Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daarnet ook weer geluk dat ik op m'n goede was.

Ik passeer rond 19u30 op de noorderring Ieper-Poperinge tussen vroeger L&H gebouw (Picanol) en de lichten te Brielen en had ze al eens opgemerkt onder een verkeersbord in mei (zie vorige post).
    En jawel hoor, opnieuw gelukkig opgemerkt. Dit keer wel serieus goed weggestopt inclusief zwarte regenkap.

Was nog niet gemeld op m'n coyote, maar heb ik dus snel verandering in gebracht

Zoals je ziet staat de wagen dus op de weg parellel (en niveau lager) en staat het statief onder het blauwe verkeersbord.
    Ik kon het dit keer toch niet laten om eens terug te keren via een binnenweggetje en wat foto's te laten nemen (eerste foto's wel heel slecht omwille van ver digitaal zoomen maar het principe is duidelijk):

Last edited by B3noît; 10/06/2011, 22:36.
    2009 BMW E91 320d
    2002 BMW E46 M3
    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Telkens als ze daar staan zou je een rode vlag aan de vangrail moeten hangen

Als ze hier gaan staan op de rally van ieper gaat dat spel beginnen flippen denk ik.

Ps: Is een mooie reportage om door te sturen naar flitsservice.be zo help je
      er een pak anderen mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
        Telkens als ze daar staan zou je een rode vlag aan de vangrail moeten hangen

Als ze hier gaan staan op de rally van ieper gaat dat spel beginnen flippen denk ik.

Ps: Is een mooie reportage om door te sturen naar flitsservice.be zo help je
        er een pak anderen mee.
        Hehe dat denk ik ook. De laatste tijd staan ze er toch vrij frequent vind ik... Misschien al aan het finetunen voor dan?

Ik zend ook iedere keer de smsberichten naar dirkbruijns dus hij zal het ook wel lezen hier op het forum vermoed ik.
        @ Dirk: Je mag die foto's gerust gebruiken en me contacteren als je er nog wilt (ik heb er nog een paar)

Ik meld het ook iedere keer aan Q-music ook, maar die hechten blijkbaar geen belang aan die berichten, want een 20 minuten later nog steeds niet afgeroepen op de radio, alsof ze je niet vertrouwen...
        Last edited by B3noît; 10/06/2011, 22:43.
        2009 BMW E91 320d
        2002 BMW E46 M3
        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Merci B !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
            hehe

Daarnet op dezelfde locatie een zwarte vectra van de politie Elsene gezien met een groot wit zwaailicht op het dak . Iemand enig idee waarvoor die gebruikt wordt? Op het dak stonden 2 kleine antennes.
            die zwarte vectra´s zijn van de anti overval brigade
            die rijden altijd gelijk zotten

http://belgian-police-cars.blogspot.comDeux nouvelles Opel Vectra de la Brigade Anti-Agression de la Police de Bruxelles en route vers une intervention. / Tw...

Comment

• Al dan niet uitgerust met kentekenlezers , de Vectra's van PzBrussel/Elsene.
              Ik dacht dat ze er 4 stuks van hadden, deze foto stamt al uit 2008.

Comment

• Autosnelweg, wegenwerken. Toegelaten snelheid 50km/u bij de werken.

Waar ligt de "rijbewijs kwijt" grens? Bij 30km/u te hard of bij 40km/u te hard?

Comment

• Buiten de bebouwde kom is 40 km/u te hard prijs.

Binnen de bebouwde kom is dat 30 km/u.

Comment

• Vanmorgend op de E19 Antwerpen-Breda, ter hoogte van St Job int goor, zwarte golf 4 variant lekker verstopt aan de rechterkant. Daar staan ze tegenwoordig veel. Opletten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                      Buiten de bebouwde kom is 40 km/u te hard prijs.

Binnen de bebouwde kom is dat 30 km/u.
                      Akkoord, maar wegenwerken veranderen daar niets aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                        Hehe dat denk ik ook. De laatste tijd staan ze er toch vrij frequent vind ik... Misschien al aan het finetunen voor dan?

