mijn achterruit gezien, dus hopelijk enkel richting Kortrijk.

Net een bericht gekregen van forumlid Sam325 dat ze momenteel op de E403 Brugge-Kortrijk staan thv benzinepomp Oekene. Heel goed weggestoken op de afrit van de afrit
                2009 BMW E91 320d
                2002 BMW E46 M3
                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                  Ik dacht dat het na correctie op 121 kwam.

Net iets te laat gezien en niet hard genoeg geremd...

Zelfs 120,6 is betalen, dacht ik.
                  1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                    Net een bericht gekregen van forumlid Sam325 dat ze momenteel op de E403 Brugge-Kortrijk staan thv benzinepomp Oekene. Heel goed weggestoken op de afrit van de afrit
                    Inderdaad, waren rond half tien hun boelke aan het opzetten (de grijze Avensis). Het driepikkeltje stond op de scheiding tussen de afrit van het benzinestation en de snelweg, netjes verstopt achter een struik. Je zag net de flitser nog bovensteken.
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Zaakvoerder in ziekenhuis geslagen door verkeersagenten

13/04/11, 09u41

Archiefbeeld.
                      Een zaakvoerder uit Steenokkerzeel is maandag in elkaar geslagen door vier agenten van de verkeerspolitie, toen hij hen vroeg om niet meer te flitsen vanaf zijn parkeerterrein. Dat schrijft Het Nieuwsblad. Het Brusselse parket had deze voormiddag nog geen klacht ontvangen.

De 61-jarige Louis Van Eycken zag maandag hoe verkeersagenten "voor de zoveelste keer" aan zijn zaak aan de Haachtstesteenweg in Melsbroek auto's aan het flitsen waren die te snel reden.

De zestiger vroeg de verkeersagent "vriendelijk maar kordaat" op te krassen. Van Eycken was in zijn recht, schrijft de krant, want de auto stond strikt genomen op privéterrein.

"Wie niet horen wil, moet voelen"

Daarop volgde een felle discussie. "Die agent wou absoluut een proces-verbaal opstellen en ik moest mijn identiteitskaart halen", vertelt hij.

"Maar de agent kon zich niet beheersen en scheurde mijn hemd stuk. Ik draaide mij verbaasd om en kreeg peperspray in het gezicht. Ik zag niets meer en werd op de grond geduwd." Later riep de agent nog versterking op en nog drie andere verkeersagenten kwamen ter plaatse.

"Ze begonnen mij zowaar minutenlang langs alle kanten te stampen. Wie niet horen wil, moet voelen, snauwden ze."

Gebroken ribben

De man, die er vier gebroken ribben en een lichaam vol kneuzingen aan overhield, deed later zijn verhaal bij de politie en werd naar het ziekenhuis gebracht. (belga/tma)

Bron : http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...sagenten.dhtml
                      Last edited by ; 13/04/2011, 15:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                        Was idd iets in diene aard... Gemeten snelheid na correctie lag tussen 120 en 121...
                        Ik heb in 2005 of 2006 ook zoiets voorgehad. Het ergst vanal: ik zag ze van ver staan (het was op de E40 rond Wetteren). Ik keek op mijn teller en zag die staan onder de 130, dus ik dacht: geen probleem. Ik bol verder en die flitst mij!!!

Een week later ook iets met een gecorrigeerde snelheid tussen de 120 en 121: ook 50 euro. Stomste 50 euro die ik ooit betaald heb. Had ik zelfs gewoon efkes mijn cruise control afgezet had ik geen boete gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                          Lucky me!

Ik moet nooit meer in Kortrijk zijn, ha!

