Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
    Jij zegt niet dat jij er niet aan zou beginnen en de miserie op je nek halen...

Je zegt dat Bert flauw doet en de boete moet betalen als hij de overtreding heeft begaan... Dat is iets heel anders

Ik zou persoonlijk ook commentaar terugsturen en eerste overschrijving niet betalen. Als er dan nog een herinnering komt nadat mijn bezwaar enige tijd verstuurd was, dan zou ik zonder morren betalen...
    Ja ik vind het flauw en ja ik zou het zelf niet doen.
    Het een sluit het ander toch niet uit.
    Hier is geen sprake van een betwisting van de overtreding, alleen een achterpoortje zoeken via een vermeende fout in het pv (am vs. pm).
    2.0 JTDm

Comment

Als ik eens even niet oplet en wat te kort op mijn voorligger rij, dan kan ik door die ene fout ook een boete krijgen.
      Als ik het "AW-forummer gespot" topic mag geloven dan let jij precies niet al teveel op
      2.0 JTDm

Comment

Die flik heeft nu een fout gemaakt en moet ook maar de gevolgen ervan dragen
        Het enige gevolg is dat ie een navolgend PV moet opstellen.

De prijs voor de overtreder kan enkel omhoog gaan. Je kan namelijk tenslotte niet bewijzen dat je om 17u in bed lag, en zelfs niet om 5u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
          Niet flauw doen en betalen.
          Overtreding is begaan dus draag gewoon de gevolgen.
          Akkoord, maar hij weet niet dat hij geflitst is ... hij heeft iig niets gezien.

MOET hij er nu vanuit gaan dat de agent een fout gemaakt heeft ? Dus hij wordt verondersteld de fout van de agent in te zien en AAN TE NEMEN dat hij daar wel zal geflitst zijn op dat uur ?

Dat is wat ik wil zeggen, is er een mogelijkheid dat hij even naar de politie belt om dat na te vragen ? Als hij effectief geflitst is zal hij daar uiteraard de gevolgen van dragen, maar hij moet eerst zeker zijn dat hij het wel was hé !

Straks wordt hier nog beweerd dat je moet gaan betalen voor een anders overtredingen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten

MOET hij er nu vanuit gaan dat de agent een fout gemaakt heeft ? Dus hij wordt verondersteld de fout van de agent in te zien en AAN TE NEMEN dat hij daar wel zal geflitst zijn op dat uur ?

Dat is wat ik wil zeggen, is er een mogelijkheid dat hij even naar de politie belt om dat na te vragen ? Als hij effectief geflitst is zal hij daar uiteraard de gevolgen van dragen, maar hij moet eerst zeker zijn dat hij het wel was hé !

Straks wordt hier nog beweerd dat je moet gaan betalen voor een anders overtredingen !
            Toevallig!

Wou net zeggen dat er gisteren een boete is toegekomen voor een voorrangsnegatie. Staat op naam van m'n vrouw, maar dat is een vergissing waarschijnlijk. Aangezien het jouw overtreding is, kan je dat even naar mij overschrijven, dan zal ik dat aan de politie betalen?

Comment

Op het afschrift staat de naam van de agent, en de betrokken politiezone waarbij deze agent werkt. Het schijnt dat de meeste agenten ook kunnen werken met een telefoon. Bel 'm eens?

Maar ga je daar nog eerlijk zeggen "papa lag in bed om 5u, maar om 17u passeerde hij daar... Was u abuis?" . En hoe ga je reageren als de agent daarop antwoordt met "oei, ik zal dan maar snel een navolgend PV opstellen met het correcte uur!"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snelle Eddy Bekijk Berichten
                Jep dat was 'm. Extra vertraagd toen

En gisteren ook Gelukkig was het een nieuw uur en dus na het nieuws de vallende sterren op Q. Bleek dat er geflitst werd iets na Genk-Oost richting NL. (om 16h). 120 op CC (mjah ik ging al sowieso aan rustig tempo rijden) en zag de flitser (lelijk groene Opel Vectra) langs de weg.
                Na een uurtje stond hij er niet meer, wellicht niets opgeleverd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
                  Haaai!

Belangrijke opmerking;
                  vandaag afhaling gebeurd van nieuwe anonieme wagen politiezone BRUGGE (al dan niet de vervanger van de Mercedes VES 123)

VW PASSAT VARIANT (zwart, donkerbruin..) Donkere ruiten..
                  Blauwe lichten bijna onherkenbaar weggewerkt thv de pinkers ..

NUMMERPLAAT : 1 BEF 043

(die 043 is niet zeker)

VES-123 Mercedes rijdt nog steeds rond; heb er deze week achter gereden op de ring rond Brugge. Gelukkig wist ik ondertussen dat het een anonieme wagen was
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
                    1 mei : 1500 PV's
                    Dat kan harder !
                    22 mei : 1902 PV's

Comment

ik heb een beter idee:

1) je zegt dat je zeker bent dat je om 5AM elders was;
                      2) je vraagt dat de politie bevestigt dat ze om 5AM daar stonden te flitsen

99,9pct dat ze daar toen niet stonden ;-)
                      bmw 116d sportshatch

Comment

• Vanmorgen VW Passat berline gespot op de E19 Brussel-Antwerpen.
                        Hij stond links achter een brugpijler, voor de parking van Peutie. Had zijn koffer opengeklapt en er dan een laken aan gehangen...

