Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
    Schiet me niet dood als't fout is: maar daar waar de betonnen blokken staan over heel de lengte, met enkel een opening om ertussen te kunnen glippen, ljkt mij niet te doen.
    Aangezien dat erg ver in de middenberm is en ver is van de autostrade. Waardoor ze de 3 pikkel naast de baan zouden moeten zetten, en direct dichtbaar zou zijn. De auto steek dan trouwens ook los bovenuit die betonnen scheidingen, lijkt mij.
    Waar de betonnen blokken stoppen, met zo'n grotere opening (een goede 100m) durven ze wel al eens te staan.
    De wagen staat dan dikwijls helemaal in't midden geparkeerd, tussen de bomen zo ver mogelijk uit zicht.

Maar waar er enkel zo'n opening is om tussen te kunnen glippen lijkt het mij inderdaad niet te doen.

Op de E19 richting brussel staan ze de laatste tijd ook dikwijls vlak voor de oprit in Hofstade/zemst.
    Dan staan ze links waar een brugpijler is, Ducato cammionette staat dan verstopt achter de brugpijler, met het flitstoestel zelf een klein beetje verder door.
    Dikwijls staat er dan een zwaantje te wachten op de oprit een goede 200m verder om te onderscheppen, en je kunt ineens afrekenen op de parking van Peutie. Afgelopen 1,5 week heb ik ze daar 3 keer zien staan.
    Last edited by Cash; 05/05/2011, 11:47.
    2012 Renault Megane RS

Comment

• Zemst ri. Antwerpen ook gevaarlijk , boven op de brug met statief ! ! Ze hebben daar plaats om te parkeren, ze staan uit 't zicht van het verkeer komende van Brussel, en je bent genaaid vooraleer je ze gezien hebt.
      (statief = tripod die ze al heel lang gebruiken ).

Comment

• Ola, dat brugflitsen is gevaarlijk
        Dat heb ik idd nog nooit gezien en is mission impossible om ze op voorhand te spotten...

Van de brugpijler in Zemst klopt inderdaad. Een week of 2 geleden stonden ze daarachter verscholen, had ze weliswaar pas gezien als ik al gepasseerd was.
        Ik reed toen 150 op de 1e band maar heb geen flits zien afgaan. Idem voor de BMW 5 touring die links plakte aan 140 op de 3e band. Evenmin een flits...

Opstelling van de flitsers is volgens mij: Enkel bij stalen vangrail staat de camera effectief achter de vangrail en piept hij er bovenuit. De betonnen vangrails zijn te hoog, maar op sommige plaatsen is deze onderbroken. (zoals afrit Mech Zuid richting Brussel)
        Auto staat nog in de bosjes, achter de betonnen vangrails. Camera staat op het einde van betonnen vangrail. Als je de auto niet in de middenberm ziet, hang je.

Comment

• Niet normaal die massale flitsers: http://www.mobieleflitsers.be/index....onaangekondigd

Daarnet nog geluk gehad op de grensovergang NL-B.
          Vectra stond daar iets voor de oprit vn dat douanekantoor. Mijn pa kon net tijdig opmerken, maar reed al sowieso niet snel.
          waar zijn ze toch mee bezig..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
            Zemst ri. Antwerpen ook gevaarlijk , boven op de brug met statief ! ! Ze hebben daar plaats om te parkeren, ze staan uit 't zicht van het verkeer komende van Brussel, en je bent genaaid vooraleer je ze gezien hebt.
            (statief = tripod die ze al heel lang gebruiken ).
            Hmm, daar heb ik ze nog niet gezien, dat zal ik eens beter in het oog houden.
            2012 Renault Megane RS

Comment

• Ik ga proberen het op de E19 kalm aan te doen. Soms duurt het ook lang voordat de coyote opgestart is en tegen dan ben ik al vaak halverwege. Ze staan er te vaak dezer dagen.

Comment

• Rond hoelaat passeren jullie op de E19 (Mechelen/Zemst/...)? De laatste tijd sta ik gegarandeerd in de file van zodra ik de snelweg oprij in Mechelen Noord . 's avonds gaat het verkeer ook steeds minder en minder vlot...
                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Ik rond half 8 s'ochtends, maar wel richting Antwerpen, ik kom er in Mechelen Zuid op dan. Op die moment bolt het daar nog goed.
                  2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                    Ik rond half 8 s'ochtends, maar wel richting Antwerpen, ik kom er in Mechelen Zuid op dan. Op die moment bolt het daar nog goed.
                    Ik ook rond dat tijdstip. Het staat echter altijd stil in de andere richting
                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                      Rond hoelaat passeren jullie op de E19 (Mechelen/Zemst/...)? De laatste tijd sta ik gegarandeerd in de file van zodra ik de snelweg oprij in Mechelen Noord . 's avonds gaat het verkeer ook steeds minder en minder vlot...
                      Bij mij is't zeer afhankelijk van welke dienst ik heb. Richting werk is altijd richting A'pen, en dat kan 6u-9u30-12u30-15u en 16u zijn. Terugkomen is meestal rond 13u-15u30-18u15-20u en 23u15....