Comment

• Daarstraks wederom controle op de E17 aan de werken. Wagen (Grijze VW Golf 4 Variant LPM-943) stond op de parking van het tankstation met de snuit richting autosnelweg en statiefje achter de vangrail. Veel geld zal het op dat moment niet opgebracht hebben, het was zo druk dat we allemaal rond de 50 reden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
                              Zaakvoerder in ziekenhuis geslagen door verkeersagenten

13/04/11, 09u41

Archiefbeeld.
                              Een zaakvoerder uit Steenokkerzeel is maandag in elkaar geslagen door vier agenten van de verkeerspolitie, toen hij hen vroeg om niet meer te flitsen vanaf zijn parkeerterrein. Dat schrijft Het Nieuwsblad. Het Brusselse parket had deze voormiddag nog geen klacht ontvangen.

De 61-jarige Louis Van Eycken zag maandag hoe verkeersagenten "voor de zoveelste keer" aan zijn zaak aan de Haachtstesteenweg in Melsbroek auto's aan het flitsen waren die te snel reden.

De zestiger vroeg de verkeersagent "vriendelijk maar kordaat" op te krassen. Van Eycken was in zijn recht, schrijft de krant, want de auto stond strikt genomen op privéterrein.

"Wie niet horen wil, moet voelen"

Daarop volgde een felle discussie. "Die agent wou absoluut een proces-verbaal opstellen en ik moest mijn identiteitskaart halen", vertelt hij.

"Maar de agent kon zich niet beheersen en scheurde mijn hemd stuk. Ik draaide mij verbaasd om en kreeg peperspray in het gezicht. Ik zag niets meer en werd op de grond geduwd." Later riep de agent nog versterking op en nog drie andere verkeersagenten kwamen ter plaatse.

"Ze begonnen mij zowaar minutenlang langs alle kanten te stampen. Wie niet horen wil, moet voelen, snauwden ze."

Gebroken ribben

De man, die er vier gebroken ribben en een lichaam vol kneuzingen aan overhield, deed later zijn verhaal bij de politie en werd naar het ziekenhuis gebracht. (belga/tma)

Bron : http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...sagenten.dhtml

hopelijk steken ze dat tuig in de gevangenis.
                              bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                http://www.flitsservice.be/cm_php/ke...iew.php?id=547

Deze stond vanmiddag te flitsen op E19 ANT-BRU, net na oprit Rumst.
                                Auto stond tactisch geparkeerd in het bosje op de middenberm, camera net langs vangrail. Hij was hem net aan het afbreken toen ik passeerde (17u45).
                                Rond 13u30 stond de flitser gisteren te flitsen aan afrit Mechelen Zuid. Het was een blauwe Passat. De flitser hadden ze op de vangrail vastgemaakt.
                                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                BMW F10 520da 2012
                                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• 'Ik lag op de grond en ze bleven stampen' Zaakvoerder aangevallen door agenten die stonden te flitsen op zijn parking

• woensdag 13 april 2011
                                  • Auteur: Pieter Huyberechts en Dieter De Beus

• Automatisch afspelen
                                  • Stop automatisch afspelen
                                  • Vorige
                                  • Volgende
                                  • Bekijk groter

pol de wilde-corelio

Lees ook

STEENOKKERZEEL - Vier gebroken ribben en een lichaam vol kneuzingen: dat is wat Louis Vaneycken (61) uit Steenokkerzeel overhoudt aan zijn beleefde vraag aan een verkeersagent om niet langer te flitsen van op zijn privéparking.

Liefst vier agenten gingen hem maandagnamiddag te lijf. 'Zelfs nadat ik geboeid op mijn buik op de grond lag, bleven ze met peperspray spuiten en in mijn buik stampen.'

Louis Vaneycken (61) is een bekende zaakvoerder in de streek. Al meer dan honderd jaar maakt zijn familie in Steenokkerzeel en Melsbroek trappen op maat. Maandagnamiddag reed hij toevallig voorbij zijn gesloten zaak op de Haachtsesteenweg in Melsbroek. En voor de zoveelste keer zag hij dat er agenten van de verkeerspolitie in een anoniem voertuig stonden te flitsen. Op zijn parking. Het werd Louis te veel.

'Enkele jaren geleden is mijn zoon Roeland omgekomen in een tragisch verkeersongeval', vertelt hij van op zijn ziekenbed.

