Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten

nee dat niet, maar was remorque van mijne buur, dus kan wel zijn dat die de boete ontvangt

Mocht er een boete komen, zal dan toch een dubbele boete worden, aangezien dat je niet meer met een remorque mag rijden met een andere plaat, moet dezelfde zijn als voertuig.
    Kennis onlangs zo beboet geweest daarvoor, droeg plaat van zijn 2de wagen.

mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
      Bestaan daar foto's van? Want zo'n paal met sensoren in de baan ken ik niet, dan kan ik er in het vervolg op letten

Das een model met lussen in de baan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
        Ik passeer daar niet elke dag (of al zeker niet tijdens de drukke uren), maar heb enkel nog maar de VW Passat in de middenberm zien staan, met driepikkel in vangrail.
        Over welke heb jij het? Uitwijkstrook zoals hieronder?

Jep, maar dan is het een donkere Opel Vectra. Er is rond die uitwijkstrook ook wat meer begroeiing, dus auto verdwijnt in de omgeving

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
          Deze morgen stonden ze op de baan tussen kortemark en torhout in een zone 50... Nog geen melding gehad op de coyote, maar gelukkig ken ik hun karretje en staat daar anders nooit iets geparkeerd
          En dat is...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
            Ik passeer daar niet elke dag (of al zeker niet tijdens de drukke uren), maar heb enkel nog maar de VW Passat in de middenberm zien staan, met driepikkel in vangrail.
            Over welke heb jij het? Uitwijkstrook zoals hieronder?
            Meestal is een donkerkleurige Golf variant de flitser. Deze foto is echter getrokken tussen Mechelen Zuid en Mechelen Noord richting Antwerpen aan de RECHTERKANT staat deze geparkeerd.
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Klopt, op de E19 tussen Mz en Mn ri A'pen, in de andere richting hebben ze ook een inham ri. Brussel, ik heb van beide locaties wel ergens foto's.

WARNING ! ivm viaduct Vilvoorde :
              Als je vanuit Gent of Antwerpen nadert , vlak voor het oprijden van het viaduct, zie je in de middenberm een stukske trapleuning uitsteken, er is een trap naar beneden. In het verleden hebben ze daar al regelmatig gestaan met een driepikkel , nauwelijks zichtbaar vanuit de traphal, de auto van de agenten staat dan onderaan de brug op de Vilvoordsesteenweg daar. k'Weet niet of ze dat nu nog kunnen met de werken, maar een verwittigd man is er 2 waard. Als er 1 plek is waar ze op't viaduct ongeneerd kunnen flitsen, is't daar.
              Last edited by ; 22/06/2011, 12:44.

Comment

• Geflitst in Heerlen, 165, 430 EUR

Comment

• Altijd gedacht dat NL goedkoper was dan hier
                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Als ik me niet vergis gaat dat belachelijk progressief bij de NL'ers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                      Altijd gedacht dat NL goedkoper was dan hier
                      dat is toch goedkoper dan hier? In belgie is het tevoet gaan vanaf 162 en rechtbank dacht ik
                      Captain Turbo
                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Nr 9

Wel opnieuw in zone 50 :

gemeten snelheid 64 km/uur
                        gecorrigeerd : 58 km/uur

50€

Is het niet 10 + 1 gratis ?

Comment

• Eerder 10 + 1 x naar de rechtbank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                            Eerder 10 + 1 x naar de rechtbank
                            Was elke keer 50€ dus ik denk niet dat ze me daarvoor naar de rechtbank gaan sturen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                              WARNING ! ivm viaduct Vilvoorde :
                              Als je vanuit Gent of Antwerpen nadert , vlak voor het oprijden van het viaduct, zie je in de middenberm een stukske trapleuning uitsteken, er is een trap naar beneden. In het verleden hebben ze daar al regelmatig gestaan met een driepikkel , nauwelijks zichtbaar vanuit de traphal, de auto van de agenten staat dan onderaan de brug op de Vilvoordsesteenweg daar. k'Weet niet of ze dat nu nog kunnen met de werken, maar een verwittigd man is er 2 waard. Als er 1 plek is waar ze op't viaduct ongeneerd kunnen flitsen, is't daar.
                              Daar ga ik eens op letten . Heb je daar ook foto's van?

Haja, daarnet een zwarte Nissan Primera in Vilvoorde gezien van de politie met groot blauw zwaailicht op het dak. Gelijkaardig model als deze:

The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                Heb je daar ook foto's van?
                                Op fs staan er ergens foto's van, maar ik kan ze ook niet zo direct terugvinden. Ze zijn niet van mij, dus ik kan ze ook niet uit t' archief halen. Binnenkort komt er een repo over "Viaduct Vilvoorde", ik zal ze tegen dan wel ergens opduiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                  het is al zeker 6 maanden geleden dat ze nog eens stonden op de E34 aan de grensovergang in Postel

is die zwarte vectra kapot ofzo?
                                  Ik heb hem daar de laatste drie maanden nochtans regelmatig zien staan. Ze roepen hem wel meer om op de radio dan dat hij er effectief staat, maar hij is nog wel degelijk actief. Staat altijd in de eerste inham na de grens komende vanuit NL. Hing daar onlangs nog achter een Bentley CGT op UK platen, die mens is er toch tegen +/- 200 voorbij gereden. Onderschepping staat meestal, niet altijd, in Arendonk aan de afrit.

Comment

• weet er nog iemand de sites waar je de flitspaallocaties van belgie en frankrijk kon downloaden.
                                    wimoptiek.be op

Comment

• Olé, ik mag ook nog eens afdokken.
                                      't was wel al zo'n 100000km geleden (in BE), dus AUB mensen, vergelijk me niet met die Toere!

E34 thv Stekene richting kust, thv km 23.6.
                                      154 gecorrigeerd naar 144: 120 euro...

By the way, van mijn stuntje in december dat ik hier neerschreef, heb ik nooit geen PV ontvangen...
                                      My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Mo fuck é.

Voor die 5km die ik die dag moest rijden de coyote niet aangelegd, heb ik 't aan mijn been. 80 (74 na correctie) waar ik 70 mocht. Blijft balen, 50 euro gaspillé pour rien

edit: wth, mijne frang valt ineens, ik had m'n coyote toen wel hangen bedenk ik me net en kreeg weldegelijk een melding, ben toen redelijk wat afgeremd en heb niks gezien. Blijkbaar niet genoeg afgeremd
                                        Last edited by Wouter; 23/06/2011, 14:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                                          Olé, ik mag ook nog eens afdokken.
                                          't was wel al zo'n 100000km geleden (in BE), dus AUB mensen, vergelijk me niet met die Toere!

E34 thv Stekene richting kust, thv km 23.6.
                                          154 gecorrigeerd naar 144: 120 euro...

By the way, van mijn stuntje in december dat ik hier neerschreef, heb ik nooit geen PV ontvangen...
                                          Lap, nog een envelop ontvangen
                                          102 gecorrigeerd naar 95 ipv 90 op de A201: 50 euro
                                          De 2 overtredingen binnen de 24u begaan, en geen enkele keer de flits gezien
                                          My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Working...
                                          X