Oorspronkelijk geplaatst door Titleist
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk BerichtenHad jij'm nog gemeld op flitsservice , Billie ?
Trouwens m'n mail gehad ivm de foto's van de verso van VLAS?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk BerichtenDaarnet (22u15) op de R4 tussen Drongen en Expo Gent op het stuk waar je maar 70 mag (omdat er OVERDAG werken zijn NAAST de R4) stonden ze centjes te verdienen. M'n vriendin reed en we zijn er gepasseerd aan 100 op teller dus *flits*. Applausje voor de flikken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenNet post gekregen van't werk. Geflitst met de firmawagen, en echt klote !
Gemeten: 77
Gecorrigeerd: 71
50 euro kunnen dokken voor 1km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk BerichtenDaarnet (22u15) op de R4 tussen Drongen en Expo Gent op het stuk waar je maar 70 mag (omdat er OVERDAG werken zijn NAAST de R4) stonden ze centjes te verdienen. M'n vriendin reed en we zijn er gepasseerd aan 100 op teller dus *flits*. Applausje voor de flikken!
Het is daar denk ik ook 70, omdat die tijdelijke invoegstrook vrij kort is - geloof mij, het is niet altijd eenvoudig om daar in te voegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenhttp://maps.google.be/?ie=UTF8&ll=51...,0.019205&z=16
is dat daar?
Ik heb al jaren schrik van die plek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk BerichtenDaarnet (22u15) op de R4 tussen Drongen en Expo Gent op het stuk waar je maar 70 mag (omdat er OVERDAG werken zijn NAAST de R4) stonden ze centjes te verdienen. M'n vriendin reed en we zijn er gepasseerd aan 100 op teller dus *flits*. Applausje voor de flikken!Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenDaar stond gisteren in de valavond zo 1 van die nieuwe mobiele flitspalen dacht ik gezien te hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door paac Bekijk Berichten
Comment
-
mobiele flitsbakken?
wat is het volgende, flitswagens op een paaltje?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Zo'n mobiele Traffic Observer valt m.i. nog een beetje uit de toon, en daarom toch direct in't zicht. De wegpolitie gebruikt regelmatig zo'n Multaguard-model, da's ongeveer de afmeting van een gemiddelde vuilbak, daar nog wat van die rood-witte strepen over, geplaatst in een zone 70 met wegenwerken en allerhande werfwagens en constructie's ... *kassa*.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenVanaf hoeveel te snel word je gedagvaard voor de politierechtbank?
Is het vanaf 30km/u te snel of vanaf 40 km/u te snel dat je zeker en vast je rijbewijs kwijt bent?
Met recidivisten kunnen ze niet lachen zeker?
Enig van de boete dan?
Rijbewijs kwijt spelen hangt af van waar je de overtreding doet:
160+ ipv 120 = 40 te snel
120+ ipv 90 = 30
100+ ipv 70 = 30
80+ ipv 50 = 30
50+ ipv 30 = 20My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIndividualizer heeft het fout. Buiten bebouwde kom wordt het rijbewijs de facto ingetrokken vanaf 40 per uur te snel. Binnen de bebouwde kom is het vanaf 30 te snel.
Comment
-
Eerste boete van dit jaar binnen gekregen, niet slecht aangezien ik altijd ongeveer 30 te hard rijd. Was met een trajectcontrole waar eerst nog maar 1 vd camerapalen stond en nu blijkbaar de 2 stuks. 50 euro...
Het is echt erg geworden, overal staat het hier vol palen en meer en meer trajectcontroles. Met de M5 kon ik hier bijna niets meer mee doen als slakkengang rijden, nu is ie toch verkocht en bol ik met een firmakrel waar het zelfs al moeilijk is me aan de snelheid te houden. 70 is echt belachelijk traag op sommige stukken maarja het moet geld opbrengen hé!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door paac Bekijk Berichten
Voorlopig nog oppassen dus.
Die mobiele flitskast kom ik trouwens continu tegen in de woonbuurten van Drongen. 't Is steeds wel even schrikken als je die tegenkomt, zeker als die in je eigen straat staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenEerste boete van dit jaar binnen gekregen, niet slecht aangezien ik altijd ongeveer 30 te hard rijd. Was met een trajectcontrole waar eerst nog maar 1 vd camerapalen stond en nu blijkbaar de 2 stuks. 50 euro...
Het is echt erg geworden, overal staat het hier vol palen en meer en meer trajectcontroles. Met de M5 kon ik hier bijna niets meer mee doen als slakkengang rijden, nu is ie toch verkocht en bol ik met een firmakrel waar het zelfs al moeilijk is me aan de snelheid te houden. 70 is echt belachelijk traag op sommige stukken maarja het moet geld opbrengen hé!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenEerste boete van dit jaar binnen gekregen, niet slecht aangezien ik altijd ongeveer 30 te hard rijd. Was met een trajectcontrole waar eerst nog maar 1 vd camerapalen stond en nu blijkbaar de 2 stuks. 50 euro...
En eenmaal aan 110 km/uur in zone 70 , maar mijn madam zat toen juist aan het stuur
Comment
Comment