'Hij reed te snel en zag in de verte dat er geflitst werd. Hij was net zijn rijbewijs kwijtgespeeld. In plaats van te vertragen heeft hij in paniek rechtsomkeer willen maken. Hij is spectaculair gecrasht en aan zijn verwondingen overleden. Sindsdien kan ik geen flitscontrole meer zien. En al helemaal niet op mijn privédomein.' (stilte)

De zestiger vroeg de verkeersagent 'vriendelijk maar kordaat' op te krassen. En Louis was in zijn recht, want de auto stond strikt genomen op privéterrein. Er ontspon zich een felle discussie.

'Die agent wou absoluut een proces-verbaal opstellen en ik moest mijn identiteitskaart halen', vertelt hij. 'Maar de agent kon zich niet beheersen en scheurde mijn hemd stuk. Ik draaide mij verbaasd om en kreeg peperspray in het gezicht. Ik zag niets meer en werd op de grond geduwd.'

Louis werd geboeid en kreeg een knie in zijn rug geplant. De agent, die de ongevaarlijke zestiger op de grond hield, besliste versterking te roepen. In totaal kwamen nog drie verkeersagenten ter plaatse. 'Ze begonnen mij zowaar minutenlang langs alle kanten te stampen. Wie niet horen wil, moet voelen, snauwden ze. Het valt simpelweg niet te vatten. Zonder enige aanleiding gingen ze volledig over de schreef. Ik kon mij uiteraard niet verdedigen.'

Flauw van de pijn

Na een halfuurtje tieren en knokken werd de man overgebracht naar het politiekantoor van Steenokkerzeel. 'Louis was zwaar aangeslagen en vooral ook zwaar toegetakeld', vertellen commissaris intern toezicht Alex Mylemans en rechercheur Peter Bracke.

'Hij was niet agressief en wou absoluut zijn verhaal doen. We adviseerden meteen dat het beter was naar het ziekenhuis te trekken en nadien het proces-verbaal af te nemen. Maar hij was vastberaden en wou zijn versie van het verhaal aan ons geven. Hij was kalm, maar zeer kwaad. Halverwege viel hij echter flauw van de pijn.'

Brandweerlui die de ziekenwagen naar het Jan Portaalziekenhuis in Vilvoorde reden, reageerden geschokt op het optreden van de agenten. De balans in het ziekenhuis viel niet mee: vier gebroken ribben, blauwe onder- en bovenbenen en kneuzingen aan beide handen, rug, gezicht en schouder. En de onfortuinlijke trappenmakker was net aan het herstellen van een navelbreuk. 'Ik kon amper slapen en heb vannacht geen oog dichtgedaan.

En waarom? Omdat ik verdorie vriendelijk vroeg om niet te flitsen van op mijn eigen parking', foetert Louis.

'Buitensporig gedrag'

Vermoedelijk is de trappenmaker zes weken arbeidsongeschikt. Hij gaat dan ook een klacht indienen bij het parket. En dat kunnen ze bij de lokale politie in Steenokkerzeel volledig begrijpen. 'Ons aanvoelen is dat Louis wat betreft dat flitsen in zijn recht was', zegt Mylemans eerlijk. 'Dus had de agent in theorie moeten vertrekken. We moeten in dit verhaal natuurlijk de versie van beide partijen aftoetsen. Beide waarheden hebben evenveel recht, politieagent of niet. Maar wij kennen Louis al jaren als iemand die totaal niet agressief is. Blijkbaar voelde die eerste agent zich op de een of andere manier bedreigd.'

'Maar dan nog kan men zich serieuze vragen stellen bij dit buitensporige gedrag', gaat Bracke verder. 'De drie politiepijlers - wettigheid, opportuniteit en proportionaliteit - lijken hier grondig overschreden. Zelfs als zou Louis agressief geweest zijn, was dit geen gepaste reactie. Wij hebben de twee processen-verbaal doorgespeeld aan het Brussels parket en het Comité P.'

