Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
    Gisterenochtend, 8u, N31 Brugge-Zeebrugge ... vlak voorbij de afrit naar Blankenberge is er een brug, daaronder stond, onzichtbaar voor verkeer in die richting, een driepekkel ...

Gemeld via de Coyote; maar toen ik in m'n achteruitkijkspiegel keek was het precies een stroboscoop die afging, de één na de ander stond erop

Lelijke plaats om geflitst te zijn, de meeste rijden daar nog 120 of sneller

Ik woon hier om de hoek, durven daar vaak staan en altijd lelijk geflitst ook. Chance dat ik er niet moet langs rijden..
    vriend van mij stond daar ook op de foto! is vorige maand voorgekomen aan 120, maand rijverbod :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
      Is dat een tollerantie die ze er zowiezo vanaf trekken? Of is dat geval per geval, en kan dat percentage ook minder zijn dan 6%? Of trekken ze zowiezo 6% af àls ze er iets vanaf trekken?
      Dan kan 170 nog net ok zijn idd. Gewoon geen invordering van't rijbewijs, da's al wat ik hoop! En geen politierechtbank.
      Want moet nog aan mijn 21 dagen invordering beginnen
      Zowiezo is het maar voor volgend jaar he, gewoon afgeven tijdens uw congé

groetjes

David

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
        Zowiezo is het maar voor volgend jaar he, gewoon afgeven tijdens uw congé

groetjes

David
        Waarom is dat pas voor volgend jaar?
        En heb je het over m'n vorige invordering, die nog moet plaatsvinden?
        Of de flits die ik eergisteren heb gehad?
        Trouwens, is het niet zo dat je de brief of flik moet afwachten die zegt dat je je rijbewijs binnen de 5 werkdagen moet gaan afgeven op de rechtbank of politiekantoor?

Comment

• Die mannen met hun Poolse nummerplaten die rijden gelijk zotten, doen ze daar eigenlijk moeite voor om die gasten hun boetes te innen of is dat onbegonnen werk? Zonder staande houding (maar dan moet het al een gecoördineerde acties gaan met zwaantjes en zo) kunnen ze feitelijk niet veel doen he.
          2.0 JTDm

Comment

• De snelheid is meestal het probleem niet, eerder alcohol.
            In Nederland noemen ze die gasten al Alcopolen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
              Waarom is dat pas voor volgend jaar?
              En heb je het over m'n vorige invordering, die nog moet plaatsvinden?
              Of de flits die ik eergisteren heb gehad?
              Trouwens, is het niet zo dat je de brief of flik moet afwachten die zegt dat je je rijbewijs binnen de 5 werkdagen moet gaan afgeven op de rechtbank of politiekantoor?
              Indien je echt geflitst bent aan een te hoge snelheid waarbij de overtreding moet voorkomen voor de rechtbank heb je al bijna een wachttijd van een jaar.
              (bij mij = geflitst25jan 2010, voorgekomen 7februari 2011) , ben daar veroordeeld geweest tot 15dagen rijverbod. Tot op heden echter niets gehoord of gezien..
              heb wel m'n eigen rijverbod aangevraagd tijdens verlofperiode (ik ben zelfstandige en heb m'n wagen absoluut nodig voor men werk..)
              En heb een goede advocaat..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                Vandaag ook fucking veel chanse gehad

Ik was met de Lotus op weg naar Avelgem (zoon was daar aan het voetballen ) en van in Zwevegem zat ik achter 2 moto's ... snelheid was redelijk vlot , en iets verder hebben ze een groot nieuw rondpunt aangelegd waar de moto's dus ook naar rechts moesten net zoals ik en de snelheid ging redelijk goed omhoog ( denk toch al 150 km/ uur) toen ik plots een flitscamera zag staan
                Toere in de remmen , en terwijl ik 2 maal een flits zag afgaan voor de bikers heb ik de camera gepasseerd aan 70 km /uur ( je mocht 70 )
                Fieuw heb were geluk

Camera kan daar nog niet lang staan denk ik , alhoewel het een tijd geleden is dat ik daar nog geweest ben.
                Op de Keiberg in Moen, richting nieuw rond punt dat rechtdoor langs de vaart leidt? Daar staan 2 camera's, in de beide richtingen. 1 daarvan is lang out geweest omwille van een ongeval.

Daar zijn er al heel wat verongelukt. Auto's, moto's en fietsers...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten

Hoe hard gingen die bikers op het moment dat ze geflitst waren? toch geen 150 hoop ik?

ps: er staat ook een flitspaal in de omgekeerde richting alé gow ajt nog nie wist. Ik vind die tweede minder opvallen dan de eerste.

Ik vermoed dat die bikers toch wel rond de 150 reden yep ...