Comment

• ik heb gisterennamiddag tussen 6 PM en 7.30 PM alleszins niets gezien op de E19 tussen brussel en a'pen.
                        bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                          Rond hoelaat passeren jullie op de E19 (Mechelen/Zemst/...)? De laatste tijd sta ik gegarandeerd in de file van zodra ik de snelweg oprij in Mechelen Noord . 's avonds gaat het verkeer ook steeds minder en minder vlot...
                          Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                          Ik rond half 8 s'ochtends, maar wel richting Antwerpen, ik kom er in Mechelen Zuid op dan. Op die moment bolt het daar nog goed.
                          Ik rij ook 's morgens richting Antwerpen. Meestal tegen 8u20 in Mechelen-Noord en daar is het ook wat file tot Rumst. Heel vervelend maar ik vermoed dat het komt door het remmen voor de flitspaal...
                          Richting Brussel lijkt het idd een hel. Vanmorgen file vanaf Kontich.
                          Ze stonden richting Antwerpen trouwens te flitsen vanmorgen: 8u17, 2 km voor afrit Mechelen-Noord, rechts opgesteld in die "aire de repos" (hoe zeg je dat in NL?) met zwarte Opel Vectra.

Comment

• De Nissan X-trail (SQV-xxx) van Knokke stond vanmorgen terug hier, links van het bordje met N374:

2de keer dat ik ze daar weet staan op enkele maanden, als je in die bocht komt is't tot de eerste straat rechts 50, maar als je uit de bocht komt (richting Brugge dus) zie je het bord van 70 al staan dus de meeste trekken direct op naar 70 en nemen die bocht aan een dikke 60 => kassa kassa
                            2018 BMW X1 18d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                              Ik rij ook 's morgens richting Antwerpen. Meestal tegen 8u20 in Mechelen-Noord en daar is het ook wat file tot Rumst. Heel vervelend maar ik vermoed dat het komt door het remmen voor de flitspaal...
                              Richting Brussel lijkt het idd een hel. Vanmorgen file vanaf Kontich.
                              Ze stonden richting Antwerpen trouwens te flitsen vanmorgen: 8u17, 2 km voor afrit Mechelen-Noord, rechts opgesteld in die "aire de repos" (hoe zeg je dat in NL?) met zwarte Opel Vectra.
                              Gisteren had ik een dag verlof, die stond er gisteren heel de voormiddag ook, zelfde plek.
                              2012 Renault Megane RS

Comment

• De bakjes op de e17 in aalbeke werken en dat heeft een volvo xc90 vanmiddag ondervonden

Comment

• OPGELET

Nieuwe flitswagen in de regio Dendermonde. De witte Saab heeft blijkbaar de geest gegeven. Er werd lange tijd gedacht en geschreven dat een Skoda de opvolger zou worden, maar daarnet (rond 19u30) stonden ze te flitsen met een blauwe Ford Fiesta 5 deurs of zoiets mpv-achtigs. Ik had het te laat opgemerkt om goed te kijken welk type het was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                    Ik ben ook bij de gelukkigen...

In Gent bij het buitenrijden aan het zuid op de franklin rooseveltlaan...

65 gemeten, correctie 59 en dus net 50 eur boete!

Wel het volle genot van mijn 50 eur gebruikt natuurlijk...
                                    Eigenlijk niet de moeite om een post aan te verspillen op dit forum.
                                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten

Het kan niet altijd een Toere, ICMmeke of Duvelke-doen zijn hééé...

Maar is wel geen goed jaar voor mij... 2008, 2009 en 2010 boetevrij en 2011 staat de teller op 3
                                      2012 wordt het jaar van de totale overmoed!
                                      1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                        2012 wordt het jaar van de totale overmoed!
                                        Ook voor mij waarschijnlijk, nu ik een Coyote heb.

Comment

• Flitscamera zonder flits :

Nieuwe en tweedehands auto’s veilig vergelijken en kopen? Dat doe je op Vroom! Ontdek hier +40.000 wagens, +20.000 tests, nieuws, advies en prijzen.

Comment

Working...
                                          X