De verkeersagenten zelf kozen ervoor gisteren niet te reageren. 'Ze beseffen dat dit nog een staartje in de rechtszaal krijgt en ze vrezen dat ze hun boekje te buiten zijn gegaan', aldus de commissaris. De agenten in kwestie dreigen in het slechtste geval hun werk te verliezen. Maar meer plausibel is een schorsing, overplaatsing of een gedeeltelijk verlies van wedde.

Bron + reacties : http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GTC38QU2C

Comment

'Ik lag op de grond en ze bleven stampen' Zaakvoerder aangevallen door agenten die stonden te flitsen op zijn parking

• woensdag 13 april 2011
                                    • Auteur: Pieter Huyberechts en Dieter De Beus
                                    • Automatisch afspelen
                                    • Stop automatisch afspelen
                                    • Vorige
                                    • Volgende
                                    • Bekijk groter

pol de wilde-corelio

Lees ook

STEENOKKERZEEL - Vier gebroken ribben en een lichaam vol kneuzingen: dat is wat Louis Vaneycken (61) uit Steenokkerzeel overhoudt aan zijn beleefde vraag aan een verkeersagent om niet langer te flitsen van op zijn privéparking.

Liefst vier agenten gingen hem maandagnamiddag te lijf. 'Zelfs nadat ik geboeid op mijn buik op de grond lag, bleven ze met peperspray spuiten en in mijn buik stampen.'

Louis Vaneycken (61) is een bekende zaakvoerder in de streek. Al meer dan honderd jaar maakt zijn familie in Steenokkerzeel en Melsbroek trappen op maat. Maandagnamiddag reed hij toevallig voorbij zijn gesloten zaak op de Haachtsesteenweg in Melsbroek. En voor de zoveelste keer zag hij dat er agenten van de verkeerspolitie in een anoniem voertuig stonden te flitsen. Op zijn parking. Het werd Louis te veel.

'Enkele jaren geleden is mijn zoon Roeland omgekomen in een tragisch verkeersongeval', vertelt hij van op zijn ziekenbed.

'Hij reed te snel en zag in de verte dat er geflitst werd. Hij was net zijn rijbewijs kwijtgespeeld. In plaats van te vertragen heeft hij in paniek rechtsomkeer willen maken. Hij is spectaculair gecrasht en aan zijn verwondingen overleden. Sindsdien kan ik geen flitscontrole meer zien. En al helemaal niet op mijn privédomein.' (stilte)

De zestiger vroeg de verkeersagent 'vriendelijk maar kordaat' op te krassen. En Louis was in zijn recht, want de auto stond strikt genomen op privéterrein. Er ontspon zich een felle discussie.

'Die agent wou absoluut een proces-verbaal opstellen en ik moest mijn identiteitskaart halen', vertelt hij. 'Maar de agent kon zich niet beheersen en scheurde mijn hemd stuk. Ik draaide mij verbaasd om en kreeg peperspray in het gezicht. Ik zag niets meer en werd op de grond geduwd.'

Louis werd geboeid en kreeg een knie in zijn rug geplant. De agent, die de ongevaarlijke zestiger op de grond hield, besliste versterking te roepen. In totaal kwamen nog drie verkeersagenten ter plaatse. 'Ze begonnen mij zowaar minutenlang langs alle kanten te stampen. Wie niet horen wil, moet voelen, snauwden ze. Het valt simpelweg niet te vatten. Zonder enige aanleiding gingen ze volledig over de schreef. Ik kon mij uiteraard niet verdedigen.'

Flauw van de pijn

Na een halfuurtje tieren en knokken werd de man overgebracht naar het politiekantoor van Steenokkerzeel. 'Louis was zwaar aangeslagen en vooral ook zwaar toegetakeld', vertellen commissaris intern toezicht Alex Mylemans en rechercheur Peter Bracke.

'Hij was niet agressief en wou absoluut zijn verhaal doen. We adviseerden meteen dat het beter was naar het ziekenhuis te trekken en nadien het proces-verbaal af te nemen. Maar hij was vastberaden en wou zijn versie van het verhaal aan ons geven. Hij was kalm, maar zeer kwaad. Halverwege viel hij echter flauw van de pijn.'

