Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
    Het is precies een heel slecht jaar nu ...
    Vandaag eentje binnengekomen van 123 per uur op de E40 in Middelkerke. De nieuwe auto is direct gedoopt
    Op dat verlaten stuk E40 ben ik toch al aan andere snelheden voorbijgekomen.

Wist niet eens dat ze daar ook stonden

Comment

• Anonieme BMW rijdt rond op de E40 ICM en Naish U weze gewaarschuwd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
        U wordt nog op de hoogte gestelt via de post
        1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
          Op dat verlaten stuk E40 ben ik toch al aan andere snelheden voorbijgekomen.

Wist niet eens dat ze daar ook stonden
          Ik kom daar hooguit 1 keer per jaar, dus ik heb er geen idee van waar ze daar kunnen staan of stonden Het was aan kilometerpaal 31,5 blijkbaar. Was vorige week maandag op de middag.
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Gisteren stak er ook nog eens een flitsboete van 55€in de bus, doorgestuurd door de leasing maatschappij. 't Is te zeggen: het was een slechte fotokopie van het overschrijvingsformulier en de begeleidende brief, maar het PV zelf zat er niet bij.

Ik heb dus geen idee waar, wanneer of aan welke snelheid ik geflitst bent, maar 't zal wel kloppen wellicht want de brief kwam van de politie van Turnhout. Straks eens bellen of ze dat kunnen achterhalen, ik weet namelijk wel graag waar ik voor betaal
            AutoMinded.be

Comment

• Op de radio kondigden ze een controle aan op de E19 tussen Berchem en Rumst. Niets gezien.
              Ze stonden wel ter hoogte van afrit Mechelen-Zuid, richting Brussel.
              Even later werd die afgeroepen "flitscontrole ter hoogte van Zemst."...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                Ik kom daar hooguit 1 keer per jaar, dus ik heb er geen idee van waar ze daar kunnen staan of stonden Het was aan kilometerpaal 31,5 blijkbaar. Was vorige week maandag op de middag.
                Al ondervonden dat de kmpaal-aanduidingen op de pv's niet altijd kloppen (zeker niet op de e40)
                Volgens mij doen ze het bewust
                2021 Taycan 4S
                2021 Lexus UX250h

Comment

• Is er een wettelijk maximum hoe lang het kan/mag duren voordat je een eerste melding krijgt van een flitsboete in gevallen waarbij geen minnelijke schikking mogelijk is.

Comment

• Hoe lang is het al geleden dat je geflitst bent geweest ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                      Hoe lang is het al geleden dat je geflitst bent geweest ?
                      in dagen of in uren ?

5 juli was de laatste keer... (hoop ik)
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Vanmorgen weer flitser op E19 richting Brussel.
                        Weliswaar NA de werken ter hoogte van Kontich tem. Mechelen. Ze stonden in de middenberm tussen Mechelen Noord en Zuid.
                        Jaja, "elke dag flitsen voor de veiligheid van de wegenwerkers"....

Comment

• klein vraagje..

STEL : je bent geflitst in nederland aan behoorlijke snelheid zodanig dat er geen overschrijving meer aan hangt.. je krijgt hem wel thuis gestuurd (toeval) want het adres die op de brief staat bestaat niet eens in belgie.. ipv postcode 8570 stond er 34002 op.. ?

zo laten en gebaren van peikes ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                            klein vraagje..

STEL : je bent geflitst in nederland aan behoorlijke snelheid zodanig dat er geen overschrijving meer aan hangt.. je krijgt hem wel thuis gestuurd (toeval) want het adres die op de brief staat bestaat niet eens in belgie.. ipv postcode 8570 stond er 34002 op.. ?

zo laten en gebaren van peikes ?
                            Inderdaad, zo laten, en na 3 brieven laten ze je met rust.
                            Wel oppassen als je nog eens over de grens gaat, want als ze je tegenhouden met dezelfde nummerplaat mag je ter plaatse betalen
                            My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                              Inderdaad, zo laten, en na 3 brieven laten ze je met rust.
                              Wel oppassen als je nog eens over de grens gaat, want als ze je tegenhouden met dezelfde nummerplaat mag je ter plaatse betalen
                              volgend probleem : ik studeer in nederland

Comment

• Wat ej nu weer uitgestoken Dutry ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
                                  Wat ej nu weer uitgestoken Dutry ?
                                  alsk mijn zus in duitsland ben gaan bezoeken ben ik maastricht 'geflashed'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                    Hoe lang is het al geleden dat je geflitst bent geweest ?
                                    Omstreeks 15 juni, door die verplaatsbare ''bakken'' @ wegenwerken in Boirs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish
                                      Vooruitdenkende kerel...

Ge dacht dat je al in Duitsland zat
                                      Kwestie van al een aanloopke te pakken e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                        Omstreeks 15 juni, door die verplaatsbare ''bakken'' @ wegenwerken in Boirs.
                                        en hoe zien die bakken er dan juist uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
                                          Kwestie van al een aanloopke te pakken e
                                          kzal al bijna op z'n top.. is 4 april gebeurt en 3 weken geleden pas binnengekregen met een postcode die ergens midden frankrijk moet zijn 34002

is de plaat schrappen en een nieuwe aanvragen een oplossing ?

Comment

Working...
                                          X