Heb ik gezien

Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                  Op de Keiberg in Moen, richting nieuw rond punt dat rechtdoor langs de vaart leidt? Daar staan 2 camera's, in de beide richtingen. 1 daarvan is lang out geweest omwille van een ongeval.

Daar zijn er al heel wat verongelukt. Auto's, moto's en fietsers...
                  Is daar ja ...

en ik weet jammer genoeg dat er daar al veel ongevallen zijn gebeurd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                    Die mannen met hun Poolse nummerplaten die rijden gelijk zotten, doen ze daar eigenlijk moeite voor om die gasten hun boetes te innen of is dat onbegonnen werk? Zonder staande houding (maar dan moet het al een gecoördineerde acties gaan met zwaantjes en zo) kunnen ze feitelijk niet veel doen he.
                    Klopt.
                    Bij gewone snelheidsovertredingen doen ze meestal zelfs niet de moeite om bij hun buitenlandse collega's de nr. plaat op te vragen.
                    Op de E40 zetten ze af en toe eens een zotte Brit aan de kant met een moto of anonieme wagen maar algemeen gesproken zijn als bestuuder van een auto met buitenlandse nr. plaat de mazen van het net wel erg groot.

Comment

• Ik heb ooit zo een oude BMW 7 serie achter mij gehad met volledig geblindeerde ruiten terwijl ik 'vrij vlot' aan het rijden was. Kwam echt bumperkleven en plots zie ik 2 blauwe lampjes zitten achter de niertjes Redelijke paniek, ik laat die op het gemak voor en dan zie ik dat die achteraan een Poolse nrplaat heeft (vooraan hing er geen op)

Echt fuckers, weer 10 minuten van mijn leven weg door al die stress

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
                        maar algemeen gesproken zijn als bestuuder van een auto met buitenlandse nr. plaat de mazen van het net wel erg groot.
                        en gij kunt het weten
                        2021 Taycan 4S
                        2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                          Gisterenochtend, 8u, N31 Brugge-Zeebrugge ... vlak voorbij de afrit naar Blankenberge is er een brug, daaronder stond, onzichtbaar voor verkeer in die richting, een driepekkel ...

Gemeld via de Coyote; maar toen ik in m'n achteruitkijkspiegel keek was het precies een stroboscoop die afging, de één na de ander stond erop

Lelijke plaats om geflitst te zijn, de meeste rijden daar nog 120 of sneller
                          Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.

is dat daar?

Ik heb al jaren schrik van die plek
                          Captain Turbo
                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Gisterenavond waren ze net bezig met camera af te breken op de E19 Antwerpen - Brussel.
                            Stond met een donkere VW sedan in de middenberm, verstopt in de bosjes
                            Camera langs vangrail ter hoogte van afrit Mechelen-Zuid.

Comment

• Deze ochtend zijn 2 anonieme politiewagens me voorbijgereden op de E19 richting Brussel.
                              - een lichtblauwe Skoda Octavia 4 deur
                              - een beige achtige Citroën C8 of Pug 807

Uitkijken maar
                              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Daarnet (22u15) op de R4 tussen Drongen en Expo Gent op het stuk waar je maar 70 mag (omdat er OVERDAG werken zijn NAAST de R4) stonden ze centjes te verdienen. M'n vriendin reed en we zijn er gepasseerd aan 100 op teller dus *flits*. Applausje voor de flikken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
                                  Daarnet (22u15) op de R4 tussen Drongen en Expo Gent op het stuk waar je maar 70 mag (omdat er OVERDAG werken zijn NAAST de R4) stonden ze centjes te verdienen. M'n vriendin reed en we zijn er gepasseerd aan 100 op teller dus *flits*. Applausje voor de flikken!
                                  Met een wagen? (zoja, grijze vw break?)
                                  Of statief?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binaryx Bekijk Berichten
                                    Met een wagen? (zoja, grijze vw break?)
                                    Of statief?
                                    Jammer genoeg enkel flits gezien, ik lag als passagier half te slapen... We zagen auto's voor ons remmen aan die werken, en mijn vriendin vroeg nog "waarom remmen die hier allemaal" , waarop ik "steekt ze maar voorbij" . En een half uur voordien had ik op mijn gsm de Wikango app uitgeschakeld omdat z'n batterij ver plat . Nog geen 2 weken in dienst bij m'n nieuwe werkgever en al prijs met de bedrijfswagen jeej

Comment

• Had jij'm nog gemeld op flitsservice , Billie ?

Comment

• Daar stond gisteren in de valavond zo 1 van die nieuwe mobiele flitspalen dacht ik gezien te hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                          Had jij'm nog gemeld op flitsservice , Billie ?
                                          Oei neen, ik heb eigenlijk nog nooit de flitsservice site bezocht . Had m'n Wikango app gedraaid had ik 'm zeker bevestigd, dat wel.

Comment

Working...
                                          X