Oorspronkelijk geplaatst door FvDm
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
staan op de e403 tussen tankstation rumbeke en de wisselaar in gullegem. 3 pikkel en auto aan een brug. Coyote niet horen afgaan ondanks 43 verkennersOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenstaan op de e403 tussen tankstation rumbeke en de wisselaar in gullegem. 3 pikkel en auto aan een brug. Coyote niet horen afgaan ondanks 43 verkenners
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk BerichtenPart of the game zeker ? Naarmate er meer mensen rondrijden met een Coyote o.i.d. zal de politie meer moeite doen om zich beter te verstoppen ?
oppassen geblazen dus, beetje verder (net tussen loppem & jabbeke ) staan ze ook net na een brug vaak, en dan net voor parking jabbeke durven ze ook staan !
en tot slot: op de splitsing tussen E40 - A10 (oostende) staan ze ook af en toe, dat stuk ben ik geleerd, ik houd me in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenDe voorlaatste brug voor de verkeerswisselaar wss. Heb hem daar ook al zien staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichtenik heb de schade kunnen beperken tot 440 euro (+110 met uitstel) + 21 dagen (waarvan er 15 reeds achter de rug waren) (en theoretisch examen opnieuw)
maximum is zowiezo maar 2750 euro (wel tot 5 jaar) ;-)
is mooie prestatie!
ik had 275euro boete & 15dagen (wel regio brugge) voor 81 in zone 50..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk ben net terug uit verlof en vind in mijn brievenbus een afschrift van de dagvaarding om voor te komen. Dit zal doorgaan op 25/05.
Hoeveel tijd zit er dan gewoonlijk tussen het vonnis en het effectief inleveren van het rijbewijs?
-> als je advocaat genoeg redenen kan aanvoeren dat u uw rijbewijs zeker nodig hebt om professionele doeleinden..
Ik kies ze tweemaal zelf (mijn rijverbod)
1maal voor het verlof, 1maal erna.. (heb 2keer 15dagen aan men rekker)
=> conclusie, gewoon een reisje boeken tijdens periode rijverbod.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Comment
-
Gaat eigenlijk de flits ook af bij zo'n weer als vandaag in de volle zon ?
Stond op de E19 richting Brussel ter hoogte van Mechelen in zo een inham redelijk in het midden met de Golf.
Ik reed op rechter rijstrook tegen 127 km/h op GPS, heb ik prijs ? Wel geen flash gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheVeyron Bekijk BerichtenGaat eigenlijk de flits ook af bij zo'n weer als vandaag in de volle zon ?
Stond op de E19 richting Brussel ter hoogte van Mechelen in zo een inham redelijk in het midden met de Golf.
Ik reed op rechter rijstrook tegen 127 km/h op GPS, heb ik prijs ? Wel geen flash gezien.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenIemand die weet hoe lang de flitspaal op de weg Opglabbeek-As al staat?
Bedoel je die in richting As, wanneer je het centrum van As nadert?
Kan zo direct niet meer zeggen vanaf wanneer die er staat, zo lang sta die er dus al.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenDie bedoel ik inderdaad. Ik kom daar zo heel vaak niet, maar ik rijd daar wel altijd "goed" door. Richting Opglabbeek staat er toch geen he?
Comment
Comment