Comment

• E19 - lasergun

Allen,

Vanmorgen reed ik richting Antwerpen op de E19, komende van Brussel.
                          Weet niet juist meer waar het was, geloof achter Mechelen Noord maar daar stond in de middenberm een wagen met de koffer open en zat er iemand achter de vangrail met een speedgun, even later hoorde ik op de radio dat ze in Mechelen Zuid stonden te flitsen?
                          Heeft iemand dit nog gezien en was het effectief een speedgun?
                          Dit had ik echt niet verwacht :-)

Remmen heeft geen zin bij zo'n speedgun, vandaar...
                          Maar klopt het dat ze u moeten tegenhouden bij controles met een speedgun?

Gr!

Comment

• Heb geen speedgun gezien, wel de controle van dezemorgen in Mechelen-Zuid.
                            Was idd van Brussel naar Antwerpen, iets na oprit Mechelen-Zuid.

Auto (VW Passat) stond helemaal in het midden dus kon je enkel zien als je er voorbij was en in je spiegel keek.
                            Flitstoestel was ook heel geniepig geplaatst: helemaal verborgen achter een verlichtingspaal. Echte killer-spot hadden ze nu
                            Zelf gepasseerd tegen 132 op CC, geen flits gezien. De harkende chauffeur die ik op 10 km al 4 keer had voorbijgestoken en die mij 3 keer had ingehaald, was nu terug bezig met een versnelling. *FLITS*

Vind het ongelooflijk hoeveel ze de laatste 2 maanden al hebben zitten flitsen op de E19.

Comment

• Hmmm eigenaardig.
                              Ik had dus in de middenberm (wiet niet juist meer waar) een break met open koffer zien staan... en een manneke op zen kniën, misschien was die de camera aan het opstellen?
                              Het was niet op de gebruikelijke inhammen maar tussen 2 boskes.
                              Rond wat uur ben je daar voorbij gereden?

De laatste tijd is het inderdaad niet te doen op de E19!

Comment

• Mmm, zal ergens rond 8u45 zijn geweest. (was rond 9u15 in Antwerpen)
                                Kans is groot dat hij idd bezig was met opstelling van de camera. Heb wel niet gezien dat koffer met doek erover terug open stond.
                                Maandag was dit wel het geval toen ze in Peutie stonden te flitsen.

Comment

• Dan kan het wel kloppen ja dat hij aan het opzetten was.
                                  Ben daar rond 8u20 voorbij gereden.

Laat ons hopen :-)

De koffer stond open maar er hing wel geen doek voor...

Comment

• Weet er iemand of ze gisteren stonden te flitsen op de Vilvoordeslaan in Vilvoorde?

Blijkbaar staan ze daar erg vaak maar ik heb nog nooit een flitser zien staan. Ze roepen het ook nooit op de radio af. Een collega van me zei dat ze er met een blauwe kleine bestelwagen stonden gisteren... Heeft de politie van Vilvoorde een blauwe Berlingo (of iets gelijkaardigs) als flitswagen?

@ dirk: op uw forum heb ik gelezen dat men wel eens in de Grote Molenweg staat te flitsen in Stabroek. Maar is dat nu nog steeds? Ik herinner me de beruchte witte Volvo 440 nog van 10 jaar geleden maar sindsdien niks meer.
                                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW F10 520da 2012
                                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                      Blijkbaar staan ze daar erg vaak maar ik heb nog nooit een flitser zien staan. Ze roepen het ook nooit op de radio af. Een collega van me zei dat ze er met een blauwe kleine bestelwagen stonden gisteren... Heeft de politie van Vilvoorde een blauwe Berlingo (of iets gelijkaardigs) als flitswagen?
                                      PZ Vilvoorde-Machelen gebruikt een witte Ford Fiesta (GFN-207) als flitswagen.
                                      Het verhaal kan echter wel kloppen want PZ Brussel Hoofdstad Elsene heeft een blauwe VW Caddy in dienst. En het zou dus goed kunnen zijn dat het die wagen was die men daar aan het gebruiken was. Toch als men spreekt over een blauw busje.

Comment

• Thanks! Nu weet ik tenminste waarop ik moet letten. Een caddy is perfect mogelijk. Vandaag zei die collega dat hij in elk geval kleiner was dan de camionette van het werk (= vito).
                                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• E19 wordt inderdaad veel geflitst de laatste tijd. Eerlijk gezegd is dat ook wel een baan waar hard gereden wordt, omdat het nu eenmaal makkelijk kan op veel momenten, ook al mag het niet in principe. Kassa Kassa dus.. En veel buitenlanders die ze kunnen lastigvallen...Iedere buitenlander die ze kunnen laten betalen, is minder belastingen die wij moeten betalen

Comment

Working...
                                          X