Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
    Maar de strook tussen je perceelgrens en de weg zelf wel hoor...

Zo weet ik er hele reeksen staan...
    allemaal gaan aangeven he...

uw reactie is begrijpelijk maar juridisch hebt ge geen poot om op te staan...

Comment

• We hebben dringend een nieuwe regering nodig om deze wet te laten wijzigen!
      My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Parket, maar dan ga ik mij toch volledig niet laten doen zulle...
        Moet je vooral doen

Parket bekijkt het PV, daar staan geen betwistbare dingen in, vervolging volgt, je hebt niks in te brengen behalve dat alles wat in het PV staat de waarheid is, en je mag afrekenen.

Het zou eenvoudiger zijn moest het PV vol fouten staan, maar dat gaat enkel als je dus met 4 wielen op de rijbaan parkeert, en geen bordjes "te koop" in of aan de auto bevestigt.

Comment

• naish; mag ik hier een advocaat van de duivel spelen maar is dit niet het zoveelste voorbeeld van "mevrouw parkeert zich foutief met een dikke jeep om haar kindjes af te halen". Ik heb niks tegen kindjes; jeeps; vrouwen of wat dan ook maar hoe dikwijls zie je dit niet gebeuren aan scholen, chreches,... In mijn ogen treden onze blauwe vrienden daar veel te laks tegen op. ik passeer er zo dagelijks; jeeps op trottoir want met hun hoge veren merken ze daar toch niks van. gevolg rolstoelpatiênt kan niet meer door; moet over de rijweg; auto´s rijden die mens bijna omver,... Als je de foutparkeerder daarop aanspreekt dan krijg je meestal nog een reactie zoals die van jou hier. Je weet dat je in fout bent, verontschuldig je dan tenminste ipv van de arrogante mens uit te hangen.

Vorige maand stond er bij mij ook een wagen te koop (van een vriendin) en ook een agent gehad die mij daarop aansprak. Hij viel erover dat ze een bordje "te koop" over de nummerplaten had gehangen want volgens hem moest die leesbaar blijven. Heb er hem ook op gewezen dat die voortuin wel degelijk mijn privé is. enige wat hij nog vertelde "ik zou er toch maar afdoen voor je gaat rijden" en liep met de staart tussen de benen weg

Comment

• Ik denk dat Naish' madam ook de fout heeft gemaakt 2 overtredingen in ene keer te plegen. Dat trekt de aandacht. Had die X5 op de rijbaan gestaan, had die agent waarschijnlijk nog niet eens de moeite gedaan om over die "Te Koop"-bordjes te klagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
              Iemand die over het voetpad wandelt vind het misschien niet kleinzielig dat er een X5 aangesproken wordt op zijn/haar parkeergedrag.
              Blijkbaar denken veel mensen zo, maar dat begrijp ik dus niet hé. Waarom zou het rechtvaardiger zijn om iemand met een X5 te beboeten dan iemand met pakweg een oude Fiesta?

Onlangs nog vond iemand die ik ken het schandalig dat er een X6M geparkeerd stond op een gehandicapten plaats. Is dat dan minder erg als het een oude rammelkar zou zijn?

Comment

Had hij doorgereden en op kantoor eens dat openstaande PV van het aanrijden van mijn geparkeerde auto had opgelost...
                Dat ging niet. Op weg naar kantoor kwam hij een verkeerd geparkeerd voertuig tegen met daarbovenop nog borden "te koop" op bevestigd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                  Blijkbaar denken veel mensen zo, maar dat begrijp ik dus niet hé. Waarom zou het rechtvaardiger zijn om iemand met een X5 te beboeten dan iemand met pakweg een oude Fiesta?

Onlangs nog vond iemand die ik ken het schandalig dat er een X6M geparkeerd stond op een gehandicapten plaats. Is dat dan minder erg als het een oude rammelkar zou zijn?
                  Nee, dat zeg ik ook niet. Verkeerd geparkeerd is verkeerd geparkeerd. Als ik kebap uithaal vind ik het ook sneu dat 70% van de geparkeerde wagens (bezoekers en bewoners) hun kar half op het fietspad achterlaten, en dat zijn goedkope en dure krellen.

Ieder zijn plek op de openbare weg, en daarop auto's op de rijbaan, fietsers op het fietspad en voetgangers op het voetpad.

Comment

Conclusie: zijn prioriteiten liggen verkeerd.
                    Als hij lid is van de verkeersdienst, en in die dienst het verkeerd parkeren een prioriteit is, dan niet. Hij kan bovendien op kantoor ook niet 8 uur gaan zitten bedenken wie tegen uw kar heeft gereden, en helderziend zijn is geen voorwaarde om bij de politie te mogen werken.

Wettelijk valt er helemaal niks tegen te doen want er is zelfs een wet die agenten verplicht om alle inbreuken vast te stellen. Wees blij dat geen van de agenten dat effectief ook doet.

Comment

Maar de strook tussen je perceelgrens en de weg zelf wel hoor...

Zo weet ik er hele reeksen staan...
                      opgelet. veel van die stroken zijn wel privé-eigendom maar mogen gewoon niet afgebakend worden.
                      wimoptiek.be op

Comment

• Stippel jouw route met de wagen uit, rekening houdend met alle verkeersinfo van Touring Mobilis (files, ongevallen…)

Is het hoogtij van de flitsers of zo?

Check 12 flitsers op dit moment
                        En maar blijven gaan..

Comment

• en op de q music website maar 2

Comment

• Daarnet voor het eerst de nieuwe flitsauto van zone Dendermonde gezien, ik had het eigenlijk pas door toen ik het ijkpaaltje zag staan en ben nog eens teruggereden Het is een donkergrijze Skoda Octavia Combi met nummerplaat 1-ATH-452, maar dat is waarschijnlijk al oud nieuws

Comment

• In Mechelen hebben ze ook een nieuwe flitswagen. In Mechelen Zuid richting station stond er daarnet een champagne kleurige Fiat Bravo te flitsen rond 14u30. Zou dit de opvolger van de Astra zijn?
                              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Die is al een tijdje in gebruik hoor ( denk rond de 1,5 jaar al). Die 2 wagens worden gebruikt. ( ik kan het weten, ik ben al door de 2 wagens geflitst op 5 min en 3 km verschil )
                                2012 Renault Megane RS

Comment

• Hoe zit het met flitsboetes in Italie? Ben daar minstens 1x maal geflitst, komen die boetes aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                    In Mechelen hebben ze ook een nieuwe flitswagen. In Mechelen Zuid richting station stond er daarnet een champagne kleurige Fiat Bravo te flitsen rond 14u30. Zou dit de opvolger van de Astra zijn?
                                    De grijze Astra met Multanova-kegel in de grille, en de champagnekleurige Fiat Bravo met Gatso-inbouw in de nummerplaat zijn de vervangers voor de Astra die al een tijdje afgeschreven is. Hij is niet meer gespot sinds pakweg een jaar ofzo. Foto's voertuigen wel ergens te vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                                      Hoe zit het met flitsboetes in Italie? Ben daar minstens 1x maal geflitst, komen die boetes aan?
                                      Volgens de laatste EU overeenkomsten zouden alle flitsboetes onderling doorgestuurd worden. Alle politiediensten zouden alle gegevens doorsturen naar de betrokken landen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                        Volgens de laatste EU overeenkomsten zouden alle flitsboetes onderling doorgestuurd worden. Alle politiediensten zouden alle gegevens doorsturen naar de betrokken landen.
                                        Maar dat was niet met onmiddellijke ingang dacht ik?

Zoja, wat zijn de tarieven ginder?

Comment

Working...
                                        X