Jaarlijks meer dan 500 PV's wegens te traag rijden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk BerichtenJaarlijks meer dan 500 PV's wegens te traag rijden
http://www.autokanaal.be/nieuws/aid1...ag-rijden.aspx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk BerichtenIemand een idee waar die flitser staat tussen Boom en Londerzeel? (26/07/2011).
Heb me daarjuist overslapen en in een rotvaart naar het werk gereden. Doe ik anders nooit.
Ter hoogte van londerzeel hoor ik het verkeersbericht.
Crap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenMaar dat was niet met onmiddellijke ingang dacht ik?
Zoja, wat zijn de tarieven ginder?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk BerichtenIemand een idee waar die flitser staat tussen Boom en Londerzeel? (26/07/2011).
Heb me daarjuist overslapen en in een rotvaart naar het werk gereden. Doe ik anders nooit.
Ter hoogte van londerzeel hoor ik het verkeersbericht.
Crap
Ze roepen daar de godganse dag meldingen af vanuit de lijst met geplande controle's van de Federale Politie, dat betekent niet dat ze er effectief staan. Als er die bepaalde controle zou staan, staat die meestal thv willebroek-noord ergens thv Jesco (aan de brug) of net thv willebroek-zuid ( onder de brug van de N16 richting mechelen). Het gebeurt wel eens dat ze verderop staan, dat is dan 2 km voorbij Sarens, maar dan noemt het daar gewoon Meise.
In de meldingen staat dan ook specifiek A12 tussen Londerzeel en Laken.
Tune your station, en ge zult geruster rijden.
Of koopt u ne Coyote ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk BerichtenJe hebt die melding op MNM ( of bij uitbreiding StuBru) gehoord).
Ze roepen daar de godganse dag meldingen af vanuit de lijst met geplande controle's van de Federale Politie, dat betekent niet dat ze er effectief staan. Als er die bepaalde controle zou staan, staat die meestal thv willebroek-noord ergens thv Jesco (aan de brug) of net thv willebroek-zuid ( onder de brug van de N16 richting mechelen). Het gebeurt wel eens dat ze verderop staan, dat is dan 2 km voorbij Sarens, maar dan noemt het daar gewoon Meise.
In de meldingen staat dan ook specifiek A12 tussen Londerzeel en Laken.
Tune your station, en ge zult geruster rijden.
Of koopt u ne Coyote ofzo.
Bedankt.
Ik rij 95% van de tijd reglementair op de autostrade, dus coyote is niet voor mij.
Comment
-
-
Vanmorgen stonden ze te "flitsen" op de brug in Machelen over de Brusselse buitenring. De file begint meestal vanaf daar en velen rijden dan een stukje pechstrook om de oprit voor de E19 te bereiken. Of ze rijden over de volle witte lijn die loopt tot net voor de brug.
Vandaag zullen ze op de foto staan want er stond een politieagent met een camera op de brug
Zouden ze ook wat meer mogen doen bij de oprit van de binnenring op de E40 in Sterrebeek, richting Luik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenVanmorgen stonden ze te "flitsen" op de brug in Machelen over de Brusselse buitenring. De file begint meestal vanaf daar en velen rijden dan een stukje pechstrook om de oprit voor de E19 te bereiken. Of ze rijden over de volle witte lijn die loopt tot net voor de brug.
Vandaag zullen ze op de foto staan want er stond een politieagent met een camera op de brug
Zouden ze ook wat meer mogen doen bij de oprit van de binnenring op de E40 in Sterrebeek, richting Luik.
't Zal eens geen tijd gaan worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenAh, was dat daarvoor!
't Zal eens geen tijd gaan worden...
Hoeveel er daar niet over die witte lijn rijden....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk BerichtenGraag ook in Sint Stevens Woluwe, waar de E40 de ring opkomt.
Hoeveel er daar niet over die witte lijn rijden....
Comment
-
Als je veel te snel reed kan het wel een aantal weken duren.De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kosmo Bekijk Berichten
Als ze bij Touring , MNM en Q-music horen dat ze weer bezig zijn, gaat het weer niet lang duren ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk BerichtenAls je veel te snel reed kan het wel een aantal weken duren.
Heb enkele flitsen gezien in m'n spiegel, maar op het vak rechts naast mij reden er ook een drietal wagens.
Vandaar dat ik nog een waterkansje heb dat die tussen mij en de camera reden..
Comment
-
Hoeveel foto's worden er genomen bij het flitsen?
Aan de werken op de E313 werd de wagen voor mij geflitst, twee "flashes".
Ik reed er toch wel een serieus stuk achter maar nu stel ik de vraag of ik ook geflitst ben...
Volgens mij reed ik de toegelaten snelheid, al ging het wel net van 70 naar 50
Hij werd btw frontaal geflitst...
Comment
Comment