Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jaarlijks meer dan 500 PV's wegens te traag rijden

Nieuwe en tweedehands auto’s veilig vergelijken en kopen? Dat doe je op Vroom! Ontdek hier +40.000 wagens, +20.000 tests, nieuws, advies en prijzen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
      Jaarlijks meer dan 500 PV's wegens te traag rijden

http://www.autokanaal.be/nieuws/aid1...ag-rijden.aspx
      Nog veel te weinig!

Comment

• Het is slechts 50 euro boete, dat is heel weinig voor zoveel andere mensen te hinderen en te ergeren. En door gevaar uit te lokken met inhaalmaneuvers.

Comment

• Iemand een idee waar die flitser staat tussen Boom en Londerzeel? (26/07/2011).
          Heb me daarjuist overslapen en in een rotvaart naar het werk gereden. Doe ik anders nooit.
          Ter hoogte van londerzeel hoor ik het verkeersbericht.

Crap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
            Iemand een idee waar die flitser staat tussen Boom en Londerzeel? (26/07/2011).
            Heb me daarjuist overslapen en in een rotvaart naar het werk gereden. Doe ik anders nooit.

Crap
            Heb het vanmorgen ook gehoord. Die melding komt redelijk frequent voor, maar heb daar nog nooit een flitser zien staan. Iemand enig idee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
              Maar dat was niet met onmiddellijke ingang dacht ik?

Zoja, wat zijn de tarieven ginder?
              Geen idee, en als in België alles gaat evolueren zoals hier normaal is zullen er eerst nog wat parlementaire commissies hun zegje moeten over doen, dus .....

Comment

Iemand een idee waar die flitser staat tussen Boom en Londerzeel? (26/07/2011).

Crap
                Je hebt die melding op MNM ( of bij uitbreiding StuBru) gehoord).
                Ze roepen daar de godganse dag meldingen af vanuit de lijst met geplande controle's van de Federale Politie, dat betekent niet dat ze er effectief staan. Als er die bepaalde controle zou staan, staat die meestal thv willebroek-noord ergens thv Jesco (aan de brug) of net thv willebroek-zuid ( onder de brug van de N16 richting mechelen). Het gebeurt wel eens dat ze verderop staan, dat is dan 2 km voorbij Sarens, maar dan noemt het daar gewoon Meise.
                In de meldingen staat dan ook specifiek A12 tussen Londerzeel en Laken.
                Tune your station, en ge zult geruster rijden.
                Of koopt u ne Coyote ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                  Je hebt die melding op MNM ( of bij uitbreiding StuBru) gehoord).
                  Ze roepen daar de godganse dag meldingen af vanuit de lijst met geplande controle's van de Federale Politie, dat betekent niet dat ze er effectief staan. Als er die bepaalde controle zou staan, staat die meestal thv willebroek-noord ergens thv Jesco (aan de brug) of net thv willebroek-zuid ( onder de brug van de N16 richting mechelen). Het gebeurt wel eens dat ze verderop staan, dat is dan 2 km voorbij Sarens, maar dan noemt het daar gewoon Meise.
                  In de meldingen staat dan ook specifiek A12 tussen Londerzeel en Laken.
                  Tune your station, en ge zult geruster rijden.
                  Of koopt u ne Coyote ofzo.

Bedankt.

Ik rij 95% van de tijd reglementair op de autostrade, dus coyote is niet voor mij.

Comment

• Het is die 5% die u bang gemaakt heeft

Comment

• Interessante website:

www.flitscontroles.be

Comment

• Vanmorgen stonden ze te "flitsen" op de brug in Machelen over de Brusselse buitenring. De file begint meestal vanaf daar en velen rijden dan een stukje pechstrook om de oprit voor de E19 te bereiken. Of ze rijden over de volle witte lijn die loopt tot net voor de brug.
                        Vandaag zullen ze op de foto staan want er stond een politieagent met een camera op de brug

Zouden ze ook wat meer mogen doen bij de oprit van de binnenring op de E40 in Sterrebeek, richting Luik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                          Vanmorgen stonden ze te "flitsen" op de brug in Machelen over de Brusselse buitenring. De file begint meestal vanaf daar en velen rijden dan een stukje pechstrook om de oprit voor de E19 te bereiken. Of ze rijden over de volle witte lijn die loopt tot net voor de brug.
                          Vandaag zullen ze op de foto staan want er stond een politieagent met een camera op de brug

Zouden ze ook wat meer mogen doen bij de oprit van de binnenring op de E40 in Sterrebeek, richting Luik.
                          Ah, was dat daarvoor!

't Zal eens geen tijd gaan worden...
                          1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                            Ah, was dat daarvoor!

't Zal eens geen tijd gaan worden...
                            Graag ook in Sint Stevens Woluwe, waar de E40 de ring opkomt.
                            Hoeveel er daar niet over die witte lijn rijden....

Comment

Graag ook in Sint Stevens Woluwe, waar de E40 de ring opkomt.
                              Hoeveel er daar niet over die witte lijn rijden....
                              Neenee, daar hoeft het niet.
                              1991 BMW E30 318is

Comment

• Ik denk met 90% zekerheid dat ik geflitst ben op 17/07 op de E17.

Zou het kunnen dat door het verlof er sommige boetes nog niet zijn verstuurd?

Comment

• Als je veel te snel reed kan het wel een aantal weken duren.
                                  De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                  1990 Volvo 344
                                  1991 Mercedes W124 230CE
                                  2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                  1980 Volkswagen Derby CLS
                                  1990 Mercedes W124 230CE
                                  2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kosmo Bekijk Berichten
                                    Interessante website:

www.flitscontroles.be
                                    Zijn ze weer bezig ? Ze halen hun info uit diverse meldingen die ze online jatten en voegen ze tesamen, en claimen ze als waarheid. We hebben enkele valse meldingen op fs.be gezet, die netjes door hen werden overgenomen, daarna mailtje gestuurd via advocaat en site was direct offline.
                                    Als ze bij Touring , MNM en Q-music horen dat ze weer bezig zijn, gaat het weer niet lang duren ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                                      Als je veel te snel reed kan het wel een aantal weken duren.
                                      Neen, ik reed een grote 80 waar ik 70 mocht.

Heb enkele flitsen gezien in m'n spiegel, maar op het vak rechts naast mij reden er ook een drietal wagens.
                                      Vandaar dat ik nog een waterkansje heb dat die tussen mij en de camera reden..

Comment

• Hoeveel foto's worden er genomen bij het flitsen?
                                        Aan de werken op de E313 werd de wagen voor mij geflitst, twee "flashes".

Ik reed er toch wel een serieus stuk achter maar nu stel ik de vraag of ik ook geflitst ben...

Volgens mij reed ik de toegelaten snelheid, al ging het wel net van 70 naar 50

Hij werd btw frontaal geflitst...

Comment

• voor zover ik weet hebt ge altij 2 flashe. 1ste is voor te mete, 2de is voor u te pakke :p
                                          Heb vroeger de chans gehad da ik net bij de 2de flash naast een camionpasseerde. Nog nooit zo veel chans gehad denk ik, want deed wel een kleeeein beetje te veel met mene moto

Comment

Working...
                                          X