Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Haaai!

Belangrijke opmerking;
    vandaag afhaling gebeurd van nieuwe anonieme wagen politiezone BRUGGE (al dan niet de vervanger van de Mercedes VES 123)

VW PASSAT VARIANT (zwart, donkerbruin..) Donkere ruiten..
    Blauwe lichten bijna onherkenbaar weggewerkt thv de pinkers ..

NUMMERPLAAT : 1 BEF 043

(die 043 is niet zeker)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
      Haaai!

Belangrijke opmerking;
      vandaag afhaling gebeurd van nieuwe anonieme wagen politiezone BRUGGE (al dan niet de vervanger van de Mercedes VES 123)

(die 043 is niet zeker)
      Waardevolle tip. Zeker van die 'BEF'?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
        Gisteren kreeg ik op de E40 richting kust bij de afrit van Aalter een melding op de coyote. Heb ze daar nog nooit weten staan, maar hij was een heleboel keer bevestigd en dus vertraagd.

Er stond op dat stukje dienstweg tussen afrit en oprit een volvo en een undercover BMW, maar wel geen snelheidscontrole.

Er stond een flik verborgen opgesteld achter het bord met de rode pijlen voor de afrit. Volgens mij controle op het op het einde tussenvoegen op de afrit in plaats van de file van 2km op de afrit te volgen.

Nu stel ik mij de vraag of ze daar kunnen voor beboeten... Ten eerste is het verboden om op de pechtstrook te rijden en dat doen ze daar een kleine kilometer ver. Ten tweede zijn er geen regels die zeggen dat je achteraan moet aansluiten.

Zolang je nog tussenvoegt waar er een onderbroken witte lijn is, doe je volgens mij niets verkeerd.
        Ik denk ook niets dat je dan iets misdoet.
        2012 Renault Megane RS

Comment

• MILJAAR! Gisteren voor de eerste keer geflitst en dan nog op een enorm stomme manier!
          Er staat een vaste flitspaal op enkele 100 meters van m'n werk, waar ik dus al 100en keren voorbij gereden moet zijn, je rijdt op een grote 70-baan, dan wordt het plots 50 en enkele meters na het 50-bord staat die stomme paal. Altijd mooi geremd en telkens gedacht "moehaha jij gaat me nooit hebben". Gisteren bbq op het werk en had honger, ik ben op het einde van dat 70 stuk en zie een collega in tegengestelde richting voorbij vlammen, ik begroet hem, en plots bedenk ik dat ik al naast die paal rij, ik kijk in m'n spiegel en ja hoor *flits*
          Ik reed een 65 op m'n teller denk ik, hopelijk maar 50 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
            Haaai!

Belangrijke opmerking;

(die 043 is niet zeker)
            Thx voor de tip!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
              MILJAAR! Gisteren voor de eerste keer geflitst en dan nog op een enorm stomme manier!
              Er staat een vaste flitspaal op enkele 100 meters van m'n werk, waar ik dus al 100en keren voorbij gereden moet zijn, je rijdt op een grote 70-baan, dan wordt het plots 50 en enkele meters na het 50-bord staat die stomme paal. Altijd mooi geremd en telkens gedacht "moehaha jij gaat me nooit hebben". Gisteren bbq op het werk en had honger, ik ben op het einde van dat 70 stuk en zie een collega in tegengestelde richting voorbij vlammen, ik begroet hem, en plots bedenk ik dat ik al naast die paal rij, ik kijk in m'n spiegel en ja hoor *flits*
              Ik reed een 65 op m'n teller denk ik, hopelijk maar 50 euro.

jij bent een gevaar voor de maatschappij. er zit maar 1 remedie op: extra belastingen betalen. nu zul je wellicht nooit meer achteloos een collega groeten, jij snodaard!
              bmw 116d sportshatch

Comment

• De flitswagen van schoten ( zwarte astra break) heeft een nieuwe nr plaat: 1-ARB-657
                BMW X5 45e

Comment

• Vanmorgen op de E40 tussen Luik en Brussel ... 46 verkenners ... geen melding. Beetje later hoor op Q music dat ze er stonden. Hoop dat dat niet klopte ...
                  2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                  2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
                    Dat is niet verboden, maar ze moeten wel weg als de eigenaar van het terrein dat wil.
                    Maar niemand zegt daar iets van natuurlijk. Waar was het precies?
                    Ze zijn de laatste weken redelijk hard aan het controleren in Sint-Truiden.
                    Ik ben de Golf (NDW-805) al meermaals tegengekomen de laatste weken.
                    Als je via Duras naar Sint-Truiden centrum rijd, dicht bij die grote aardbeienteler.