Ik zend ook iedere keer de smsberichten naar dirkbruijns dus hij zal het ook wel lezen hier op het forum vermoed ik.
                        @ Dirk: Je mag die foto's gerust gebruiken en me contacteren als je er nog wilt (ik heb er nog een paar)

Ik meld het ook iedere keer aan Q-music ook, maar die hechten blijkbaar geen belang aan die berichten, want een 20 minuten later nog steeds niet afgeroepen op de radio, alsof ze je niet vertrouwen...
                        Well spotted!

Dit is wel een zeer geniepige setup. Als dit m'n job was zou ik mezelf toch niet meer in de spiegel kunnen kijken. Maar ja, human nature, zeker? De STASI had ook geen gebrek aan geniepige verklikkers...

2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
                        2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
                        2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
                        2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
                        2013 Nissan Leaf (daily)
                        1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)

Comment

• 16 MAART 1968. - Wet betreffende de politie over het wegverkeer.
                          (B.S. 27.03.196

Titel IV: Strafbepalingen en veiligheidsmaatregelen

Hoofdstuk II : Overtreding van de reglementen

Alle hieronder vermelde bedragen moeten vermenigvuldigd worden met 5,5 opdeciemen!
                          Voorbeeld: 50 euro = 50 x 5,5 = 275 euro
                          Artikel 29

§ 3. Het overschrijden van de toegelaten maximumsnelheid bepaald in de reglementen uitgevaardigd op grond van deze gecoördineerde wetten wordt gestraft met een geldboete van 10 euro tot 500 euro.
                          De rechter houdt rekening met het aantal kilometer per uur waarmee de toegelaten maximumsnelheid wordt overschreden.
                          De volgende overtredingen worden bovendien gestraft met een verval van het recht tot het besturen van een motorvoertuig voor een duur van ten minste acht dagen en ten hoogste vijf jaar :
                          • het overschrijden van de toegelaten maximumsnelheid met meer dan 40 kilometer per uur, of :

• het overschrijden van de toegelaten maximumsnelheid met meer dan 30 kilometer per uur binnen een bebouwde kom, in een zone 30, schoolomgeving, erf of woonerf.

Je had dit ook kunnen afleiden uit http://www.wegcode.be/boeteberekening ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                            Al dan niet uitgerust met kentekenlezers , de Vectra's van PzBrussel/Elsene.
                            Ik dacht dat ze er 4 stuks van hadden, deze foto stamt al uit 2008.

Dit is diegene die ik gezien heb. Nummerplaat klopt.

Thx sliderke! Wist ik niet!
                            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dante Bekijk Berichten
                              Vanmorgend op de E19 Antwerpen-Breda, ter hoogte van St Job int goor, zwarte golf 4 variant lekker verstopt aan de rechterkant. Daar staan ze tegenwoordig veel. Opletten.
                              Staan ze inderdaad regelmatig. Als er geflitst wordt in de richting van Breda-Antwerpen staan ze gewoon in de middenberm. Paar weken geleden stonden ze tegelijk in de onder de brug en in de middenberm te flitsen.

Comment

• Vuilbak-flitser te Dendermonde zou al in gebruik zijn

Comment

• Hier op de Mechelsesteenweg

Comment

• Als je na de flitspaal weer op de gas gaat ben je eraan...
                                    Ik moet wel zeggen dat die container, op die plaats, voor de oplettende chauffeur toch wel enigsinds opvalt.

Comment

• Best wel cynisch met het reclamebord "Dubbel voordeel"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
                                        Als je na de flitspaal weer op de gas gaat ben je eraan...
                                        Ik moet wel zeggen dat die container, op die plaats, voor de oplettende chauffeur toch wel enigsinds opvalt.
                                        Vanuit deze richting misschien , maar als je uit de andere kant komt, ga je compleet de mist in.

Comment

• En als je te snel rijd zonder dat je die flitspaal ziet, 2x beboet voor dezelfde overtreding

Comment

Working...
                                          X