Brandweerlui die de ziekenwagen naar het Jan Portaalziekenhuis in Vilvoorde reden, reageerden geschokt op het optreden van de agenten. De balans in het ziekenhuis viel niet mee: vier gebroken ribben, blauwe onder- en bovenbenen en kneuzingen aan beide handen, rug, gezicht en schouder. En de onfortuinlijke trappenmakker was net aan het herstellen van een navelbreuk. 'Ik kon amper slapen en heb vannacht geen oog dichtgedaan.

En waarom? Omdat ik verdorie vriendelijk vroeg om niet te flitsen van op mijn eigen parking', foetert Louis.

'Buitensporig gedrag'

Vermoedelijk is de trappenmaker zes weken arbeidsongeschikt. Hij gaat dan ook een klacht indienen bij het parket. En dat kunnen ze bij de lokale politie in Steenokkerzeel volledig begrijpen. 'Ons aanvoelen is dat Louis wat betreft dat flitsen in zijn recht was', zegt Mylemans eerlijk. 'Dus had de agent in theorie moeten vertrekken. We moeten in dit verhaal natuurlijk de versie van beide partijen aftoetsen. Beide waarheden hebben evenveel recht, politieagent of niet. Maar wij kennen Louis al jaren als iemand die totaal niet agressief is. Blijkbaar voelde die eerste agent zich op de een of andere manier bedreigd.'

'Maar dan nog kan men zich serieuze vragen stellen bij dit buitensporige gedrag', gaat Bracke verder. 'De drie politiepijlers - wettigheid, opportuniteit en proportionaliteit - lijken hier grondig overschreden. Zelfs als zou Louis agressief geweest zijn, was dit geen gepaste reactie. Wij hebben de twee processen-verbaal doorgespeeld aan het Brussels parket en het Comité P.'

De verkeersagenten zelf kozen ervoor gisteren niet te reageren. 'Ze beseffen dat dit nog een staartje in de rechtszaal krijgt en ze vrezen dat ze hun boekje te buiten zijn gegaan', aldus de commissaris. De agenten in kwestie dreigen in het slechtste geval hun werk te verliezen. Maar meer plausibel is een schorsing, overplaatsing of een gedeeltelijk verlies van wedde.

Bron + reacties : http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GTC38QU2C

Ze vrezen dat ze hun boekje te buiten zijn gegaan ...
                                    ze twijfelen dus

Comment

• baja, ge moet wel eerst de 2 verhalen hebben gehoord natuurlijk. ma bon, ik denk niet dat je zoiets verzint. en de letsels zijn daar.

als het waar is, past voor mij enkel het ontslag wegens zware fout. agenten hebben een voorbeeldfunctie. en hoe je het in je hoofd haalt om met z´n 3en op een oude zestiger kunt blijven schoppen die zo blind is als een mol behandeld met pepperspray is mij een raadsel.
                                      bmw 116d sportshatch

Comment

Menen ze dat nu?

Hun werk verliezen zou nog maar de eerste stap van hun straf moeten zijn. Het is misschien hard, maar politie heeft nu eenmaal een voorbeeldfunctie: als zij de wet overtreden, dan moeten zij harder gestraft worden dan een burger. Dus, in het slechtste geval hun werk verliezen snap ik al helemaal niet.

Als het inderdaad gegaan is zoals in de media beschreven, dan vind ik het maar normaal dat deze mensen nooit meer een politie-functie zullen uitoefenen. Ontslag om dringende reden vind ik meer dan terecht. Vervolgens mag dit gerust ook nog voor de rechtbank komen: slagen en verwondingen. En gezien het over politiemensen gaat, zal een gevangenisstrafje ook wel op zijn plaats zijn.

Comment

• Zwaar erover idd en wat die agenten bezielde. Wtf.

Die kérèl ziet er wel nie gezond uit mij gedacht

Comment

Working...
                                          X