Comment

• 140 op de teller op een plaats waar je 100 mag, wat gaat me dat kosten? Was in Nederland...

En nu we toch bezig zijn: 130 op de teller waar je 100 mag en 140 op de teller waar je 120 mag, allebei in NL.

Ik rijd met Belgische platen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
                        jij bent een gevaar voor de maatschappij. er zit maar 1 remedie op: extra belastingen betalen. nu zul je wellicht nooit meer achteloos een collega groeten, jij snodaard!
                        Ik schaam me diep en zal m'n verantwoordelijkheid opnemen
                        En dan te denken dat mijn collega op datzelfde punt 130 (in tegengestelde richting) reed daarmee dat ik ook zo afgeleid was, die vloog echt

Comment

• Gisterenavond E17 parking Kalken:
                          Bij de oprit van de parking stond er een politiewagen tegen de richting in (lichten aan, "vertrekkensklaar"), op de parking aan de overkant was dit hetzelfde. Ook enkele uren later stonden die twee wagens er nog.

Iemand enig idee waarom ze -tegen de richting in- op de oprit staan?
                          Lijkt mij niet de snelste manier om iemand achterna te gaan, tenzij ze een stukje spookrijden.

Comment

• Multaguard (container) op de E17 De Pinte thv de wegenwerken.
                            Voor je het weet, ben je d'er voorbij zonder 'm gezien te hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
                              Vanmorgen op de E40 tussen Luik en Brussel ... 46 verkenners ... geen melding. Beetje later hoor op Q music dat ze er stonden. Hoop dat dat niet klopte ...
                              Wie luistert er dan ook naar Q

Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten

Multaguard (container) op de E17 De Pinte thv de wegenwerken.
                              Ik begin mij ongemakkelijk te voelen

Comment

• Vrijdag weeral briefje in de bus van mijn vriend de politie voor een "50 euro" boete.

Geflitst met gatso in Lier, Waversesteenweg rijrichting Duffel (dus het centrum uit, iets voor de plek waar de zone 70 start).

61 km/u, gecorrigeerd 55 km/u in zone 50.

Moet toch eens overwegen om zo'n Wikango of Coyote ding te kopen.
                                Last edited by Yves; 15/05/2011, 16:12.
                                '13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
                                '12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten

Aha, die dingen bestaan dus écht!
                                  Ik dacht al zo'n ding gezien te hebben toen ik van Zonhoven naar Leuven reed. Ter hoogte van oprit Halen (in de richting van Lummen) zag ik toen achter een betonblok zo'n bakkie staan. Ik vroeg me eigenlijk af wat daar de bedoeling van was, maar toen ik van Leuven terugkwam was 't ding weg waardoor mijn vermoeden van mobiel flitstoestelletje bevestigd werd. En nu ik hier lees dat zo'n toestellen effectief in omloop zijn... oppassen geblazen.
                                  Life's too short. Not to. Live it.
                                  1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                  2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                  2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                  2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                    Wie luistert er dan ook naar Q

Ik begin mij ongemakkelijk te voelen
                                    heb die 2maal gezien vorige week.. godja, eens je het weet..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten

Vandaag inderdaad gezien zo rond 12u s'middags. Coyote had het netjes gemeld (1min-27 bevestigingen).

Comment

• Vandaag (zon.) rond half 1 's middags heb ik een Toyota Avensis Wagon met één persoon in zien staan toen ik de oprit van E314 Genk centrem reed, richting Brussel. Heel duidelijk zichtbaar voor mij, maar niet voor de afkomenden. Kan niet anders dan een flitswagen zijn..
                                        Iemand een foto van die Toyota?

Comment

• Geloof dat Blackfox daarstraks ook bezig was over die flitser
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Working...
                                          X