Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ben ik geflitst of was het enkel een waarschuwing?

onderweg in frankrijk overal keurig *tutuutut* flitslocaties vermeden. en voor de eindstreep staat er een bord met controle video (ofzo, ben de benaming kwijt) en voor ik kan afremmen rij ik onder zo'n boog met allemaal videocamera's aan. 50m verder kwam men nummerplaat op zo'n groot matrixbord ***-*** vous rouléz tros vitte stond er te lezen.

zou dit enkel een waarschuwing zijn of mispatat?
    wimoptiek.be op

Comment

• Volgens mij stond er trop vite

Comment

• dat kan ook, ik was er nogal snel voorbij.
        wimoptiek.be op

Comment

• Deze voormiddag werd iedere keer de flitslocatie E34 Postel-Turnhout Centrum omgeroepen op Stubru, ze stonden er echter (weer eens) niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
            Deze voormiddag werd iedere keer de flitslocatie E34 Postel-Turnhout Centrum omgeroepen op Stubru, ze stonden er echter (weer eens) niet.
            Inderdaad.

Kben wel heel lang onderweg geweest naar het werk omdat ik geen risico wou nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Inderdaad.

Kben wel heel lang onderweg geweest naar het werk omdat ik geen risico wou nemen
              Ze staan dan in Postel in een van de inhammen, of bij de afrit Turnhout Centrum onder de brug. Zonde om heel het stuk daartussen 120 te rijden

Comment

Ze staan dan in Postel in een van de inhammen, of bij de afrit Turnhout Centrum onder de brug. Zonde om heel het stuk daartussen 120 te rijden
                Aan die parking staan ze soms ook.
                Net als onder de brug van OT.

Vorige keer dat ik dat 's morgens op de radio hoorde was ik het vergeten tegen dat ik in de auto zat, en hebben ze me aan 170 gepakt daar ergens, dus nu doe ik die 5km wel rustig

Comment

• Gisteren is de wijkagent hier geweest om te melden dat ik mijn rijbewijs moet inleveren bij de Rechtbank van Halle. Rijverbod is voor een termijn van 10 dagen.
                  Mijn vraag is nu of ik dat rijbewijs zelf kan brengen met de wagen? Volgens de betekening moet het rijbewijs aan de griffie worden afgegeven ten laatste vrijdag om 16 uur, maar mijn rijverbod gaat pas in zaterdag vanaf 0.00 uur.
                  Hetzelfde geld om het rijbewijs weer terug te gaan halen. Ik heb dus rijverbod tot dinsdag 0.00uur. Kan ik mijn rijbewijs dan zelf met de wagen gaan afhalen?
                  Op die momenten heb ik geen rijverbod, maar ik heb mijn rijbewijs niet op zak. Mag dat?
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Gisteren is de wijkagent hier geweest om te melden dat ik mijn rijbewijs moet inleveren bij de Rechtbank van Halle. Rijverbod is voor een termijn van 10 dagen.
                    Mijn vraag is nu of ik dat rijbewijs zelf kan brengen met de wagen? Volgens de betekening moet het rijbewijs aan de griffie worden afgegeven ten laatste vrijdag om 16 uur, maar mijn rijverbod gaat pas in zaterdag vanaf 0.00 uur.
                    Hetzelfde geld om het rijbewijs weer terug te gaan halen. Ik heb dus rijverbod tot dinsdag 0.00uur. Kan ik mijn rijbewijs dan zelf met de wagen gaan afhalen?
                    Op die momenten heb ik geen rijverbod, maar ik heb mijn rijbewijs niet op zak. Mag dat?
                    Ik zou het doen , maar ik vermoed wel dat het niet mag ... je moet toch ten alle tijde uw rijbewijs kunnen voorleggen als je op stap bent met de auto ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                      Ik zou het doen , maar ik vermoed wel dat het niet mag ... je moet toch ten alle tijde uw rijbewijs kunnen voorleggen als je op stap bent met de auto ?
                      Je krijgt een papier waarop staat van wanneer tot wanneer dat rijverbod geldt... Daarmee kan je naar ginder rijden om het af te leveren, en terug naar huis. Idem voor het ophalen van het rijbewijs.

Comment

Deze voormiddag werd iedere keer de flitslocatie E34 Postel-Turnhout Centrum omgeroepen op Stubru, ze stonden er echter (weer eens) niet.
                        gisteren stonden ze wel tussen afrit zoersel en afrit schilde (oelegem) in de richting van antwerpen te flitsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Gisteren is de wijkagent hier geweest om te melden dat ik mijn rijbewijs moet inleveren bij de Rechtbank van Halle. Rijverbod is voor een termijn van 10 dagen.
                          Wat een vooroorlogssysteem is dat?
                          In jouw geval moet je dus vanuit limburg nr halle om dat af te geven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                            Wat een vooroorlogssysteem is dat?
                            In jouw geval moet je dus vanuit limburg nr halle om dat af te geven?
                            Pa z'n rijbewijs ben ik persoonlijk gaan afgeven in Brugge.
                            Maar ze hebben 't wel teruggestuurd naar Genk, waar ik het dan terug kon ophalen

Comment

• hoe lang duurt het normaal vooraleer je werkelijk je rijbewijs moet gaan afgeven nadat de rechtbank dit vonnis beslist heeft?

Comment

• Door het rood gereden, *flits* en enkele dagen later een brief in bus. Er staat geen bedrag op, enkel een formulier om in te vullen.

Gaat de boete snel volgen of is het sowieso rechtbank als er geen bedrag opstaat?

't Was in Gent, en ik was het niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                  hoe lang duurt het normaal vooraleer je werkelijk je rijbewijs moet gaan afgeven nadat de rechtbank dit vonnis beslist heeft?
                                  Je mag zelf bepalen wanneer je je rijbewijs wil inleveren, vb. als je rijbewijs een vereiste is voor je job enz. Ik ben die gaan afgeven toen m'n vader voor 10 dagen naar Turkije trok.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yucei Bekijk Berichten
                                    Je mag zelf bepalen wanneer je je rijbewijs wil inleveren, vb. als je rijbewijs een vereiste is voor je job enz. Ik ben die gaan afgeven toen m'n vader voor 10 dagen naar Turkije trok.
                                    Is maar in sommige uitzonderlijke gevallen dat je dit nog mag kiezen.

Comment

• Ze stonden vandaag te flitsen in Izegem op 2 verschillende plaatsen (vlietmanstraat & kachtemsestraat). Kheb ze gemeld op de coyote.
                                      De controles waren dit weekend al aangekondigd in de gazet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                                        Door het rood gereden, *flits* en enkele dagen later een brief in bus. Er staat geen bedrag op, enkel een formulier om in te vullen.

Gaat de boete snel volgen of is het sowieso rechtbank als er geen bedrag opstaat?

't Was in Gent, en ik was het niet!
                                        Als ik me niet vergis dan is dat tegenwoordig meteen politierechtbank, terwijl dat vroeger gewoon een zware overtreding van 150 euro was.

Comment

• Daarnet stonden ze op de E17 in Kortrijk, richting Gent aan de af/oprit Kortrijk-Oost

Comment

Working...
                                          X